moe van het zwemmenquote:
de randstad bestaat nietquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de randstad kunnen ze alles, ook straten berijdbaar genoeg maken. Dus die wissels moeten ook wel lukken!
Oh ja wel hoor. Het probleem met die lange wissels, de hogesnelheidswissels (of wat daar in NL voor moet doorgaan) is dat ze niet 1 maar al gauw 4 wisselstellers hebben. Zodra er daarvan ééntje in storing is doet de hele wissel het niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mooii werkhet gaan voronamelijk om die wissels van honderd meter lang die nu vast liggen heh, die sla je niet zo maar even los
![]()
Volgende keer mijn duikbril lenen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moe van het zwemmenen mijn ogen doen zeer.
Verder eindelijk weer een beetje rust in mijn lijf
Oh ja, mijn ma heeft mijn reserve nog.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgende keer mijn duikbril lenen?
nee hoor die klop je niet zomaar los, ja ik weet hoe ze heten, dat klopt dan springt in de beveiliging.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Het probleem met die lange wissels, de hogesnelheidswissels (of wat daar in NL voor moet doorgaan) is dat ze niet 1 maar al gauw 4 wisselstellers hebben. Zodra er daarvan ééntje in storing is doet de hele wissel het niet meer.
nou, echt heel gewoon is dat niet voor mijquote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Of heb je gewoon geen zin om te eten?
Ja, idd. Helaas hebben ze het óf niet door, of pas door als het te laat is. XDquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is vaak zo. Het is misschien jammer als iets stopt als het goed is, maar anders krijg je dit soort praktijken.
Weet je dat ik dat nog nooit langer dan 1 minuut heb gekekenquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was ook op, net zoals dwdd al tijden zaad is
Fulllllief?quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, echt heel gewoon is dat niet voor mij![]()
maar ik weet dus echt niet hoe het komt
Ikke wel maar dan voornamelijk naar Cafe de wereldquote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd. Helaas hebben ze het óf niet door, of pas door als het te laat is. XD
[..]
Weet je dat ik dat nog nooit langer dan 1 minuut heb gekekenXD
trevquote:
witquote:
Ik vind die presentator zo irritant. Hij laat niemand uitpraten. Ik snap dat dat het concept is, snelle interviews, maar ik vind het vervelend.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
Weet je dat ik dat nog nooit langer dan 1 minuut heb gekekenXD
quote:
nou ik duik nooit zoveel maar toch krijg je wel chloorwater in je oogquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgende keer mijn duikbril lenen?
zwangert?quote:
Dus je hebt de dweil ingeruild voor de sneeuwschep?quote:
even op de bank me ogen dicht gedaan en toen was het ineens kwart voor 10quote:
Nee, we zijn al 7 jaar samen.quote:
Dat vind ik ook zo zwaar klotequote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik duik nooit zoveel maar toch krijg je wel chloorwater in je oog
[..]
zwangert?
Oke is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |