Als er wissels waren, hadden die ook problemen.quote:
15 cm totaal nu, heb ik net gemeten en het sneeuwt nog door.quote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef TheKC het volgende:
Ligt weer zo'n 5 cm bij in de Achterhoek
Ziet er leuk uit, maar die zal er denk ik wel lang over doen om ons te bereiken. Als ie tenminste niet van richting verandert.quote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef RiKe het volgende:
Heeft er iemand ondertussen gekeken naar de Europese rader?
Zo niet, neem dan even een kijkje, en kijk links onder boven het kanaal
Ik zie het niet?quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar die zal er denk ik wel lang over doen om ons te bereiken. Als ie tenminste niet van richting verandert.
De radar ziet niet alle sneeuw. Het sneeuwt nog altijd hier in venloquote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef RiKe het volgende:
Heeft er iemand ondertussen gekeken naar de Europese rader?
Zo niet, neem dan even een kijkje, en kijk links onder boven het kanaal
Boven het kanaal op het beeld van 21:15quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie niet wat jij bedoelt dus.
Op de Europese radar van buienradar.nl en dan links onderaan tussen de uiterste punten van Engeland en Frankrijk.quote:
Ja, dat stuk gaat pas dinsdagavond het zuiden van het land raken.. Duurt allemaal nog heel lang en zal niet zoveel zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op de Europese radar van buienradar.nl en dan links onderaan tussen de uiterste punten van Engeland en Frankrijk.
Als het niet afbuigt tenminste, zoals de afgelopen dagen wel meer is gebeurd helaas.quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat stuk gaat pas dinsdagavond het zuiden van het land raken.. Duurt allemaal nog heel lang en zal niet zoveel zijn.
Klinkt heel bekend!quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vindt het wel apart, om de een of andere reden, als er een waarschuwing voor extreem weer is of een weeralarm, weet het zich altijd zo te verplaatsen dat ik er niks van merk
NO Gelderland, ~10Km onder zwollequote:Op zondag 19 december 2010 22:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend!
Welke regio zit jij?
Ah, dat is een IETS andere regio dan ik....ik zit 15min van Den Haag afquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
NO Gelderland, ~10Km onder zwolle
Die pluim en kaarten veranderen per run. Niet echt duidelijk!quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Morgen is het toch weer anders
Ik bekijk het wel gewoon per dag
Wel een centimeter of 25-30 of niet?quote:
Het is behoorlijk veel geworden inmiddels...heb nog 2 nieuwe foto's gepostquote:Op zondag 19 december 2010 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel een centimeter of 25-30 of niet?
Hier trouwens ook hetzelfde, maar da's logisch als je in Hengelo woont
Dat heb ik nou altijd met onweer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vindt het wel apart, om de een of andere reden, als er een waarschuwing voor extreem weer is of een weeralarm, weet het zich altijd zo te verplaatsen dat ik er niks van merk
Is dat de Winterdijk (heel toepasselijk nuquote:
idd Winterdijkquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is dat de Winterdijk (heel toepasselijk nu) in Gouda? Van het weekend in Limburg geweest en daar lag een heel pak minder sneeuw dan hier in het westen (Gouda dus). Al zal dat nu ook wel weer gelijk getrokken zijn na vanavond.
Het ziet ernaar uit dat het onze kant op komt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef DemonRage het volgende:
Onweer voor de NW-punt van Frankrijk:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |