OOH!quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar moet ie mee pedellen dus verwarmen dan wel
En danquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Stuart's mond dichtplakken met ductape.
nee joh malliequote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH!
Ik dacht dat ik dan op hem moest gaan zitten roeien![]()
Want ik moet dan ook nog terug he
jaquote:
Ja, dat is misschien wel handigerquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH!
Ik dacht dat ik dan op hem moest gaan zitten roeien![]()
Want ik moet dan ook nog terug he
quote:
de dag van de heer?quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je vaak werken op de dag van De Heer
die blijft hier, jij komt gewoon in bubblesplastic zelf hierheen tochquote:
Beetje lastig om mezelf daarin te verpakken en dan in de zee te tiefenquote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag van de heer?
er is hier maar 1 heer die regeert en dat ben ik![]()
ja en hertog jan
[..]
die blijft hier, jij komt gewoon in bubblesplastic zelf hierheen toch
Hoi Phenoquote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, koelkast schoon. Alleen is het keukenpapier op
daarom voeten vrij kun je lopen en springen en even he kamermeisje je vragen in te pakkenquote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig om mezelf daarin te verpakken en dan in de zee te tiefen
hoe kom je dan daar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
oh NOUHOU!
IK wilde Stu inpakken
Ik zit niet meer in een hotelquote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom voeten vrij kun je lopen en springen en even he kamermeisje je vragen in te pakken
Jij mag datquote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
oh NOUHOU!
IK wilde Stu inpakken
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pintquote:
details, details...quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe kom je dan daar?
en als jijd aar heen kan kan hij ookhier heen
en en op zee is het koud nu
Hahahaha, ja vastquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pint
Precies, details zijn onbelangrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |