Robben had die ene bal moeten makenquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mark van Bommel - Wesley Sneijder
Sven Kramer - Arjen Robben
Epke Zonderland - Mark Tuitert
Edward Gal - Nicolien Sauerbreij
Geen spannende potjes.. Misschien kan Robben ons nog verrassen.
Neuh, dat niet zo zeer. Maar in dit geval gaan Tuitert en Sauerbreij de duels toch wel winnen. Maar de race van Tuitert is niet meer dan een fluke in mijn ogen en Gal heeft grenzen verlegd binnen zijn sport, dus vandaar dat Zonderland en Gal in dit geval toch mijn stem krijgen om niet geheel roemloos ten onder te gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef sportkennertje het volgende:
Toch nog iemand die het niet zo opheeft met de wintersporters....?
Dat is toch juist waar het in sport omgaat, op het juiste moment de race van je leven rijden? Gal kan ik wel inkomen, al blijf ik het te weinig 'sport' vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neuh, dat niet zo zeer. Maar in dit geval gaan Tuitert en Sauerbreij de duels toch wel winnen. Maar de race van Tuitert is niet meer dan een fluke in mijn ogen en Gal heeft grenzen verlegd binnen zijn sport, dus vandaar dat Zonderland en Gal in dit geval toch mijn stem krijgen om niet geheel roemloos ten onder te gaan
Ja, maar zijn verhaaltje over jaren toewerken naar deze race gaat er bij mij niet in. Het was meer een fluke dan dat er bewust naar is toegewerkt naar deze uitschieter mijn ogen. Als het spannend was geweest had ik wel voor Tuitert gestemd, maar ik vind dat hem met de titel sportman van het jaar bijvoorbeeld te veel eer is gegeven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist waar het in sport omgaat, op het juiste moment de race van je leven rijden? Gal kan ik wel inkomen, al blijf ik het te weinig 'sport' vinden.
Agreed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar zijn verhaaltje over jaren toewerken naar deze race gaat er bij mij niet in. Het was meer een fluke dan dat er bewust naar is toegewerkt naar deze uitschieter mijn ogen. Als het spannend was geweest had ik wel voor Tuitert gestemd, maar ik vind dat hem met de titel sportman van het jaar bijvoorbeeld te veel eer is gegeven.
Hoe kunnen dit de uitslagen zijn met 25 posts?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:05 schreef sportfreak het volgende:
En de uitslagen:
Mark van Bommel - Wesley Sneijder 4 - 42
Sven Kramer - Arjen Robben 29 - 17
Epke Zonderland - Mark Tuitert 6 - 40
Edward Gal - Nicolien Sauerbreij 3 - 43
quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen dit de uitslagen zijn met 25 posts?
quote:In dit topic en onder het bericht op FOK!sport kun je stemmen. Dit kan door met gebruik te maken van de [ b] en [ /b] tags. (gebruik deze zonder de spaties rond de naam van je keuze).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |