Die heb ik dus nie, daar kan ik je niet mee helpen..quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Mag ik ook van de gelegenheid gebruik maken voor een xbox 1 controller?
Mijn xbox 1 gaat naar asfalthooligan maar ik heb nog maar 1 controller.
Naja ik heb er volgens mij 2 (mogen weet ik het zeker) maar mis 1 tussenstukje tussen xbox en controller. Wie helpt me zodat AH er 2 heeft om te gamen met zn zoontje?
Denk het welquote:
Nou, wat een top-dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef rebel-angel het volgende:
zoooooo wat een toeval
mijn oude ps2 staat bij m'n vader en nou belde hij net op of ik hem terug wilde want hij heeft wat anders
nou weet ik alleen even zo snel niet meer of ik nou 1 of 2 controllers erbij had
als ik er nou 2 heb dan kan ik op deze manier 2 mensen blij maken
want dan kan 1 controller naar de vrager van elies en 1 kan er met ps2 en de games naar iemand anders op fhf![]()
laat zo snel mogelijk weten hoeveel controllers er zijn
Het was jouw controller trouwensquote:
Het betere rondpompenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Papabear het volgende:
Het was jouw controller trouwens![]()
De PS speelde op een gegeven moment alleen nog maar 1 spel en toen had ik een 2e hands vervanger gekocht waar de spelletjes het wel weer op deden. Alleen zaten daar dan ook weer 2 van die controllers bij, zodoende is er nu eentje over.
Wie wat bewaart, heeft wat
Net als haar dekbed waar ik nog steeds elke nacht onder slaap, maar die gaat never nooit niet wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef asfalthooligan het volgende:
dus die controler is dus eigenlijks een fhf sletje ,want iedereen heeft hem al gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |