SeSaquote:
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
"Je ziet er warmbloedig uit, hehehehehehhehahaha"
wat zou ie denken, buitensex?
Wie weet wel twee!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
SeSa
@cat maar eendje? [ afbeelding ]
Ik snap er ook geen kont vanquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Tis ieg NIET SRquote:
Oh wat een schatje toch, die Whooperd!quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Strega het volgende:
/1187424827_5_0ppg.jpeg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ] [/spoiler]
t eerste, en t glas is nog niet leeg ook nogquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?
quote:
quote:
Boer Zoekt Vrouw, geen boer voor mijquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ze het verdiend ook, dat rotgevoel. Nare Ing! Zulke opmerkingen!
Over rotopmerkingen gesproken... deze wilde ik jullie niet onthouden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde me op de een of andere manier genoodzaakt () om mezelf hoog en laag te gaan staan verdedigen aan die hotelbalie dat we niet bij elkaar hoorden en toen die man zei 'U zou de eerste niet zijn hoor!
' me nog verder ging staan verdedigen (
).
Op de hotelkamer kroop ik later in shirtje en afschuwelijk veel te kleurig kinderachtig onderbroekie in bed (ik had tenslotte geen plannen toen ik van huis ging) en toen riep Ll 'Als je nou zó even terug gaat naar de receptie geloven ze meteen dat je niets van plan was hoor!'.
Allemachtig![]()
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Yns, je moet vaker drinken! Je bent zo heerlijk vrolijk!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 19 december 2010 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben Carfield aan het kijken. Best wel grappig.
Heb al wat opgezocht maar overtikken met 1 oog op tv lukt nietquote:
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoorquote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Yns, je moet vaker drinken! Je bent zo heerlijk vrolijk!
Jup. Maar dat was niet erg, want we hebben ook al regelmatig met Gb samen in één bed gelegenquote:
Ik heb er serieus waar niet op gelet wat hij precies aan had, alleen dát ie wat aan hadquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Ll nou ook net z'n grote hema-slip aan had gehad, hadden jullie samen ff naar de balie moeten gaan
En??? Voelde je ook wat in je rug prikken toen je 's ochtends wakker werd?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Maar dat was niet erg, want we hebben ook al regelmatig met Gb samen in één bed gelegenEn dat klinkt interessanter dan het is.
[..]
Ik heb er serieus waar niet op gelet wat hij precies aan had, alleen dát ie wat aan had
Nog even en Ynske gaat deze quoten en het beamen denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer mijn misselijkheid te onderdrukken.
Ik wil absoluut niet kotsen.
Op dit moment graag een beetje lief zijn voor mijn dikke derriere. Anders kom ik bij jou ook 5x per dag een zitpil in je derriere douwen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoor
quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en Ynske gaat deze quoten en het beamen denk ik
Alles zat vol ivm meer gestranden en Thunderdome event in de Jaarbeursquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Typisch Greys om dat bij de balie perse te willen vertellen dat je vooral niet bij elkaar hoort.
Laat zo'n balie dude lekker denken dat jullie het doen juist![]()
En ik was niet verder terug gekomen dan de foto's op de weg![]()
Ik moet nog even lezen hoe een hotel vinden nog lastig was.
Oke oke graag zelfs. Mag je toch nog de rest van de komende dagen misselijk blijven.quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil best voor je kotsen hoor
dan ben je t kwijt
Namens ferrari bedankt voor deze visual Ingquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook een beetje hatsieflatsie in m'n maagje.
Als ik nu zou gaan kotsen komen er knakworstjes uit
Nee hoor, hoeft helemaal niet, Ik zie het zo voor me.quote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Over rotopmerkingen gesproken... deze wilde ik jullie niet onthouden:
Ik voelde me op de een of andere manier genoodzaakt () om mezelf hoog en laag te gaan staan verdedigen aan die hotelbalie dat we niet bij elkaar hoorden en toen die man zei 'U zou de eerste niet zijn hoor!
' me nog verder ging staan verdedigen (
).
Op de hotelkamer kroop ik later in shirtje en afschuwelijk veel te kleurig kinderachtig onderbroekie in bed (ik had tenslotte geen plannen toen ik van huis ging) en toen riep Ll 'Als je nou zó even terug gaat naar de receptie geloven ze meteen dat je niets van plan was hoor!'.
Allemachtig![]()
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik![]()
Ja, always look at the enz. enz.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoor
Greys kan dat beamenquote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, always look at the enz. enz.![]()
Maar tis wel zo. teveel piekeren doet een mens niet goed.
Ik probeer tegenwoordig ook wat meer met de dag te leven.
Later is misschien wel te laat of nooit!
Je kent me toch een beetje inmiddels?quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat spelletje echt juist lekker meegespeeld aan die balie, kan jou het verrotten Greys
quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook een beetje hatsieflatsie in m'n maagje.
Als ik nu zou gaan kotsen komen er knakworstjes uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Bij het idee van de onderbroek van LL?quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Amaiquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles zat vol ivm meer gestranden en Thunderdome event in de Jaarbeurs![]()
Daarna van ellende op Utrecht CS rond lopen hangen, maar daar was het ook koud (we kregen zelfs gratis koffie, zo zielig zagen we er uit) en toen andere hotels gebeld. En uiteindelijk vonden we er dus eentje
quote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
Vind je het erg dat ik niet op jouw linkje klik, ik vertrouw je plaatjes al niet in nuchtere toestandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Je bent toch zo'n skatje.quote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me toch een beetje inmiddels?![]()
Ik sta daar dan met een ohhhhhhhhhh-als-ie-nou-maar-niet-denkt-dat-we... gevoel en dan ga ik me van de zenuwen lopen verklaren. En dat maakt het dan alleen maar erger
Dat laatste zeiden wij dus ook steeds tegen elkaarquote:Op zondag 19 december 2010 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Amai![]()
![]()
Ben blij dat jullie toch iets gevonden hebben.
Je hebt wel weer een verhaal er bij om te vertellen. Vroegah toen ik een keer ingesneeuwd was en zo
Rotmokkel dat je d'r bentquote:
ja hey moet t toch reviewenquote:
Deze is minder erg.quote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik niet op jouw linkje klik, ik vertrouw je plaatjes al niet in nuchtere toestand
Zitpil!quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op dit moment graag een beetje lief zijn voor mijn dikke derriere. Anders kom ik bij jou ook 5x per dag een zitpil in je derriere douwen.
Orgasme dan maar? Kan nog net voor we gaan eten.quote:
Als je der maar lang genoeg op zit....of zoiets?quote:
Ik had geen zin om nog te koken en vanmiddag hadden we al een hele late lunch gehad in de stad.quote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind knakworsten onuitgekotst al ranzig genoeg dus ik pass ook
quote:
Lastig inbrengen lijkt me....als je het zonder handje draaien doetquote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Anywayz, voor zo een zetpilletje draai ik mn hand niet om hoor
aaah joh, als je goed gaat zitten is ie zo weg, heb je geen last meer van met zittenquote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan kan ze niet meer zitten op haar werk. Wraak is zoet he
Ja maar heb je nou verdorie geneukt of niet?quote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef Ynske het volgende:
we waren vandaag bij die expo he, dat was deels in de oude sexbioscoop
quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar heb je nou verdorie geneukt of niet?
![]()
OMG ze hebben nu wel echt lol in het Glazen Huis, ondanks Guus Meeuwis
prima!quote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Orgasme dan maar? Kan nog net voor we gaan eten.
Is Guus er?quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar heb je nou verdorie geneukt of niet?
![]()
OMG ze hebben nu wel echt lol in het Glazen Huis, ondanks Guus Meeuwis
What did I miss? Waarom moet je dat reviewen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hey moet t toch reviewen
tis net appelsap
Waar kan Q zich aanmelden?quote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
What did I miss? Waarom moet je dat reviewen?
Ja dies slaapgast vanaafquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is Guus er?![]()
En volgens mij wel, dit kan nooit alleen van dat ene drankje komen.
tis dat liefdesdrankje van de Griek, k zeg t jequote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is Guus er?![]()
En volgens mij wel, dit kan nooit alleen van dat ene drankje komen.
Dubbeldrank hier, maar dan de echte uit pak.quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zo nou geloof dat ik even ga doordrinken![]()
Snap ik jullie ook
quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis dat liefdesdrankje van de Griek, k zeg t je
of de Ouzoof alles
k voel me gewoon goed! eindelijk mezelf weer eens gewoon nouja, lekker
Kijk nu snappen jullie elkaarquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op dit moment graag een beetje lief zijn voor mijn dikke derriere. Anders kom ik bij jou ook 5x per dag een zitpil in je derriere douwen.
Insiders proefpakketquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
What did I miss? Waarom moet je dat reviewen?
Nou, dat dus.quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zo nou geloof dat ik even ga doordrinken![]()
Snap ik jullie ook
Creme de cassisquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dubbeldrank hier, maar dan de echte uit pak.
Ananas Nog wat
Ooh, nou het is allemaal kutquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Insiders proefpakket
captain morgan rum&cola
smirnoff apple
smirnoff cola
gin tonic
Dat is nog flink doordrinken Ynsquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Insiders proefpakket
captain morgan rum&cola
smirnoff apple
smirnoff cola
gin tonic
Oh lekker, roosviceequote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Zit ik dan met mijn roosvicee
nee, sorry kut ziet er heel anders uitquote:
Yns offert zich wel op, for the sake of mankindquote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is nog flink doordrinken Yns
maar niet vandaag hoor, moet toch een beetje frips aankomen morgen bij gesprekquote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Yns offert zich wel op, for the sake of mankind
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, sorry kut ziet er heel anders uit
Lekker toch.quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis dat liefdesdrankje van de Griek, k zeg t je
of de Ouzoof alles
k voel me gewoon goed! eindelijk mezelf weer eens gewoon nouja, lekker
Try safari appelsap.quote:
Hier.quote:
quote:
Kewl.quote:A public radio station operated by the University of Texas at Austin
Hahaha ik sla even overquote:Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Try safari appelsap.
Ik ging bijna over mijn nek van de zoetheid
*noteert voor 29 december*quote:Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Try safari appelsap.
Ik ging bijna over mijn nek van de zoetheid
Don't diss it till you tried it.quote:Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ik sla even overdat klinkt nogal vies.
* zet emmer en dweil vast klaar *quote:
Ik normaal ook, maar nu zit ik weer in een prik periode. En dan is cassis my drink of choice.quote:
Cassis, maar dan wel zonder prikquote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar nu zit ik weer in een prik periode. En dan is cassis my drink of choice.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* zet emmer en dweil vast klaar *
* Tombo mailen dat ze beter in der regenpak kan gaan slapen *
Dies erg lekker iddquote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Qwea het volgende:
Ooh die milkshake van de mac? Die nieuwe?
Lekker... voor 2 slokjes. Daarna sterft je glazuur
Ew nee, dan is het gewoon laffe mierzoete vruchtendrank.quote:
Volgens mij heeft Greys hem helemaal opgedronken gister!quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Qwea het volgende:
Ooh die milkshake van de mac? Die nieuwe?
Lekker... voor 2 slokjes. Daarna sterft je glazuur
quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew nee, dan is het gewoon laffe mierzoete vruchtendrank.
GOODBYEquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Greys hem helemaal opgedronken gister!
Die feestdagen flurry vond ik maar mwah.
Check!quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Greys hem helemaal opgedronken gister!
Die feestdagen flurry vond ik maar mwah.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Masterchef begint. Dan hoor ik eindelijk het verhaal achter het fragment
'entoen
was
mijn
spuitzakje
weeeeg
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Je was één post te laatquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die combi lokt mij ook niet aan, dan liever eerst een brownie en dan een flurry magnum ofzo
Die blonde jankdoos weer zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
'entoen
was
mijn
spuitzakje
weeeeg
![]()
![]()
![]()
![]()
'
de Brownies van PdeHoogquote:
Hahaha, ik ben ook heul benieuwdquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
'entoen
was
mijn
spuitzakje
weeeeg
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Lekker is die he?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Check!
En normaal gooi ik milkshakes meestal half-op weg. Maar deze was erg lekker!
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je was één post te laat![]()
flurry m&m's
Uhuh.quote:
Jaaaaquote:
Weet je aan wie ik altijd moet denken als ik haar zie?quote:
vertel!quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je aan wie ik altijd moet denken als ik haar zie?
ftelllllquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met die zoete stroopklontenquote:
Geen idee. Maar je wil het vast met me delen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Aan Gb![]()
Maar niet omdat ik Gb een jankerd vind heur
quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Aan Gb![]()
Haha, GB is wel net zo'n huppeltje maar godzijdank niet zo'n jankerd en irritant.quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Aan Gb![]()
Een meisje bij Masterchef....ze huilt altijd.quote:
Weet je dat je nu al 2 keer Carfield ipv Garfield hebt geschreven?quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Het baasje van Carfield rijdt wel een mooie auto
Ja hee, ik wil foto's!quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een meisje bij Masterchef....ze huilt altijd.
Maar op een of andere manier doet ze me aan jou denken
jaquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je dat je nu al 2 keer Carfield ipv Garfield hebt geschreven?
Tja blond. Ende ook wel enigzins huppelig.quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een meisje bij Masterchef....ze huilt altijd.
Maar op een of andere manier doet ze me aan jou denken
Ik heb geen spuitzak. Dat zou je eventueel een probleem kunnen noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |