SeSaquote:
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
"Je ziet er warmbloedig uit, hehehehehehhehahaha"
wat zou ie denken, buitensex?
Wie weet wel twee!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
SeSa
@cat maar eendje? [ afbeelding ]
Ik snap er ook geen kont vanquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Tis ieg NIET SRquote:
Oh wat een schatje toch, die Whooperd!quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Strega het volgende:
/1187424827_5_0ppg.jpeg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ] [/spoiler]
t eerste, en t glas is nog niet leeg ook nogquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?
quote:
quote:
Boer Zoekt Vrouw, geen boer voor mijquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ze het verdiend ook, dat rotgevoel. Nare Ing! Zulke opmerkingen!
Over rotopmerkingen gesproken... deze wilde ik jullie niet onthouden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde me op de een of andere manier genoodzaakt () om mezelf hoog en laag te gaan staan verdedigen aan die hotelbalie dat we niet bij elkaar hoorden en toen die man zei 'U zou de eerste niet zijn hoor!
' me nog verder ging staan verdedigen (
).
Op de hotelkamer kroop ik later in shirtje en afschuwelijk veel te kleurig kinderachtig onderbroekie in bed (ik had tenslotte geen plannen toen ik van huis ging) en toen riep Ll 'Als je nou zó even terug gaat naar de receptie geloven ze meteen dat je niets van plan was hoor!'.
Allemachtig![]()
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Yns, je moet vaker drinken! Je bent zo heerlijk vrolijk!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 19 december 2010 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben Carfield aan het kijken. Best wel grappig.
Heb al wat opgezocht maar overtikken met 1 oog op tv lukt nietquote:
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoorquote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Yns, je moet vaker drinken! Je bent zo heerlijk vrolijk!
Jup. Maar dat was niet erg, want we hebben ook al regelmatig met Gb samen in één bed gelegenquote:
Ik heb er serieus waar niet op gelet wat hij precies aan had, alleen dát ie wat aan hadquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Ll nou ook net z'n grote hema-slip aan had gehad, hadden jullie samen ff naar de balie moeten gaan
En??? Voelde je ook wat in je rug prikken toen je 's ochtends wakker werd?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Maar dat was niet erg, want we hebben ook al regelmatig met Gb samen in één bed gelegenEn dat klinkt interessanter dan het is.
[..]
Ik heb er serieus waar niet op gelet wat hij precies aan had, alleen dát ie wat aan had
Nog even en Ynske gaat deze quoten en het beamen denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer mijn misselijkheid te onderdrukken.
Ik wil absoluut niet kotsen.
Op dit moment graag een beetje lief zijn voor mijn dikke derriere. Anders kom ik bij jou ook 5x per dag een zitpil in je derriere douwen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoor
quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog even en Ynske gaat deze quoten en het beamen denk ik
Alles zat vol ivm meer gestranden en Thunderdome event in de Jaarbeursquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Typisch Greys om dat bij de balie perse te willen vertellen dat je vooral niet bij elkaar hoort.
Laat zo'n balie dude lekker denken dat jullie het doen juist![]()
En ik was niet verder terug gekomen dan de foto's op de weg![]()
Ik moet nog even lezen hoe een hotel vinden nog lastig was.
Oke oke graag zelfs. Mag je toch nog de rest van de komende dagen misselijk blijven.quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil best voor je kotsen hoor
dan ben je t kwijt
Namens ferrari bedankt voor deze visual Ingquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook een beetje hatsieflatsie in m'n maagje.
Als ik nu zou gaan kotsen komen er knakworstjes uit
Nee hoor, hoeft helemaal niet, Ik zie het zo voor me.quote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Over rotopmerkingen gesproken... deze wilde ik jullie niet onthouden:
Ik voelde me op de een of andere manier genoodzaakt () om mezelf hoog en laag te gaan staan verdedigen aan die hotelbalie dat we niet bij elkaar hoorden en toen die man zei 'U zou de eerste niet zijn hoor!
' me nog verder ging staan verdedigen (
).
Op de hotelkamer kroop ik later in shirtje en afschuwelijk veel te kleurig kinderachtig onderbroekie in bed (ik had tenslotte geen plannen toen ik van huis ging) en toen riep Ll 'Als je nou zó even terug gaat naar de receptie geloven ze meteen dat je niets van plan was hoor!'.
Allemachtig![]()
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik![]()
Ja, always look at the enz. enz.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga f_r ook vaker een schop onder dr hol verkopen, dat heeft ook zn uitwerking hoor
Greys kan dat beamenquote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, always look at the enz. enz.![]()
Maar tis wel zo. teveel piekeren doet een mens niet goed.
Ik probeer tegenwoordig ook wat meer met de dag te leven.
Later is misschien wel te laat of nooit!
Je kent me toch een beetje inmiddels?quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat spelletje echt juist lekker meegespeeld aan die balie, kan jou het verrotten Greys
quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook een beetje hatsieflatsie in m'n maagje.
Als ik nu zou gaan kotsen komen er knakworstjes uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Bij het idee van de onderbroek van LL?quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Amaiquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles zat vol ivm meer gestranden en Thunderdome event in de Jaarbeurs![]()
Daarna van ellende op Utrecht CS rond lopen hangen, maar daar was het ook koud (we kregen zelfs gratis koffie, zo zielig zagen we er uit) en toen andere hotels gebeld. En uiteindelijk vonden we er dus eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |