U heeft het recht tot zwijgen.quote:
als het dan maar een leuke Pro Deo is vind ik alles bestquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
U heeft het recht tot zwijgen.
Alles wat u nu zegt kan in de rechtszaal tegen u worden gebruik.
en as je geen advocaat ken betalen dan krijg je zo'n pro deo figuur![]()
ach Verdedig mezelf welquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het dan maar een leuke Pro Deo is vind ik alles best
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Verdedig mezelf welen anders vraag ik Meester Visser, aardige man, de rust zelf
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb ik hem gemist, weet niks van een rel, wil er wel eentje voor je starte hoor, ben ik een goeie bui vanavond
er komt toch een mooi geluid uit mijn nieuwe bioscoop ppfftt regent daar lijkt wel of het in de hele kamer regent
Heb je alvast een legitiem excuus om er doorheen te gaanquote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.
die heb ik niet, alles is hier van de gemeentequote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.
Bij wijze van spreken, ik weet hoe jij woont.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die heb ik niet, alles is hier van de gemeentewoon op 1 en 2 hoog en huur een huis, echt geen koop voor mij, nee hoor ben zo gelukkig in mijn poppenhuis.
oh oke, ja ik woon zo mooi echt zo groen en landelijk, alleen af en toe hoor ik de tram de hoek om schuiven maar ben er aan gewent, en verderop is de brandweerkazerne slaap ik door heen als ze langs komen toeteren.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, ik weet hoe jij woont.
Meester Visser is toch advocaat???? in het echte leven, of is hij ook rechter ach maakt me niet uit, vind het een aardige man.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Dementor het volgende:
Ik zou zo'n televisie rechter keihard uitlachen.
Is natuurlijk ook tig keer gebeurd, boeiend, je hoeft maar een paar keer goed te zitten met zo'n format.quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Dementor het volgende:
Zo'n figuur mag en kan helemaal niets (als in hij kan geen recht spreken i.c.m. dat tv programma) als je weigert aan het programma mee te werken.
De gebroken hengel blijft legendarisch.quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook tig keer gebeurd, boeiend, je hoeft maar een paar keer goed te zitten met zo'n format.
"als je die zeekoe ziet grazen"quote:
dat van die Piano op texel vond ik ook goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Dementor het volgende:
Maar stiekem kijk ik alleen daar naar vanwege Jetske.
ik kan die kant uitkieken en die kant uitkieken en ik wil ook die kant uitkiekenquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"als je die zeekoe ziet grazen"
Nee, Frank Visser is rechter bij een kantongerecht ergens. In dat programma wordt geen recht gesproken zijn hebben een vaststellingsovereenkomst getekend. Pas als dat niet nageleefd wordt komt er echte rechtspraak aan te pas.quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meester Visser is toch advocaat???? in het echte leven, of is hij ook rechter ach maakt me niet uit, vind het een aardige man.
oke ben ik weer wat wijzerquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, Frank Visser is rechter bij een kantongerecht ergens. In dat programma wordt geen recht gesproken zijn hebben een vaststellingsovereenkomst getekend. Pas als dat niet nageleefd wordt komt er echte rechtspraak aan te pas.
Mocht meneer Visser voor de deur staan, niets tekenen en je bent nergens toe verplicht!quote:
Kortom hard lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mocht meneer Visser voor de deur staan, niets tekenen en je bent nergens toe verplicht!
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meerquote:
Nou laten we het erop houden dat onze verstandhouding met de buren alhier beter zou kunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meer.
Wie was dat ?quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Dementor het volgende:
Maar stiekem kijk ik alleen daar naar vanwege Jetske.
Zo ja joh! aan die vent zullen ze wel een slechte hebben gehad op de basisschool.quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie was dat ?![]()
ik moet toch eens vaker TV kieken
Dus af en toe de boxen in de tuin en een paar uur Michael Jackson op vol volume vinden ze al hinderlijk? Flauw.quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat onze verstandhouding met de buren alhier beter zou kunnen.
Maar dat is meer omdat wij gewoon buiten leven in de zomer en de buren zich aan alles storen.
Daar zou je toch geen genoeg van mogen krijgen he?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus af en toe de boxen in de tuin en een paar uur Michael Jackson op vol volume vinden ze al hinderlijk? Flauw.
Ow... misschien kenne we daar ook eens mee beginnen hierquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga afscheid van jullie nemen, ja ja ik weet het jullie roepen nu in koor, zo vroegja zo vroeg ga heerlijk in bed Son of Anerchy kijken.
beetje koud wordt het hier, maar kan de cv niet steeds zo hoog zetten, mijn vriezer ontdooit dan spontaan met de deur dicht en sta ik weer in een plas water als ik mijn poppenkeuken binnen loop.
denk dat het door de cv komt, die hangt laag bij de grond in de keuken, daarnaast de wasmachine en daarnaast koelding, verleden jaar had ik er ook steeds last van toen ik de cv steeds hoog zette.
Je kunt natuurlijk ook door de één of andere malloot erbij gesleept wordenquote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meer.
Een tuinhekjequote:Op zondag 19 december 2010 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... misschien kenne we daar ook eens mee beginnen hier![]()
ik was alweer vedwaald op you toep
niet normaalik gaat vaker kijken
![]()
http://www.anwb.nl/verkeerquote:Op maandag 20 december 2010 07:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We doen het vandaag lekker thuis bij de warme kachel
Volgens mij valt het wel mee op de weg. Ik kijk trouwens meestal bij file.nl, die vind ik wat zuiverder.quote:Op maandag 20 december 2010 07:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/verkeer
Het valt nog mee maar ze moeten nog een uurtje.
Binnen nu en een uur klappen er vast weer wat mongolen op elkaar.
Ik normaal op mijn navigatiesysteem, dat ding rockt en heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 08:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee op de weg. Ik kijk trouwens meestal bij file.nl, die vind ik wat zuiverder.
Nog een goede reden om een hekel te hebben aan die witte troepquote:Op maandag 20 december 2010 08:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
En het is -10 buiten, als er geen sneeuw zou liggen had je binnen de kortste keren een 11-stedentocht
Snelwegen zijn goed sneeuwvrijquote:Op maandag 20 december 2010 08:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog een goede reden om een hekel te hebben aan die witte troepStraks naar het midden des lands toe. Gelukkig kan ik het tijdstip zelf bepalen, dus dat wordt om 12.00 a 13.00 uur. Lekker rustig, hoop ik.
Gelukkig wel, maar het hoeft natuurlijk maar even te gaan sneeuwen en we zitten weer met een zooitje fileleedquote:
Luck!quote:Op maandag 20 december 2010 08:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Sollicitatie gesprek straks, wish meh luckz.
quote:Op maandag 20 december 2010 08:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als u een lokale behoefte heeft om te lekken dan kunt u dat nu voor uw eigen gemeente doen
"BREDA - De Nederlandse variant van WikiLeaks, opennu.nl, is in de nacht van zondag op maandag online gegaan. Dat meldde de initiatiefnemer Michel Spekkers.
Op de website http://opennu.nl kunnen lokale documenten worden gepost die van maatschappelijk belang zijn.
Vrijwilligers in 61 gemeenten, waaronder Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, ontdoen de documenten van persoonlijke informatie over de bron en publiceren een samenvatting voor journalisten."
bron: http://www.nu.nl/internet(...)ikileaks-online.html
[ afbeelding ]
Luckquote:Op maandag 20 december 2010 08:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Al mothafucka Swearengen. Held.quote:
Veel succes!quote:Op maandag 20 december 2010 08:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Alleen die in m'n eigen inbox, gedeelde kan ik niet bij. Maar het blijft lastig.quote:Op maandag 20 december 2010 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kun je geen pm's lezen of wel?
ah, nou, k heb m ook aan gert en PP gestuurd, een of andere idioot stuurt me een sex pmquote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen die in m'n eigen inbox, gedeelde kan ik niet bij. Maar het blijft lastig.
Zal er zo naar kijken als ik op m'n werk ben. Hoop dat er geen plastische foto's bijzittenquote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, nou, k heb m ook aan gert en PP gestuurd, een of andere idioot stuurt me een sex pm
nee, stelt verder niet veel voor, maar t lijkt me niet de bedoelingquote:Op maandag 20 december 2010 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal er zo naar kijken als ik op m'n werk ben. Hoop dat er geen plastische foto's bijzitten
Wat voor smaak?quote:Op maandag 20 december 2010 09:38 schreef remlof het volgende:
Goeiesmoggels, trein ziet er uit als een ijspegel maar rijdt wel
Ja sorry, je bent gewoon een lekkere milfquote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, nou, k heb m ook aan gert en PP gestuurd, een of andere idioot stuurt me een sex pm
dat weet die gozer waarschijnlijk niet eensquote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja sorry, je bent gewoon een lekkere milf
Dat wil hij toch ook?quote:Op maandag 20 december 2010 10:09 schreef Disana het volgende:
Ik heb alle tijd om te duimen voor Ians sollicitatiegesprek.
Marrije, wat een mafketel, die kent jou duidelijk niet want anders zou hij weten dat hij erop kon wachten dat je er werk van maakt.
ja en waar hij mn username vandaan heeft geplukt. . .? Ik dacht ff het boer zoekt vrouw topic (quote:Op maandag 20 december 2010 10:09 schreef Disana het volgende:
Ik heb alle tijd om te duimen voor Ians sollicitatiegesprek.
Marrije, wat een mafketel, die kent jou duidelijk niet want anders zou hij weten dat hij erop kon wachten dat je er werk van maakt.
Dat is zo'n puberusertje, die zal wel lukraak wat usernames hebben gepakt.quote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
ja en waar hij mn username vandaan heeft geplukt. . .? Ik dacht ff het boer zoekt vrouw topic (), maar Cc heeft dezelfde gekregen zie ik net en die komt daar niet.
quote:PvdA-stemmer verkiest Rutte boven Cohen
DEN HAAG - PvdA-kiezers vinden dat hun partijleider Cohen het het afgelopen jaar niet best heeft gedaan.
Nou ja dat is toch ook zo? Het is een heel aardige man maar hij komt gewoon niet uit de verf.quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nooit gedacht van Remlof
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Cohen__.html?p=2,1
[..]
Jaja, ik menstrueer wat af in een maand!quote:Op maandag 20 december 2010 10:21 schreef Marrije het volgende:
Cc, wat lees ik net, zit je menstruatie er aan te komen?
Ik mag alles behalve onbedekt (mondkapje) het ziekenhuis in. De bacterie is alleen gevaarlijk voor heel kwetsbare mensen met wonden enzo. Als de ambulance me vervoert (naar het ziekenhuis of naar huis) dan moeten ze daarna de hele wagen schoonmaken. Idem voor elke ziekenhuiskamer waar ik was en voor alle apparatuur.quote:Op maandag 20 december 2010 10:21 schreef Marrije het volgende:
Disana, een jaartje blijft hangenBen je thuis dan in quarantaine oid? Of zou je gewoon naar de bakker om de hoek mogen als je dat zou willen?
Cc, wat lees ik net, zit je menstruatie er aan te komen?
Hij -Cohen- kreeg er afgelopen weekend ook flink van langs van prof. Smalhout vanwege z'n vergelijkingen over Joden destijds met Marokkanen nu.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja dat is toch ook zo? Het is een heel aardige man maar hij komt gewoon niet uit de verf.
Die vergelijking gaat net iets te ver, al snap ik hem wel. Maar Smalhout? Neemt iemand die man nog serieus dan?quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij -Cohen- kreeg er afgelopen weekend ook flink van langs van prof. Smalhout vanwege z'n vergelijkingen over Joden destijds met Marokkanen nu.
Oh wat vies lijkt me dat, ik hoop dat je er gauw van af was. Ik hoef helemaal niets te doen want MRSA is resistent dus niets helpt.quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Laysa het volgende:
SUc7 Ian....
Zo net weer binnen....tis toch gweoon niet meer normaal zoveel sneeuw...alweer de auto moeten uitgraven![]()
Rot hoor DIsana....ik had ook een ziekenhuis bacterie en moest toen alles incl mezelf wassen met een roze goedje...
Sterkte
Geen idee eigenlijk, maar er kwam van meer kanten nogal kritiek op die vergelijking.quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat net iets te ver, al snap ik hem wel. Maar Smalhout? Neemt iemand die man nog serieus dan?
Terecht hoor, al mag het ook niet zo zijn dat niemand aan het leed van de joden mag komen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar er kwam van meer kanten nogal kritiek op die vergelijking.
Het moest toch wel een paar eken....leek net groene zeepquote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat vies lijkt me dat, ik hoop dat je er gauw van af was. Ik hoef helemaal niets te doen want MRSA is resistent dus niets helpt.
Ja maar wat ís het? Ik heb maar even gezocht:quote:Op maandag 20 december 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
Ghehe een sexswing.....kind ga lekker wieberen
quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar wat ís het? Ik heb maar even gezocht:
Maar wel beregeil.quote:
Rem to the rescue.quote:Lo-Fi kan niet meer pm'en totdat ie ons heeft uitgelegd waarom hij liep te spammen.
"Ik wou neuken, mang"quote:Lo-Fi kan niet meer pm'en totdat ie ons heeft uitgelegd waarom hij liep te spammen.
Terecht.quote:Op maandag 20 december 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Ian, ze zijn gewoon als de dood voor Mera. Ik heb 'm trouwens ook niet gekregen, zeker bang om MRSA op te lopen.
Heeft 'ie vanmiddag pas, uur of driequote:
Voor een baan in Nederland, neem ik aan? Ik zal keihard duimen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft 'ie vanmiddag pas, uur of drie
Ah, dan kan ie zich nog indrinkenquote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heeft 'ie vanmiddag pas, uur of drie
Da's waar, dat heb je net gemist denk ik hè?quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een baan in Nederland, neem ik aan? Ik zal keihard duimen.
It's quick, it's cheap, and yes, it looks completely ludicrous.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
Gewoon tie wraps om je banden. Niet eens zo'n stom idee.
Ik ga vanmiddag even de stad in, waar koop je tie wraps?quote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
It's quick, it's cheap, and yes, it looks completely ludicrous.
BUT. It works. It works beautifully.
Tof?! Zou dat echt werken?quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef remlof het volgende:
Of winterbanden op je fiets maken: http://www.dutchbikeco.co(...)attle_Snowpocalypse/
[ afbeelding ]
Bij de Hubo ofzo, of de Gamma. Of Radio Piet.quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even de stad in, waar koop je tie wraps?
Bij de bouwmarkt denk ik?quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even de stad in, waar koop je tie wraps?
Die zitten niet in de stad ...quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk wel dat het werkt, alleen denk ik ook dat je er vrij snel een lekke band mee rijdt en verwisselen is dan natuurlijk een kutklus (eerst al die dingen doorknippen)quote:
ook bij de action liggen van die pakken tie ribe`s, en ja het helpt mijn oudste heeft ook iets op der banden laten maken door de fietsermaker, ze woond tegenover de winkel en ja voor wat hoort wat, zei houd de winkel in de gaten en hij staat altijd voor haar klaar.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zitten niet in de stad ...
Handyman? Hallfords?
quote:Op maandag 20 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Action zit ook al niet in het centrum.
Ik check de Hallfords wel, lijkt me een relevante winkel.
Dat wist ik inderdaad niet, wat leuk. Nu maar hopen dus dat hij werk vindt.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar, dat heb je net gemist denk ik hè?
Project Verhuizing...
Naja bottom line, hij woont sinds augustus hier in Klundert![]()
Heb ik ook gehad....quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook en ik kreeg netjes een pm terug. Attente jongeman, zo zouden er meer moeten zijn.quote:
Ik zal voortaan je e-mail adres geven aan alle spammers die we het forum afschoppen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook en ik kreeg netjes een pm terug. Attente jongeman, zo zouden er meer moeten zijn.
Free Lo-Fi!
Liever nietquote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook en ik kreeg netjes een pm terug. Attente jongeman, zo zouden er meer moeten zijn.
Free Lo-Fi!
Daar zorgt ridder Remlof wel voor. No worries. Anders stuurt hij ze wel door naar mijn e-mailadres ofzo.quote:
Aaaaw Heksie, kusje er opquote:Op maandag 20 december 2010 11:53 schreef Toverheks het volgende:
zelf zo een pm krijg ik niet
echt he voel me nu buitengesloten, voel me nu echt het lelijke jonge eendje die verstoten wordt.
"ril"quote:
Ow ja, nu je het zegtquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
"ril"![]()
![]()
zeg Rem???![]()
Het nummer is niet goed van dit topic, een nulletje teveel...
Ik dacht daar zijn jullie ondertussen wel achter, maar nee heur![]()
dus ik kom het effe melden
Bij Topmovers? Daar heb ik nog wel een vriendje die ik lief aan kan kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar, dat heb je net gemist denk ik hè?
Project Verhuizing...
Naja bottom line, hij woont sinds augustus hier in Klundert![]()
quote:
Nou, heeeeel even dan, dat jouw offensief effect zou hebbenquote:No worries.
Zit je mailbox al vol met attente pubers?quote:Anders stuurt hij ze wel door naar mijn e-mailadres ofzo.![]()
!!
Wat weet jij veel uit één regeltje tekst te peuren zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou, heeeeel even dan, dat jouw offensief effect zou hebben
[..]
Zit je mailbox al vol met attente pubers?
eerverleden week gehad, blijft langdurig en ja doet erg auw. sterktequote:
Ai, da's fucking pijnlijk.quote:
Dat is idd pijnlijk. Beterschap.quote:
Een stevige borrel erinquote:
3 zinnen in één regel, die credits zijn voor Noekquote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat weet jij veel uit één regeltje tekst te peuren zeg.![]()
probeer anders een kruidnagelquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stevige borrel erin![]()
O nee, dat was met kiespijn. Sterkte.
Yo jij was toevallig een uur geleden niet in Apeldoorn he?quote:Op maandag 20 december 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar zorgt ridder Remlof wel voor. No worries. Anders stuurt hij ze wel door naar mijn e-mailadres ofzo.![]()
!!
Nee, teh drama.quote:Op maandag 20 december 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
Zit je mailbox al vol met attente pubers?
Yo, no!quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yo jij was toevallig een uur geleden niet in Apeldoorn he?
Dan was het kennelijk iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, teh drama.
[..]
Yo, no!Had ik blond haar en grote tieten?
Maar in geest ben ik altijd bij je.quote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk iemand anders.
Dan ploeg ik wel met mijn niet zo nette schoenen door de sneeuw!quote:Op maandag 20 december 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik heb godverdomme koude poten. Ze zouden de neger die verzonnen heeft dat Legerkisten géén nette schoenen zijn moeten afschieten.
quote:
quote:
Ja, lopen pwnen natuurlijk. Volgens mij ging het wel lekker aangezien die knakkert tegen mij begon te mekkeren over hoe andere mensen zogen tijdens de gesprekken. Ze bellen volgende week terug.quote:
Spannend!quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, lopen pwnen natuurlijk. Volgens mij ging het wel lekker aangezien die knakkert tegen mij begon te mekkeren over hoe andere mensen zogen tijdens de gesprekken. Ze bellen volgende week terug.
Keukenkneus.quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Een goed begin is het halve werk!
Wat voor een functie is het?
Je moet de knoflook kneuzen?quote:
En de keuken is voor jou toch ook geen onbekend of ongewenst terrein?quote:
Ow, jij hoefde dus niet onder de tafel?quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, lopen pwnen natuurlijk. Volgens mij ging het wel lekker aangezien die knakkert tegen mij begon te mekkeren over hoe andere mensen zogen tijdens de gesprekken.
Ben benieuwdquote:Ze bellen volgende week terug.
Haha, dat zei mijne Ome Bert ook! Zit je ook in de persoonsbeveiliging?quote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kneus alles zolang ze betalen.
Effe uit- en weer aanzetten, dan zal die On Screen Display wel verdwijnenquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
helpppppppppppp er staat op mijn beeldscherm osd locked hoe krijg ik dat weg grijs met donkergrijs balkje boven en onderin heb al op alle toetsen geklikt en alles afgesloten en opnieuw opgestart maar krijg het niet weg.
had hem al afgesloten de pc en weer opgestart maar het blijft. of bedoel je dat nietquote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Effe uit- en weer aanzetten, dan zal die On Screen Display wel verdwijnen
Schnitzeltjes bakken? Ben je goed in, no worries.quote:
Smakelijk.quote:
Nou eigenlijk, had Lavenderr die terechte opmerking moeten makenquote:
Volgens mij te weinig opzienbarend voor een oudejaarsvereniging.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Toverheks het volgende:
Wie jat er nu zo iets![]()
![]()
![]()
Jezus gestolen uit kerststal
Hoe kom je aan zo'n bak?quote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vandaag mijn tijdelijke auto.
Hoe kom je er vanaf.quote:
Ik heb ook eens een auto gehad die heel boos keek. Ik kreeg ook het idee dat mensen voor me daardoor minder snel aan de kant gingen.quote:
Ik zou denken dat ze daardoor juist sneller aan de kant gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een auto gehad die heel boos keek. Ik kreeg ook het idee dat mensen voor me daardoor minder snel aan de kant gingen.
Nee, op de snelwegen vinden mensen het leuk om anderen te pesten. Als je iets politiek-corrects rijdt zijn ze veel vriendelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze daardoor juist sneller aan de kant gaan.
Ah kut, volgens mij moet ik er nog 2 zien. Vergeten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Feuten
quote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof die auto's niet allemaal uit hetzelfde handjevol fabrieken komen rollen!
Ander dopje erop en ander stickertje en het is ineens een ander merk/type!quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tegenwoordig doet de Volkswagen Group min of meer aan badge-engineering.
De merken Audi (luxe, sportief), Volkswagen (degelijk, standaard), Seat (sportief, betaalbaar)
en ¦koda (betaalbaar) worden voor verschillende markten verkocht, terwijl er zeer veel overeenkomsten zijn tussen de modellen onderling en veel onderdelen uitwisselbaar zijn,
al zijn er meer verschillen dan destijds bij de Britse automerken.
De ¦koda Fabia, Seat Ibiza en Volkswagen Polo waren rond 2001/2002 vrijwel identiek,
maar met verschillende styling, afstelling van het onderstel en motorisering, tevens worden
ze in verschillende fabrieken gebouwd.
Een ander voorbeeld is de Seat Exeo, die vrijwel identiek is aan het vorige model Audi A4.
Voorbeeld uit de autowereld:
Toyota Aygo, Citroën C1 en Peugeot 107
(samenwerking tussen Toyota en PSA, geproduceerd in dezelfde fabriek in Tsjechië)
Fiat Fiorino, Citroën Nemo en Peugeot Bipper
(samenwerking tussen Fiat en PSA, geproduceerd door Tofa in Turkije)
Citroën Evasion, Peugeot 806, Fiat Ulysse, Lancia Zeta
(idem, in verschillende fabrieken geproduceerd)
Mercedes-Benz Sprinter, Volkswagen LT/Volkswagen Crafter
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badge-engineering
en dat is met heeeeeeeeeeel veel producten zoquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ander dopje erop en ander stickertje en het is ineens een ander merk/type!
Ik heb een peugeot, maar met een ander dopje erop is het een Citroën.
Ik heb een Saab, met een ander dopje erop is het dus een Spykerquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ander dopje erop en ander stickertje en het is ineens een ander merk/type!
Ik heb een peugeot, maar met een ander dopje erop is het een Citroën.
plastieke kutbakquote:Op maandag 20 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
Ik heb tegenwoordig een Chevrolet, maar vroeger was het een Daewoo
Maar het is nog steeds een plastieke kutbak die nu met lege accu voor m'n deur staat.
Türkmüschquote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een Mercedes. Geen idee hoe die dingen tegenwoordig heten.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Want je konijntje is doodgereden door een Opel toen je 7 was?
Ik heb een groene met deuken!quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wij hebben een groene auto maar het ken ook blauw zijn![]()
weet ik effe serieus niet meer
Het rijd suf.quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Want je konijntje is doodgereden door een Opel toen je 7 was?
Mijn pa had ook altijd Opels. Maar na 1978 vond ik ze ook niet mooi meer, al het chrome erafquote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De eerste auto van mijn Pa was een Opel en hij was daar heeeeeeel
trots op
toevallig
Mijn auto is ook van 1978. Daar gaat het chroom ook vanaf met al dat zout op de wegquote:Op maandag 20 december 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn pa had ook altijd Opels. Maar na 1978 vond ik ze ook niet mooi meer, al het chrome eraf
Jah, ik ook, dat waren nog auto's met een eigen identiteitquote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam net geld te kort voor een Ferrari Dino.
Ja, mijn moeder ook maar daar ga ik ook niet principieel over lopen doen want verder is het een best mens.quote:
Ik mag straks weer kiezen en ik heb een voorkeur, big deal.quote:Op maandag 20 december 2010 19:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ook maar die ga ik ook niet principieel over lopen doen want verder is het een best men.
quote:
Joh!quote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef Dementor het volgende:
Oh en er zit wel degelijk verschil tussen een Audi, Seat of VW.
Maar dan moet je wel kunnen vergelijken..
Het is wat.quote:Op maandag 20 december 2010 19:05 schreef Dementor het volgende:
Ik mag straks weer kiezen en ik heb een voorkeur, big deal.
Hoe flauw om zo te reageren.quote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Joh!
Sommige mensen zitten al langer dan 2 jaar op de weg en zij weten het verschil heus wel hoor.
[..]
Het is wat.
Ik maak er geen punt van.quote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Joh!
Sommige mensen zitten al langer dan 2 jaar op de weg en zij weten het verschil heus wel hoor.
[..]
Het is wat.
volgens mij hadden wij ook zoiets en ik heb wel 100 keer de auto volgekotstquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste auto van m'n ouders die ik bewust heb meegemaakt, een Opel Rekord uit 1971, in precies dezelfde kleur. Daar heb ik heel wat duizenden kilometers op de achterbank geslapen.
Zonder kinderzitje of zelfs maar veiligheidsgordels, daar deed men toen nog niet aan
Ow ik heb vast nog wel een echte foto
Je roept zelf zo stellig dat je weigert in een Opel te rijden. Ik dacht gelijk: stel nou he? dat je ergens zit waar je half opgevreten wordt door enge beesten en je enige uitweg is: in een Opel stappen en weg scheuren. Dan zie ik je al voor mij, armen over elkaar: Ik WEIGER in een opel te rijden. En dan word je opgegeten.quote:
Ik weet nog dat wij vroeger een Chrysler Voyager hadden en daarna een Volkswagen Passat.quote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste auto van m'n ouders die ik bewust heb meegemaakt, een Opel Rekord uit 1971, in precies dezelfde kleur. Daar heb ik heel wat duizenden kilometers op de achterbank geslapen.
Zonder kinderzitje of zelfs maar veiligheidsgordels, daar deed men toen nog niet aan
LOL, zo is het natuurlijk ook weer niet.quote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je roept zelf zo stellig dat je weigert in een Opel te rijden. Ik dacht gelijk: stel nou he? dat je ergens zit waar je half opgevreten wordt door enge beesten en je enige uitweg is: in een Opel stappen en weg scheuren. Dan zie ik je al voor mij, armen over elkaar: Ik WEIGER in een opel te rijden. En dan word je opgegeten.
Zeg dat dan!quote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
LOL, zo is het natuurlijk ook weer niet.
Maar ik zou er nooit voor kiezen (om zo'n wagen te gaan rijden) als er ook andere opties zijn.
Als ik een garage-plek heb, dan wil ik er zo eentje.quote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik ook, dat waren nog auto's met een eigen identiteit
Gaat je geheugen niet verder terug dan 1988?quote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij vroeger een Chrysler Voyager hadden en daarna een Volkswagen Passat.
Ik ben van 1985.quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat je geheugen niet verder terug dan 1988?
Of ben je nog zo piep
Ze zijn allemaal lellik tegenwoordig: http://www.opel.nl/Showroom/Default.aspxquote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu wil ik een Opel![]()
ik sta erop !
mijn ouwe heer had er ook zo 1 in het grijsquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste auto van mijn vader die ik me kan herinneren was zo één. Uit 1972.
[ afbeelding ]
Beige
quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik zou er ook nog wel in willen rijden als ik moet vluchten voor een orkaan.
die vind ik echt mooooooooooiiiiiiiiiiquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste auto van mijn vader die ik me kan herinneren was zo één. Uit 1972.
[ afbeelding ]
Beige
Dat is dan weer heul treurigquote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Dementor het volgende:
Een lada.
Man, als iemand in de buurt zo'n ding had gingen we er soms naar kijken.
Gewoon om te zien hoe dat ding er bij stond.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben vroegaah een lada gehad. Beat that!
Stoere gastenquote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Dementor het volgende:
Een lada.
Man, als iemand in de buurt zo'n ding had gingen we er soms naar kijken.
Gewoon om te zien hoe dat ding er bij stond.
Ho, een vriendje van mij riep dat soort dingen altijd.quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is dan weer heul treurig. Zo roepen van "kan je niks beters betaluh!"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |