quote:Op zondag 19 december 2010 17:44 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Ik heb net een boterham met smeerkaas, een cracker met pasta en drie snoepjes op.
Voel me al een heel stuk beter.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce naar binnen geduwd
Ja heurquote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je bent er nog trots op ook, hè
Waar.quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
@ DML om even terug te komen op jouw reactie (ik was soep maken).
Volgens mij zeg ik nergens dat ik het niet begrijp.
Kan me wel voorstellen dat anderen het niet begrijpen.
Vind je de layout echt zo'n ramp?quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Gvd wat een armoeIk was ff geswitched naar de text only layout om te kijken hoe het er uit ziet
Maar nu wil het niet meer terug switchen
Dat is met regelmaat een waarheid als een koequote:Op zondag 19 december 2010 17:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar.
Nou goed, laten we het onderwerp maar vergeten. Ik herken er teveel in en voor een buitenstaander is het een moeilijk te begrijpen iets.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce naar binnen geduwd
Ik kijk ineens heel anders aan tegen deze omschrijving.quote:
Het wordt er wel wat onsmakelijk vanquote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Pagan het volgende:
Ik kijk ineens heel anders aan tegen deze omschrijving.
[ afbeelding ]
Gelukkig levert het hotlinken van het plaatje geen ravioli met champignons op.....quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt er wel wat onsmakelijk van
quote:Op zondag 19 december 2010 17:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar.
Nou goed, laten we het onderwerp maar vergeten. Ik herken er teveel in en voor een buitenstaander is het een moeilijk te begrijpen iets.
Heb je een leuk receptje?quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Nonneke het volgende:
tompoucen zijn leuk om zelf te makenalleen wat onhandig als je niet zo'n mooie tompoucensnijder hebt
Maar dan wel zonder die vieze beschrijvingen van de AH erbij (chocoladesoesjes heb ik toevallig liggen "chocoladebruine parels van glanzend satijn met donzige slagroom" wait....DONZIGE slagroom ?!)
smerig tochquote:
voor tompoucen ? jawel hoor ! zal ik em voor je opzoeken ?quote:Op zondag 19 december 2010 18:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je een leuk receptje?
Blauwschimmelslagroom.quote:
Is ze al wel meer aan het lopen?quote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Pagan het volgende:
Hier zijn de plannen omgegooid, bezoek aan mijn ouders maar even uitgesteld tot na de kerst. Strega is nog niet zo zeker ter been en zowel hier als bij mijn ouders is het 1 grote ijsbaan.
Gaarne!quote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voor tompoucen ? jawel hoor ! zal ik em voor je opzoeken ?
Gadverquote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Blauwschimmelslagroom.![]()
Dat lijkt een beetje op mensen die Tiramisu zelf gaan maken maar ipv. mascarpone per ongeluk magor nemen (een combinatie van mascarpone en gorgonzola).
In huis wel, maar na een paar meter is de koek wel op. Voor ze haar pootje brak speelde haar onderrug (hernia?) al op. Nu nog steeds.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
In huis wel, maar na een paar meter is de koek wel op. Voor ze haar pootje brak speelde haar onderrug (hernia?) al op. Nu nog steeds.
Heerlijk, hoe pittiger hoe beter. Alleen dingen als Casgiu Merzu gaan me te ver.quote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Blauwschimmelkaas is trouwens de enige kaas die ik echt niet lust.
Nee, niet gelezen. Vertel!quote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]progressie dus toch?!
Had je mijn vraag nog gelezen onder de spoiler in vorige topic?
Ieuuww, ben meer fan van de zachtere kazen zodra het blauw en pittig wordt haak ik af.quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe pittiger hoe beter. Alleen dingen als Casgiu Merzu gaan me te ver.
Hoe lang is ze Stregaquote:
We tellen in jaren, helaas.quote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe lang is ze Streganu ziek?
Als in aaneengesloten thuis? (als er 4 weken werken tussen zit begint de cyclus weer opnieuw).
Kun je bij bijvoorbeeld het Riagg niet eerder terecht of via je zorgverzekering het proces versnellen?quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel degelijk hulp gevraagd maar voordat dat eenmaal gaat rollen ben je weer wat verder.
Tuurlijk koester ik ons kindje wel. Alleen soms is het zo moeilijk te genieten als je zoveel wilt maar gewoon niet kunt. Zelfs de trap oplopen is al een opgave. Terwijl ik tot 13 weken geleden 2 keer per week hardliep. Dan is het best wel even slikken als je je harde buikspieren ziet veranderen. En tuurlijk ben ik er straks wel trots op maar meteen een hele dikke buik zie ik nog niet zitten.
Ik denk dat maar weinig mensen dat inkunnen schatten. En ik wens dat echt niemand toe. Als je een eind datum weet kun je daar naar toe leven alleen ik heb geen eind datum. Ja juni maar dat duurt nog zolang en tegen die tijd heb ik een kunstgebit nodig.
@oh-oh ik vind je opmerking echt heel laag ik oordeel ook niet zo hard over je acties met Sjon.
Hmm als ik kan helpen zeggen hoorquote:
Wat is je werk? Je zult het ws. wel eens genoemd hebben, maar ik ben geen geheelonthouder.quote:Op zondag 19 december 2010 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm als ik kan helpen zeggen hoor
Heb daar oa binnen nu en 3-4 weken een tentamen over en het is mijn werk, daarnaast wil ik graag een hoogleraar voor je vragen stellen.
Ik wist niet dat je al om hulp had gevraagd, hartstikke goed van je! Alleen zit je altijd met wachtlijsten lijkt het welquote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel degelijk hulp gevraagd maar voordat dat eenmaal gaat rollen ben je weer wat verder.
Tuurlijk koester ik ons kindje wel. Alleen soms is het zo moeilijk te genieten als je zoveel wilt maar gewoon niet kunt. Zelfs de trap oplopen is al een opgave. Terwijl ik tot 13 weken geleden 2 keer per week hardliep. Dan is het best wel even slikken als je je harde buikspieren ziet veranderen. En tuurlijk ben ik er straks wel trots op maar meteen een hele dikke buik zie ik nog niet zitten.
Ik denk dat maar weinig mensen dat inkunnen schatten. En ik wens dat echt niemand toe. Als je een eind datum weet kun je daar naar toe leven alleen ik heb geen eind datum. Ja juni maar dat duurt nog zolang en tegen die tijd heb ik een kunstgebit nodig.
Pm je evenquote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat is je werk? Je zult het ws. wel eens genoemd hebben, maar ik ben geen geheelonthouder.
Waarom? Is net zo vervelend hoor. Het duurt alleen niet zo lang, dat is dan wel weer positiefquote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik voel me echt een beetje een aansteller met m'n amandelen. Jullie hebben er allemaal al zo lang last van.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 december 2010 19:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Is net zo vervelend hoor. Het duurt alleen niet zo lang, dat is dan wel weer positief
Wees blij johquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Ynske het volgende:
gooooooeeeeeeeeeeeeedeavond
[ afbeelding ]
t wasvandaag, ben ook nog gaan uiteten
Er zit iets vaags in je glasquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Lieverd, t is gewoon een klote situatie nu met je amandelen, dus nee je bent geen aansteller.quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik voel me echt een beetje een aansteller met m'n amandelen. Jullie hebben er allemaal al zo lang last van.
En niet te vergeten ElisaB met haar doormiddengebrokenkieswaarzenogsteedsmeenaardetandartsmoetquote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef Ynske het volgende:
Lieverd, t is gewoon een klote situatie nu met je amandelen, dus nee je bent geen aansteller.
Weet je, bij mezelf zie ik sinds ik na t autoongeluk de gevolgen ben gaan accepteren dat ik t minder zwart zie, en nee we zijn niet zielig, wil zo ook niet gezien worden, tis gewoon een weg zoeken waarbij je zelf wel vaart, dat is ook zo voor F_R nu, voor Strega, en alle rest hier. Niemand is minder dan een ander, en iedereen die pijn/zich niet fijn voelt is evenveel in zijn/haar recht
Met wie ben je geweestquote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
ow en als ik vaag lul, komt t vast door t liefdesdrankje dat we bij de Griek kregen
was overigens verdomd lekkermaar weet niet wat t was, leek wel een beetje op bessen
Tut! Ga dan ook!quote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En niet te vergeten ElisaB met haar doormiddengebrokenkieswaarzenogsteedsmeenaardetandartsmoet
OMFG; idiote Italianenquote:Op zondag 19 december 2010 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Elies, deze al gezien?[Video] Lesbische autoreclame verboden
Ouzoquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon helemaal niet weg op kantoor. Heb er geen last van, dus besloot dat het wel ff kon wachten tot de rest van de collega's er weer wél warenquote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
Tut! Ga dan ook!
Heb je al een afspraak?
Smaakt dat naar bessen?quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ouzo![]()
![]()
Vroeger gingen mn Opa en Oma nog wel eens naar griekenland en namen ze van die kruiken Ouzo mee voor me![]()
Niet als ik het drink, maar als je er genoeg van op hebt misschien welquote:
Negeren werkt ook primaquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Goodbye, het is echt onmogelijk om hier alles te volgenHeb ik ook allang opgegeven. Dus gewoon vragen als je iets niet snapt is het handigst denk ik
aajajajajjaaaaiiiii wanneer moet je?quote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En niet te vergeten ElisaB met haar doormiddengebrokenkieswaarzenogsteedsmeenaardetandartsmoet
Ooooooh zeg dat danquote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niet weg op kantoor. Heb er geen last van, dus besloot dat het wel ff kon wachten tot de rest van de collega's er weer wél waren
Was er een schietpartij? Kijk, alweer iets wat ik gemist hebquote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben ze trouwens vanmorgen bij SR nog iets gezegd van de schiet partij?
n manquote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met wie ben je geweest
Oh en shit de printer @work staat nu ws te ratelendrukte op printen ipv pdf
Nee vind het echt bahhquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet als ik het drink, maar als je er genoeg van op hebt misschien wel
Ja, dat doe ik als ik ècht de draad kwijt benquote:
nee OUzo begonnen wel meequote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ouzo![]()
![]()
Vroeger gingen mn Opa en Oma nog wel eens naar griekenland en namen ze van die kruiken Ouzo mee voor me![]()
Ja hoi wees eens gedetailleerdquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet als ik het drink, maar als je er genoeg van op hebt misschien wel
quote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hoi wees eens gedetailleerd[/Qwea]
Pasta met champignonsquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ooooooh zeg dat dan
Dacht minimaal dat je er zo bij zat
[ afbeelding ]
je plaatje was toch Ouzo ?quote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee OUzo begonnen wel meedie sloeg er al ietwat in
althans bij mij
ja dat was t begindrankjequote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je plaatje was toch Ouzo ?![]()
Ja dat gaat heel hard hoor met Ouzo
waarom zou je niet ? kan je gelijk ff vragen hoe het heetquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef Ynske het volgende:
k lust er wel meer van
kan moeilijk naar de griek hier aan de overkant lopen en vragen om zo'n fles
dr ligt 20 cm sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
waarom zou je niet ? kan je gelijk ff vragen hoe het heet
Aaaah nou ik zal niet doorvragenquote:
En ik scrollde nog terug ook, stomme doos die ik ben.quote:
quote:
quote:[..]
En ik scrollde nog terug ook, stomme doos die ik ben.
Got youquote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
En ik scrollde nog terug ook, stomme doos die ik ben.
Kogelvrij glas zeker.quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Naast hetwas een schietpartij. 2 mannen gewond maar niet levensbedreigend.
Lijkt mij wel schrikken voor de DJ'S.
quote:
Ja, en? Je mag je toch gewoon rot voelen! Er is altijd wel iemand anders die iets ergers heeft, erg vervelend voor die persoon maar dat doet geen afbreuk aan jouw gevoel/pijn/ongemak/vulmaarin.quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
zou t misschien[ afbeelding ] geweest kunnen zijn
Ze komt nu niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Nonneke het volgende:
én ademnood gemist zie ik, jezus ik ga echt nooit meer slapen
quote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Jongens, hou maar op met braaf zijn, de hemel is vol
Het lijkt me stinkend saai zo een hemelquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga ff de honden verzuipen in de badkuip, brb
welk prinsesje?quote:Op zondag 19 december 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh,ons kleinste prinsesje, das dr echt een om op te vreten zeg![]()
Niet doenquote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske pakt er maar een blikje smirnoff apple bij
rozig ben ik toch al
Je bent er heel snel weg vanquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet doen
Die cola rum is lekkerder.
uhuhquote:
dank jequote:Oh, ik had je kaart binnen , ik vind hem heel mooi![]()
( had ik al gepost maar kweenie of je t gelezen had al)
Ga echt niet opstaan en naar de koelkast lopenquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke die met die kapitein op of die andere?
hahahahaha dat deed die Ouzo alquote:
Blij dat jij er net zo goed tegen kan als ikquote:
de linker of de rechterquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga echt niet opstaan en naar de koelkast lopen
Het staat erop hoor
aaah rum, links dusquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
de linker of de rechter
[ afbeelding ]
Post nog eens wat foto's dan?quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Ynske het volgende:
ja, sorry
dat krijg je als je lange tijd totaal niets drinkt
Het schijnt dat ze dingen vaker groter inschat dan dat ze zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Tombola met dr 51 cm , de hoogste sneeuwstand is 28 cm zeiden ze net op het journaal
quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dingen vaker groter inschat dan dat ze zijn.
sinds wanneer hebben ze een prinsje?quote:Op zondag 19 december 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Prinses Adriaan, de jongste van Wimlex en Maxima, waren net op het journaal![]()
Zoooooo Chico en Sjon zijn weer fris en cocossig, nu de Billemans nog
Braadworst enzoquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dingen vaker groter inschat dan dat ze zijn.
Rood schijnt trouwens groter te maken
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Ynske, jij moet vaker drinken.Ik vind je nóg leuker zo.
Das nou humor f_rquote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben ze een prinsje?
Eej! Ze had er eenquote:
SJeeeeezzz Yns!quote:
Eigen post he.quote:
Ja ik ook schelequote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! Ze had er eenbij!
![]()
En dat maakt je posts een stuk makkelijker om te intepreteren f_r.![]()
k heb die appelwodkaprut nog niet eens leegquote:Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ynske, gooi ze alletwee nog maar naar binnen
quote:
En ik ook!quote:
Succes morgen. Maar pas op dat je geen hoofdpijn hebt he?quote:Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
voel me relaxed
maak me iig niet druk om morgen, gelukkig
Oeh! Warme choc!quote:
Lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Warme choc!![]()
Choc: CHECK
Slag: CHECK![]()
Dat zou de derde worden van vandaag.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Succes morgen. Maar pas op dat je geen hoofdpijn hebt he?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkeren wat Yns zegt met rum
Dat hadden ze niet in Ddorf
Rum heb ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkeren wat Yns zegt met rum
Dat hadden ze niet in Ddorf
Ze lijkt er niet eens opquote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend is koppig en zegt dat dit Victoria Koblenko is. Willen jullie hem even uit zijn droom helpen?
die blonde? eg niequote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend is koppig en zegt dat dit Victoria Koblenko is. Willen jullie hem even uit zijn droom helpen?
Ik ga eens door mijn uitgebreide drankvoorraadquote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Malibu door de warme choco![]()
Maar amaretto kan ook heur
quote:
Ik nog niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Zitten jullie nu allemaal aan de drank? Stelletje zuipschuiten!
Duurt niet lang meer begrijp ikquote:
doede toch gewoon meequote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Zitten jullie nu allemaal aan de drank? Stelletje zuipschuiten!
Ieder pondje gaat naar het kontjequote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Warme choc!![]()
Choc: CHECK
Slag: CHECK![]()
Dat zou de derde worden van vandaag.
Neh.quote:
choco gaat er toch wel inquote:Op zondag 19 december 2010 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neh.
Ik drink niet, sinds mijn maagverkleining. En daarvoor dronk ik ongeveer 2 glazen per jaar, dus ik moest wel heel erg afkicken
En je vond het lekker begrijp ik?quote:
quote:
Wij nemen wel wat anders johquote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik doe ook niet mee met het drankfestijn.
Ik las frankenstein en ik heb nieteens gezopenquote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik doe ook niet mee met het drankfestijn.
Dan kan ik je mededelen dat ik vandaag mijn jasje met een koorlid heb geruild, want zij kon er alleen nog maar een dun hemdje onder aan. Brrrr als je buiten zingt.quote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat naar het kontje
Jaja...quote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik las frankenstein en ik heb nieteens gezopen
Voor ijs hoef je alleen maar buiten te kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
De fles staat er maar heb nog geen glazen en ijsblokjes.
Doorgaan vooral doorgaanquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kan ik je mededelen dat ik vandaag mijn jasje met een koorlid heb geruild, want zij kon er alleen nog maar een dun hemdje onder aan. Brrrr als je buiten zingt.![]()
En toen paste ik zomaar maat 42, mét fleece trui eronder.![]()
![]()
Owké, mijn kontje hangt onder het jasje, maar het buikje is prima in orde, inmiddels dus 2 maten kleiner (op een goede dag)
Een glaasje grenadinequote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Noem eens wat. Wel iets waar we de andere de ogen mee uit kunnen steken.
jij krijgt een Babyquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
met een rietjequote:
cool, dat lijkt me grappig om te zienquote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zwaaide tijdens de laatste echo. Is dat oog uitstekend genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zelfgemaakte Pinacolada, maar dan zonder rumquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Gaafquote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor ijs hoef je alleen maar buiten te kijken.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Of eikeltjeskoffie met een portie beukenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lieve kijkbuiskindertjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hier is het zo lang geleden dat ik me regelmatig even in de ogen moet wrijven om me te realiseren dat die knul met bakkebaarden ooit mijn baby wasquote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
GaafChristan duimde tijdens de pretecho, dat was ook zo
Recept!quote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfgemaakte Pinacolada, maar dan zonder rum
![]()
![]()
AppieHappie?quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Rewimo het volgende:
We hebben hier sinds kort een stel Fabeltjeskranthandpoppen
Okee, nu ben ik jaloers. Mijn baby is alweer 10quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Duimen heb ik ook al gezien. En de kleermakerszit plus een gevuld maagje. Over 3 wk weer een echo eens kijken welke capriolen er dan uitgehaald worden.
Rommelmarktenquote:
Verse ananas met de staafmixer fijn pureren. Blikje cocosmelk van goede kwaliteit erin. Schepje rietsuiker naar smaak. Beetje ongeslagen slagroom. En dat dan schuimend opkloppen met de mixer of garde of zo. Ik heb een totaal non-alcoholische echtgenoot dus maak ik het altijd zo en dan doe ik er voor mezelf een scheutje rum in.quote:
Ow jammer, ik ben allergisch voor verse ananasquote:Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verse ananas met de staafmixer fijn pureren. Blikje cocosmelk van goede kwaliteit erin. Schepje rietsuiker naar smaak. Beetje ongeslagen slagroom. En dat dan schuimend opkloppen met de mixer of garde of zo. Ik heb een totaal non-alcoholische echtgenoot dus maak ik het altijd zo en dan doe ik er voor mezelf een scheutje rum in.
en blik?quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow jammer, ik ben allergisch voor verse ananas
k heb een slijterij hier naast zittenquote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
We hebben hier ook een slijter die wijn verkoopt waar de alcohol uitgehaald is. 0% wijn en champagne. Die hebben we voor O&N
Ja daar kan niemand overheenquote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij ook in je huis of niet Yns?
Dependancequote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Koud wel , na verwarming minder.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En je afwas?quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
Choc, slag, amaretto en suiker met kaneel.
Tssss mijn NAAKTHONDJES deden gisteren een full monty in de sneeuw hoorquote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat liefHebben al jullie honden nou eigenlijk van die pakjes? Ik zie geloof ik nauwelijks foto's zonder hier in de SC
Hihi ze heeft het nu ze zo oud is en plaspilletjes krijgt koud dus dat jasje is wel fijn voor haar.quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat liefHebben al jullie honden nou eigenlijk van die pakjes? Ik zie geloof ik nauwelijks foto's zonder hier in de SC
De een na laatste fotoquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Whoopert!
Heb je nu een nieuw jasje?
En waar blijft die badjasfoto???
Op de laatste foto rende ze zeker naar huis?
![]()
Thnxquote:Op zondag 19 december 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lieve foto's Em El![]()
Mogguh Greys
Dat vertik ikquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan moet je schoenen voor dr kopen![]()
Chico was om te stikken dat ik m zn schoenen niet aan doe nu.
Maar de sneeuw is te dik, ik denk dat ie zou blijven steken dr mee, en dr is hier ook nergens gestrooid, dus hij moet nie mauwen
Ben idd lang niet fit nog, maar vanmiddag wel ff de stad in geweest.quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh Ing!![]()
Voel jij je weer helemaal fit trouwens? Beetje lekker bijgeslapen enzo?
Ik moest wel lachen om je smsjes gister
Wat is daarmee?quote:
Koudquote:
Ben je al van je verband af?quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben idd lang niet fit nog, maar vanmiddag wel ff de stad in geweest.
En bij thuiskomst ben ik direct op bed gekropen.
Maar gelukkig morgen nog vrij![]()
Zo lollig waren ze toch niet?
die staat goedquote:
Jij snapt hem.quote:
Morgenavond haal ik het eraf, eindelijk weer fatsoenlijk (en snelquote:
Aw...quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Neem nog maar een drankje, het kon nog wel eens je laatste zijn!"quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ik had het beste met je voor, dat zie je maar weerquote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Neem nog maar een drankje, het kon nog wel eens je laatste zijn!"![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ze heul nie verteld dat ze dat gesmst hadquote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu?quote:
Nee, had dat gemoeten dan?quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat had ze heul nie verteld dat ze dat gesmst had
Oeh ja nu je het zegt.quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn ouders uitgenodigd voor een hapje en drankje () na de nachtmis. En heb mijn moeder beloofd dat ik fleece dekentjes voor ze klaarleg. Want meer dan 18 graden trekt de verwarming echt niet en het ziet er niet naar uit dat ik voor kerst een nieuwe ketel heb.
Dat was nadat ik haar gesmst had dat het insneeuwen toch nog wel eens een feit kon gaan worden. Ik moest nog aan die opmerking denken toen we op de snelweg glibberden en er een vrachtwagen veel te hard aan kwam. Dacht 'Ohhhh wat zal Ing zich kut voelen als we nu echt plat gereden worden!'. En alleen al om haar dat te besparen zijn we van de weg gegaanquote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat had ze heul nie verteld dat ze dat gesmst had
Het was leuke info geweest jaquote:
Was dat subtiel of was dat subtiel?quote:
Ik denk dat oma dat helemaal niet erg vindtquote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga dit jaar niet naar de kerstavond dienst.
Ik herdenk oma wel vanuit bed.
Dan had ze het verdiend ook, dat rotgevoel. Nare Ing! Zulke opmerkingen!quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nadat ik haar gesmst had dat het insneeuwen toch nog wel eens een feit kon gaan worden. Ik moest nog aan die opmerking denken toen we op de snelweg glibberden en er een vrachtwagen veel te hard aan kwam. Dacht 'Ohhhh wat zal Ing zich kut voelen als we nu echt plat gereden worden!'. En alleen al om haar dat te besparen zijn we van de weg gegaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nadat ik haar gesmst had dat het insneeuwen toch nog wel eens een feit kon gaan worden. Ik moest nog aan die opmerking denken toen we op de snelweg glibberden en er een vrachtwagen veel te hard aan kwam. Dacht 'Ohhhh wat zal Ing zich kut voelen als we nu echt plat gereden worden!'. En alleen al om haar dat te besparen zijn we van de weg gegaan![]()
10 uur 's avonds vind ik geen nacht.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, zo'n nachtmis is toch pas 's nachts afgelopen?
Ga je dan nog met ze borrelen?
Ja, alleen het 'een hotelletje pakken' was dus nog een hele uitdagingquote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Balen van je ketel Cat![]()
En Greys, ik riep ergens nog dat jullie altijd een hotelletje konden pakken
Over 3 nachtjes is het geen kerstquote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Ynske het volgende:
kerstk heb helemaal geen gevoel dat t volgend weekend al kerst is
maar hey nog 3 nachtjes slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()