U heeft het recht tot zwijgen.quote:
als het dan maar een leuke Pro Deo is vind ik alles bestquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
U heeft het recht tot zwijgen.
Alles wat u nu zegt kan in de rechtszaal tegen u worden gebruik.
en as je geen advocaat ken betalen dan krijg je zo'n pro deo figuur![]()
ach Verdedig mezelf welquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het dan maar een leuke Pro Deo is vind ik alles best
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Verdedig mezelf welen anders vraag ik Meester Visser, aardige man, de rust zelf
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb ik hem gemist, weet niks van een rel, wil er wel eentje voor je starte hoor, ben ik een goeie bui vanavond
er komt toch een mooi geluid uit mijn nieuwe bioscoop ppfftt regent daar lijkt wel of het in de hele kamer regent
Heb je alvast een legitiem excuus om er doorheen te gaanquote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.
die heb ik niet, alles is hier van de gemeentequote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor je het weet staat hij met een lint jouw erfafscheiding op te meten.
Bij wijze van spreken, ik weet hoe jij woont.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die heb ik niet, alles is hier van de gemeentewoon op 1 en 2 hoog en huur een huis, echt geen koop voor mij, nee hoor ben zo gelukkig in mijn poppenhuis.
oh oke, ja ik woon zo mooi echt zo groen en landelijk, alleen af en toe hoor ik de tram de hoek om schuiven maar ben er aan gewent, en verderop is de brandweerkazerne slaap ik door heen als ze langs komen toeteren.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, ik weet hoe jij woont.
Meester Visser is toch advocaat???? in het echte leven, of is hij ook rechter ach maakt me niet uit, vind het een aardige man.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Dementor het volgende:
Ik zou zo'n televisie rechter keihard uitlachen.
Is natuurlijk ook tig keer gebeurd, boeiend, je hoeft maar een paar keer goed te zitten met zo'n format.quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Dementor het volgende:
Zo'n figuur mag en kan helemaal niets (als in hij kan geen recht spreken i.c.m. dat tv programma) als je weigert aan het programma mee te werken.
De gebroken hengel blijft legendarisch.quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook tig keer gebeurd, boeiend, je hoeft maar een paar keer goed te zitten met zo'n format.
"als je die zeekoe ziet grazen"quote:
dat van die Piano op texel vond ik ook goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Dementor het volgende:
Maar stiekem kijk ik alleen daar naar vanwege Jetske.
ik kan die kant uitkieken en die kant uitkieken en ik wil ook die kant uitkiekenquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"als je die zeekoe ziet grazen"
Nee, Frank Visser is rechter bij een kantongerecht ergens. In dat programma wordt geen recht gesproken zijn hebben een vaststellingsovereenkomst getekend. Pas als dat niet nageleefd wordt komt er echte rechtspraak aan te pas.quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meester Visser is toch advocaat???? in het echte leven, of is hij ook rechter ach maakt me niet uit, vind het een aardige man.
oke ben ik weer wat wijzerquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, Frank Visser is rechter bij een kantongerecht ergens. In dat programma wordt geen recht gesproken zijn hebben een vaststellingsovereenkomst getekend. Pas als dat niet nageleefd wordt komt er echte rechtspraak aan te pas.
Mocht meneer Visser voor de deur staan, niets tekenen en je bent nergens toe verplicht!quote:
Kortom hard lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mocht meneer Visser voor de deur staan, niets tekenen en je bent nergens toe verplicht!
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meerquote:
Nou laten we het erop houden dat onze verstandhouding met de buren alhier beter zou kunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meer.
Wie was dat ?quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Dementor het volgende:
Maar stiekem kijk ik alleen daar naar vanwege Jetske.
Zo ja joh! aan die vent zullen ze wel een slechte hebben gehad op de basisschool.quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie was dat ?![]()
ik moet toch eens vaker TV kieken
Dus af en toe de boxen in de tuin en een paar uur Michael Jackson op vol volume vinden ze al hinderlijk? Flauw.quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat onze verstandhouding met de buren alhier beter zou kunnen.
Maar dat is meer omdat wij gewoon buiten leven in de zomer en de buren zich aan alles storen.
Daar zou je toch geen genoeg van mogen krijgen he?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus af en toe de boxen in de tuin en een paar uur Michael Jackson op vol volume vinden ze al hinderlijk? Flauw.
Ow... misschien kenne we daar ook eens mee beginnen hierquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik ga afscheid van jullie nemen, ja ja ik weet het jullie roepen nu in koor, zo vroegja zo vroeg ga heerlijk in bed Son of Anerchy kijken.
beetje koud wordt het hier, maar kan de cv niet steeds zo hoog zetten, mijn vriezer ontdooit dan spontaan met de deur dicht en sta ik weer in een plas water als ik mijn poppenkeuken binnen loop.
denk dat het door de cv komt, die hangt laag bij de grond in de keuken, daarnaast de wasmachine en daarnaast koelding, verleden jaar had ik er ook steeds last van toen ik de cv steeds hoog zette.
Je kunt natuurlijk ook door de één of andere malloot erbij gesleept wordenquote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je in dat stadium zit lach je allang niet meer.
Een tuinhekjequote:Op zondag 19 december 2010 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... misschien kenne we daar ook eens mee beginnen hier![]()
ik was alweer vedwaald op you toep
niet normaalik gaat vaker kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |