en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pint
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armenquote:
in de thames springen, al het water kom in de zee uitquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?
met zijn koffers?
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de thames springen, al het water kom in de zee uit
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordtquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armen
Ik kom trouwens wel op TV dan denk ik
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TVquote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef PeZu het volgende:
row row row yout stu gently cross the nothsea
merily merily merily
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordt
ietsje maar hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaad
baco?quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
poofquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
Ja, ik steek dan wel gewoon het vliegveld in de brandquote:
quote:
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen opquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TV![]()
Heequote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
whats the matter lovequote:
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |