touchéquote:Op woensdag 29 december 2010 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is het toch ook zonder vakantie dienstregeling?
JA EGT HOOR! LET MAAR OP!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
WE ZIJN KLAAR VOOR DE WINTER HOOR!
Ja echt super.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die hadden wij als lieve medefokkers ook speciaal voor jou neergelegd, die berg sneeuw..
We dachten *help, straks gaat die arme tux hier onderuit, dan moeten we wel zorgen dat ze zachtjes op de grond valt*
lief van ons he?
Leugenaar! Jij had daar een ijsbaantje gemaakt en wilde spijkers in die sneeuwhoop gooien 'want het is grappig als er dan iemand in valt'quote:Op woensdag 29 december 2010 16:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die hadden wij als lieve medefokkers ook speciaal voor jou neergelegd, die berg sneeuw..
We dachten *help, straks gaat die arme tux hier onderuit, dan moeten we wel zorgen dat ze zachtjes op de grond valt*
lief van ons he?
WAT?!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leugenaar! Jij had daar een ijsbaantje gemaakt en wilde spijkers in die sneeuwhoop gooien 'want het is grappig als er dan iemand in valt'
Ja. Ik wilde nog bij je aanbellen om te zeggen dat je op moest letten daarquote:
Komt ie nu mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde nog bij je aanbellen om te zeggen dat je op moest letten daar
Ja. Ik was alleen bang dat je me dood wilde maken dus nu zeg ik het maar van een veilige afstand.quote:
Nou breekt mijn klomp. Ik vind Tux heel lief en datweet ze. Mij gelooft ze wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ooh, bijdehand, beetje doen alsof het alleen mijn idee was.
Jij was degene die wist waar Tux dr huis woont. Dus waar we moesten zijn om, ik quote jouw woorden, "die bejaarde pinguinfokster" eens even een lesje te leren.
En nu doen alsof je er niks vanaf wist, hoe durf je
En dat terwijl ik al die tijd juist heel lief tegen tux probeerde te doen..
Dat weet ze helemaal niet.. ze nodigde mij anders laatst nog uit om te oefenen, dus mij vindt ze veul lieverquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou breekt mijn klomp. Ik vind Tux heel lief en datweet ze. Mij gelooft ze wel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ooh, bijdehand, beetje doen alsof het alleen mijn idee was.
Jij was degene die wist waar Tux dr huis woont. Dus waar we moesten zijn om, ik quote jouw woorden, "die bejaarde pinguinfokster" eens even een lesje te leren.
En nu doen alsof je er niks vanaf wist, hoe durf je
En dat terwijl ik al die tijd juist heel lief tegen tux probeerde te doen..
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet ze helemaal niet.. ze nodigde mij anders laatst nog uit om te oefenen, dus mij vindt ze veul liever![]()
quote:
[..]
Dat weet ze helemaal niet.. ze nodigde mij anders laatst nog uit om te oefenen, dus mij vindt ze veul liever![]()
quote:
quote:
[..]
Valt tie helemaal niet meer te redden?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn sleutelhanger uit China is kapot.![]()
* SuperrrTuxxx is ontroostbaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |