Maar er drinken er ook veel theequote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die koffieleuters hier. Bocht, dat is het!
Dat valt wel mee. Zo gezellig ben ik nietquote:
Gezelligheid is natuurlijk op meerdere manieren in te vullen en voor iedereen is dat andersquote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zo gezellig ben ik nietAnders was ik nu wel naar een kerstmarkt, of had ik wel vaker een uitgaansgelegenheid gesponsord!
Eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef Pheno het volgende:
Nu dus etenstijd. Omdat het kan en ik vanavond nog drie soorten filet american nog op moet zien te eten. Met dank aan de visite!
Ik ga lekker makkelijk doenquote:Op zondag 19 december 2010 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Maar goed, genoeg keuze in Victoria
Ja, lief inderdaad als ze een beetje smakelijk kan kokenquote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga lekker makkelijk doenOh en ik heb zo'n lieve overbuurvrouw cq collega en die smste net of ik een bordje macaroni van d'r wilde
Lief toch?
Maar heb nog wat vriezerkliekjes die op moeten
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow.shtml
Enjoy![]()
Ze heeft een bijstandsuitkering, 4 thuiswonende kids en heeft het financieel hartstikke krap, dus ookal was het niet lekker, het gegeven dat ze eten aan mij zou willen weggeven vind ik super super liefquote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lief inderdaad als ze een beetje smakelijk kan koken
Ja, ik nu ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft een bijstandsuitkering, 4 thuiswonende kids en heeft het financieel hartstikke krap, dus ookal was het niet lekker, het gegeven dat ze eten aan mij zou willen weggeven vind ik super super lief![]()
Ja, dat snap ik welquote:
Leukquote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
Voor haar was ook die Sintinzameling
Dat is zij dus.
Lol whut? Wil je nou dat wij je prostaat masseren?quote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
I brought these gifts for you there up in my bum![]()
Dat is een liedje dat Peter uit Family Guy zongquote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut? Wil je nou dat wij je prostaat masseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |