abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90137342
Hallo,

Ik heb in de zomer via vrienden een man leren kennen. Hij is getrouwd, maar dat maakt niet uit, het was gezellig en meer niet. Tot hij rare mailtjes ging sturen, waarin duidelijk werd dat hij een affaire wilde beginnen. Ik ben er niet op in gegaan, ik wil niks met een getrouwde man te maken hebben. Ik kwam hem een tijdje geleden weer tegen, even bijgepraat, wederom 'wel gezellig'. Hij vertelde ook dat er een kindje op komst is. En wat denk je? De mailtjes begonnen weer te komen.

Ik kan het natuurlijk beter aan hem vragen, maar ik heb het contact verbroken.
Waarom doen mannen zoiets? Zijn vrouw is de ware, dat is wel duidelijk, en het kind is ook zeer welkom. Maar waarom zou je dan als je compleet gelukkig bent een affaire met een ander beginnen??? Ik snap het gewoon niet.
pi_90137513
waarom mannen en vrouwen zoiets?

de kick!
de sleur/ gewoonte van de andere relatie!
omdat ze gevoelloos zijn!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zondag 19 december 2010 @ 19:37:00 #3
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_90137523
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef evelien89 het volgende:

Hij is getrouwd, maar dat maakt niet uit, het was gezellig en meer niet.
quote:
ik wil niks met een getrouwde man te maken hebben.
tegenstrijdige signalen. Stuur een mail met " ik wil geen contact meer" en verwijder zijn telefoonnummer en mailadres uit je systeem.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_90137554
Geen idee. Ik heb ook een keer zo'n aanbod gehad van een getrouwde vent met een zwangere vrouw thuis. Inmiddels nu nummer 2 op komst. Was ook echt een leuke vent.

Waarschijnlijk doen ze het omdat ze ermee wegkomen. Vreemdgaan is echter niet alleen iets voor mannen, vrouwen doen het net zo alleen vaak wat subtieler. Gewoon negeren verder.
pi_90137598
Dat heb ik gedaan. Ik bedoelde dat ik het niet erg vind dat hij getrouwd is, want ik vond het niet meer dan gezellig. Het punt is dat hij dat wel vond.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef poqpoq het volgende:

[..]

[..]

tegenstrijdige signalen. Stuur een mail met " ik wil geen contact meer" en verwijder zijn telefoonnummer en mailadres uit je systeem.
pi_90137737
Omdat vrouwen, naarmate ze steeds ouder worden, zich minder verzorgen en zich uitdijen. :)
Failure is success if we learn from it.
pi_90137798
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:40 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Omdat vrouwen, naarmate ze steeds ouder worden, zich minder verzorgen en zich uitdijen. :)
Zijn vrouw niet. Ze is mooi en dun.
pi_90138021
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Zijn vrouw niet. Ze is mooi en dun.
In het begin was ze prachtig, nu is ze mooi. Je (ik) went snel aan iemands uiterlijk waardoor je weer op zoek bent naar een dame die 'prachtig' is.
Failure is success if we learn from it.
pi_90139859
Misschien omdat jij veeeel lekkerdere dan zijn vrouw bent? Mannen zijn dol op wat jongs en lekkers :9~
  zondag 19 december 2010 @ 20:21:14 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90139965
De sleur in de relatie en dan toch spanning en lust willen ervaren gok ik zo?
Dat ze getrouwd zijn met iemand die ze achteraf toch niet zo leuk vonden maar vanwege de kinderen in een huwelijk blijven?
Of natuurlijk dat de partner geen seks meer wilt en hij het elders gaat zoeken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90142066
Uhm ja. Maar slim als hij is gooit hij het op mijn geweldige karakter.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef fokexpert het volgende:
Misschien omdat jij veeeel lekkerdere dan zijn vrouw bent? Mannen zijn dol op wat jongs en lekkers :9~
pi_90142291
Ach, je bent een snack voor hem tijdens de rustige periode (zwangerschap) en daarna ben je niks meer
  zondag 19 december 2010 @ 20:58:55 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90142340
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Hij is getrouwd met zijn huidige vrouw omdat die mega lekker was maar ze had nooit een geweldig karakter en haar uiterlijk begint ook te vervelen?
pi_90142367
I dont think so.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef draaijer het volgende:
Ach, je bent een snack voor hem tijdens de rustige periode (zwangerschap) en daarna ben je niks meer
pi_90142425
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef evelien89 het volgende:
I dont think so.

[..]

Waarom denk je van niet. Hij is gewoon lekker aan het jagen. Even scrollen om te zien of je wat over leeftijd zegt
pi_90142658
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waarom denk je van niet. Hij is gewoon lekker aan het jagen. Even scrollen om te zien of je wat over leeftijd zegt
Je kunt beter naar mijn eerste bericht scrollen. Ik heb geen contact meer met hem. Er valt niks te jagen. Ik vroeg me gewoon af waarom mannen die alles thuis hebben zoiets doen.
pi_90142909
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Je kunt beter naar mijn eerste bericht scrollen. Ik heb geen contact meer met hem. Er valt niks te jagen. Ik vroeg me gewoon af waarom mannen die alles thuis hebben zoiets doen.
Ik heb alles, maar een beetje jagen gaat er gewoon nooit uit. Ik zou zeer zeker geen emails sturen, maar met sjansen is niet veel mis. Gewoon wat aandacht scoren denk ik.
pi_90143944
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb alles, maar een beetje jagen gaat er gewoon nooit uit. Ik zou zeer zeker geen emails sturen, maar met sjansen is niet veel mis. Gewoon wat aandacht scoren denk ik.
Mannen zijn hoe dan ook dol op snacks! Maar ik geloof inderdaad niet dat hij jouw als vervanging van zijn vrouw ziet, hoogstens inderdaad een tussendoortje.

Ook niks mis mee toch :)
pi_90149898
Want alle mannen zijn hufters.
Sowieso schrijf je zo.
pi_90150744
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef -XX- het volgende:
Correct ! Except me :D! Waar spreken we af? :7
pi_90150799
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef -XX- het volgende:
En alle vrouwen zijn hoeren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90151146
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Het is echt niet alleen met mannen hoor, en ik weet er alles van. Mijn ex-vriendin is ook vreemdgegaan tijdens onze relatie (ok alleen zoenen, maar dat vind ik vreemdgaan) en ook zij had alles thuis. 8 jaar samen, een mooi huis, mooie auto, alles helemaal ingericht naar onze zin. En van de ene op de andere dag verbreekt ze de relatie omdat ze de relatie zat is. Later kwam ik er achter dat ze vreemd gegaan was, maar dat heb ik echt uit haar moeten trekken, ze kwam er zelf niet mee iig.

Nu heeft ze een auto van 18 jaar oud, een appartementje waar ze ieder moment uit getrapt kan worden (want het staat te koop), en een net opgestart eigen zaakje wat deze maand nog een redelijke maand zal draaien, maar in januari en februari helemaal klote zal zijn. Dus tja, ik gok het erop dat ze het allemaal "spannend" en "nieuw" vindt en dat dat de reden is waarom ze vreemd is gegaan en nu het bed deelt met een barman. Ze zal het nog wel een keer merken lijkt me zo :)
pi_90153157
quote:
4s.gif Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef CecilBDemented het volgende:
Iemand die werkelijk open staat voor vreemdgaan is al een stapje verder, mogelijk het idee dat het bij een ander beter is, wie weet hoeveel leuker het nog kan zijn. Dan is het makkelijker om van partner te ruilen in plaats van met de eigen partner de relatie proberen te veranderen.

quote:
Best wrang eigenlijk, dat soort mensen zijn gevoelloos (of hebben een minder ontwikkeld gevoelsleven, waardoor ze ook niet stilstaan bij de gevolgen van het vreemdgaan) en gaan daarom juist jagen in de hoop kans te maken op dat kortstondige moment dat ze wel wat voelen. De ergste soort ervaart dan ook nog eens gevoel wanneer de partner erachter komt heb ik gemerkt, een soort dubbele gevoels kick.
  maandag 20 december 2010 @ 08:22:09 #24
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_90163665
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En iedere dag boerenkool word je snel zat.
pi_90163688
Ik kan me zo voorstellen dat hij wellicht al een tijdje droog staat, want je gaat toch niet zo'n ranzig zwanger wijf neuken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90163695
Wat ik dan weer niet begrijp is die vrouw van hem. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90163781
Een vriend van mij heeft ook alles. Een mooie vriendin op wie hij erg dol is, waar hij genoeg sex mee heeft en die hij niet zal verlaten. Toch zoekt hij de spanning van het vreemdgaan. Een vreemd lijf, de spanning van het ontdekt kunnen worden.
Ik snap het niet :?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 20 december 2010 @ 08:35:30 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90163805
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:33 schreef seasushi het volgende:
Een vriend van mij heeft ook alles. Een mooie vriendin op wie hij erg dol is, waar hij genoeg sex mee heeft en die hij niet zal verlaten. Toch zoekt hij de spanning van het vreemdgaan. Een vreemd lijf, de spanning van het ontdekt kunnen worden.
Ik snap het niet :?
Sommige mannen en vrouwen zijn niet geschikt voor monogamie gok ik zo
Anders kan ik het ook niet verklaren.
pi_90163815
Ik snap eigenlijk niet dat zo veel mensen een relatie aangaan en beweren/beloven/zich voornemen monogaam te (zullen) zijn als ze dat overduidelijk dus niet echt willen. Waarom? Druk van de maatschappij, wordt het gewoon afgedwongen, is het gewenning/gewoonte?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_90164139
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Klopt! :D
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 20 december 2010 @ 10:14:27 #31
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_90165728
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo veel mensen een relatie aangaan en beweren/beloven/zich voornemen monogaam te (zullen) zijn als ze dat overduidelijk dus niet echt willen. Waarom? Druk van de maatschappij, wordt het gewoon afgedwongen, is het gewenning/gewoonte?
Dit. Ga dan geen relatie aan met iemand die geen open relatie wil. Maar volgens mij wil iedereen gewoon hebben hebben hebben, of hun partner/'de ander' het er nou mee eens is of niet.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 20 december 2010 @ 11:57:16 #32
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_90169349
De biologische verklaring zou zijn dat mannen graag hun sperma over veel vrouwen verspreiden, zodat er veel nageslacht komt. Het is ook zo dat het voor een man makkelijker is om een vrouw te vinden wanneer hij al iemand heeft.
pi_90583683
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:36 schreef heiden6 het volgende:
Het voorwenden is sociaal wenselijk gedrag, zonder dat dat ook samengaat met het kunnen beheersen van impulsen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_90593977
Vanuit m'n vriendenkring gezien, is er meestal 1 reden.. Vanaf de dag dat de zwangerschap is ontdekt.. Gaat de sexkraan dicht, en blijft dichtgelast tot maanden na de geboorte.. Een man volgt puur z'n natuur, welke de voortplanting betreft.

De mens is ook niet monogaam aangelegd.. Dat is een door de maatschappij aangelegde regel, om de mannen bij hun kroost te houden, maar volstrekt tegen de natuur in..

So can you really blame the bugger?

Wat een woensdagavond wijsheid toch weer!
"Yest' chelovék, yest' probléma. Net chelovéka, net problémy." - Anatoly Rybakov
"If there is a person, there is a problem. If there is no person, then there is no problem." - Anatoly Rybakov
pi_90597179
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef Mushina het volgende:
Vanuit m'n vriendenkring gezien, is er meestal 1 reden.. Vanaf de dag dat de zwangerschap is ontdekt.. Gaat de sexkraan dicht, en blijft dichtgelast tot maanden na de geboorte.. Een man volgt puur z'n natuur, welke de voortplanting betreft.

De mens is ook niet monogaam aangelegd.. Dat is een door de maatschappij aangelegde regel, om de mannen bij hun kroost te houden, maar volstrekt tegen de natuur in..

So can you really blame the bugger?

Wat een woensdagavond wijsheid toch weer!
Nou nou, wat een wijsheid. Dat moeten afgaan op wat de mens als holbewoner allemaal deed en 'in de natuur' zit, wat een bullshit-argument. :') Mooie boel zou het op aarde worden.

Als mensen een open relatie willen, prima, ik houd ze niet tegen. Ieder z'n meug, maar kom niet met die belachelijke argumenten aanzetten die nergens op slaan. Mensen kunnen heus wel monogaam zijn als ze dat willen, 't is niet of ze geen keuze hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90597253
quote:
4s.gif Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef CecilBDemented het volgende:
waarom mannen en vrouwen zoiets?

de kick!
Fipo en meteen raak. Topic kon hierna op slot _O_.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Soempie het volgende:
Mensen kunnen heus wel monogaam zijn als ze dat willen, 't is niet of ze geen keuze hebben.
Alcoholisten kunnen heus wel zonder alcohol als ze dat willen, 't is niet alsof ze geen keuze hebben.
pi_90597350
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

Alcoholisten kunnen heus wel zonder alcohol als ze dat willen, 't is niet alsof ze geen keuze hebben.
Precies, als ze echt geen drank willen dan kunnen ze afkicken. Beetje verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes hoor.

Wat wil je nu met deze vergelijking die ook mank gaat?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 29 december 2010 @ 20:06:14 #38
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90597394
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Hoe doorzichtig :')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90597425
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies, als ze echt geen drank willen dan kunnen ze afkicken. Beetje verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes hoor.

Wat wil je nu met deze vergelijking die ook mank gaat?
Als alles zo makkelijk was leefden we nu wel in een utopie (of hoe zeg je dat juist? :P).
pi_90597551
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Als alles zo makkelijk was leefden we nu wel in een utopie (of hoe zeg je dat juist? :P).
Natuurlijk is het niet makkelijk, dat heb ik ook niet beweerd. Maar dat neemt niet weg dat je mensen niet verantwoordelijk kunt houden voor hun eigen keuzes. Misschien is het niet makkelijk om monogaam te zijn voor sommige mensen, goed, dan niet, maar begin dan geen relatie waarin je beweert dat wel te zijn.
pi_90597667
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:57 schreef Premium_Quality het volgende:
De biologische verklaring zou zijn dat mannen graag hun sperma over veel vrouwen verspreiden, zodat er veel nageslacht komt. Het is ook zo dat het voor een man makkelijker is om een vrouw te vinden wanneer hij al iemand heeft.
Ja joh. Mannen zijn toch zóóóó gericht op nageslacht. :+
Ik denk dat het eerder te maken heeft met lust en iets nieuws willen. En ja, dat kan voor het verspreiden van sperma zorgen...
pi_90597743
En dat voorbeeld van die alcoholist, als je zegt: daar kan hij niets aan doen, dat zit nu eenmaal in hem. Dan zeg je dus ook: hij is niet te helpen, we geven het op, laat hij zichzelf maar doodzuipen. Wij kunnen dan alleen begrip tonen en kusjekroel doen.

Niet dus, dat voorbeeld gaat compleet mank.
pi_90597850
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk, dat heb ik ook niet beweerd. Maar dat neemt niet weg dat je mensen niet verantwoordelijk kunt houden voor hun eigen keuzes. Misschien is het niet makkelijk om monogaam te zijn voor sommige mensen, goed, dan niet, maar begin dan geen relatie waarin je beweert dat wel te zijn.
Beetje lastig relaties aangaan hč :'). Hallo, ik ben Piet, 25 jaar, net afgestudeerd en níet monogaam!
pi_90597945
quote:
Ik kan het natuurlijk beter aan hem vragen, maar ik heb het contact verbroken.
Waarom doen mannen zoiets? Zijn vrouw is de ware, dat is wel duidelijk, en het kind is ook zeer welkom. Maar waarom zou je dan als je compleet gelukkig bent een affaire met een ander beginnen??? Ik snap het gewoon niet.
Voor sommige mensen (ik denk zelfs een meerderheid) is monogamie niet natuurlijk. Voor hen bestaat er dan ook niet iets als "de ware", al kan er wel sprake zijn van "de waren".

Helaas is onze maatschappij compleet ingericht op monogamie.
pi_90599496
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nou nou, wat een wijsheid. Dat moeten afgaan op wat de mens als holbewoner allemaal deed en 'in de natuur' zit, wat een bullshit-argument. :') Mooie boel zou het op aarde worden.

Als mensen een open relatie willen, prima, ik houd ze niet tegen. Ieder z'n meug, maar kom niet met die belachelijke argumenten aanzetten die nergens op slaan. Mensen kunnen heus wel monogaam zijn als ze dat willen, 't is niet of ze geen keuze hebben.
Iemand probeert een smartass te zijn, maar 1, je bent een vrouw, dus je deelt niet dezelfde genen..

2.. Aan instinct kun je weinig doen, alcoholverslaving trouwens ook niet, want als je abrupt stopt, ben je gewoon knetterhard deaud..

Dus hou je eigen wijsheid voor je, met je poging me te overtreffen..:')

Monogamie is opgedrongen door de maatschappij, zijn aapjes monogaam? Kijk terug naar de roots woman! Back to our roots!

Mag ik je nu neerknuppelen, en je naar m'n grotje slepen?
"Yest' chelovék, yest' probléma. Net chelovéka, net problémy." - Anatoly Rybakov
"If there is a person, there is a problem. If there is no person, then there is no problem." - Anatoly Rybakov
pi_90599609
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Mushina het volgende:

[..]

Iemand probeert een smartass te zijn, maar 1, je bent een vrouw, dus je deelt niet dezelfde genen..

2.. Aan instinct kun je weinig doen, alcoholverslaving trouwens ook niet, want als je abrupt stopt, ben je gewoon knetterhard deaud..

Monogamie is opgedrongen door de maatschappij, zijn aapjes monogaam? Kijk terug naar de roots woman! Back to our roots!

Ik snap polygame mensen en alcoholisten veel beter dan mensen zoals Soempie die tegen beter weten in door willen blijven discussiëren :')
pi_90600347
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik snap polygame mensen en alcoholisten veel beter dan mensen zoals Soempie die tegen beter weten in door willen blijven discussiëren :')
En ik geef niet op, als ik weet dat ik gelijk heb..^^

Maar je hebt altijd mensen die baas boven baas willen zijn, ook al zijn ze dat niet..
En door de ander hun argumenten zinloos, niet van toepassing of iets anders te noemen, proberen ze je mening teniet te doen.

Even een wetenschappelijk feitje:

Monogamie is maar aan enkele diersoorten toebeschreven, ware monogamie is weggelegd voor slechts enkele diersoorten... Ware monogamie, in de wetenschappelijke wereld, is dan ook 1 partner voor de rest van hun leven. Wij, de moderne mensch hebben die context alleen een beetje uitgetrokken, om onze eigen maatschappelijk imperfecties te rechtvaardigen.

De betreffende diersoorten die dit wel zijn:

De Zwaan, (Al is dat momenteel onder discussie) Het vrouwtje wel, maar wanneer het vrouwtje sterft het mannetje niet.
De meeste papagaaisoorten.
En de Australische blauwtongskink.
Mensen komen dus niet voor in deze lijst, en ja wij zijn ook een diersoort.

Als jij ooit iemand hebt gedumpt, omdat je hem of haar niet meer leuk vond, of het werkte niet meer, ben je bij uitstek dus niet monogaam.

Giggedy, giggedy, goo.
pi_90600417
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Mushina het volgende:

Giggedy, giggedy, goo.
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al. Je bent netals ik :7.
pi_90600743
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar ik mag je nu al. Je bent netals ik :7.
Ik ben een sarcast, narcist, droogkloot en licht communist.
Ik ben, de wraak van God.

Als je een vrouwtje was, had ik met je getrouwd, je bezwangert, en vreemdgegaan.
pi_90601137
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Mushina het volgende:

[..]

:')!!!

Je hebt in elk geval wel de domheid van een holbewoner.

Nee, je mag me niet neerknuppelen, al zit dat in je natuur. Dat wordt je inderdaad kwalijk genomen door de maatschappij. Net als dat je niet bovenop elke vrouw kunt hoppen om je ding te doen. Het is niet allemaal nature, maar voor een deel ook nurture. En ja, dat maakt ons mensen. Als alles nature zou zijn, dan kunnen we de rechtsstaat ook wel opheffen.

En ik heb nooit gezegd dat ik iemand die verslaafd is ineens van een verslaving af wil helpen, maar begrijpend lezen is niet je sterkste punt begrijp ik. Zit niet in je natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')