Ik wil ooooooooooooooook weer zwemmenquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa was echt heel lekker
Helemaal rozig nu
Nou het was wel weer even wennen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ooooooooooooooook weer zwemmen![]()
Hoi snoet![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu zwemmen in een verwarmd buitenbad maar wel tussen de sneeuw en hertjes
dat wou ik er eerst neerzettenquote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, het lijkt nu net alsof de TT zegt: 'SS Bubblewrap Stuart'
Dat klinkt best wel fout eigenlijkquote:
Eerst een sauna en dan een ijsbad. HEERLIJK!quote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bij ons heb je dus ook een buitenbad BWOAH dat was koud *bibber*
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bij ons heb je dus ook een buitenbad BWOAH dat was koud *bibber*
Je hebt groot gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben heel eventjes naar buiten geweest en toen weer snel naar binnen.
Dat lukt mij altijd maar met één teenquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een sauna en dan een ijsbad. HEERLIJK!
Wat nog lekkerder is, is een verwarmd buitenbad.quote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben heel eventjes naar buiten geweest en toen weer snel naar binnen.
De sauna in!?quote:Op zondag 19 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lukt mij altijd maar met één teen
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo inquote:
Waar is hierquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben naar de winkel geweestEn weer teruggekomen
![]()
Er ligt dus echt 15 cm hier![]()
Ik weet van nietsquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo in
hier ookquote:
Zonder te vallenquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben naar de winkel geweestEn weer teruggekomen
![]()
Er ligt dus echt 15 cm hier![]()
Ja, dat is lekker. Ook zo vaak op de vorige sportschool gedaan: sauna en dan onder de ijskoude douche. bam, hart op holquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |