Hoeveel cm ligt daar ong.?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhhhhhhhhh het is zo mooi wit in Amsterdam.......................
Hoi heks, in Utrecht ook hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier begint het ook al aardig wit te worden Heks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eierenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij heeft hij iets uit zijn klauwen laten vallen, die meeuwen nu.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt dat glad als het bevriest?
Vast wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt dat glad als het bevriest?
Oeh, die is ook wel tofquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef tass het volgende:
Ik heb er nog 1 gevonden! Das echt mijn lievelingscam:
http://hdtv.webcam.nl/web(...)streaming_video.html
Met live beelden vanaf Madame Tussaud met 1) Monument 2) Damrak 3) Damrak CS 4) Paleis 5) Krasnapolsky.
Die staan daar meestalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:02 schreef _The_General_ het volgende:
wat is er aan de hand met al die politie bij het paleis op de dam?
BQ gesjellig het leukste topic van FOK......................en zag Chanel ook alweer voorbij schuivn en Schrutz lekker ouderwets genieten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi heks, in Utrecht ook hoor.
Hier een centimeter of 4.
Ja dat vroeg ik me ook al af. Normaal is het toch nooit afgezet zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:02 schreef _The_General_ het volgende:
wat is er aan de hand met al die politie bij het paleis op de dam?
Wellicht bezoek van iemand? 10 jarige huwelijks feestje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef tass het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Normaal is het toch nooit afgezet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |