Dat. Dramaqueen met bijzonder apart gedrag.quote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef Catch_me het volgende:
Klinkt als een borderliner. Ik zou snel wegwezen voor je eigen best wil
quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Eén woord: hoer.
Waarschijnlijk de afgelopen vijf jaar meer lullen gezien dan Kim Holland in haar hele leven.
[..]
Dat. Dramaqueen met bijzonder apart gedrag.
Als je jezelf deze vragen blijft stellen, maak je zelf de relatie kapot met wantrouwen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Cupid het volgende:
...
Mijn vraag: Kan ik mijn onzekerheid onder controle houden? Moet ik er over praten, hoewel het thema bij haar té gevoelig blijkt? Kampt zij nog met een verwerkingsproces? Zoekt ze bij mij, misschien tijdelijk, de rust op die ze nu nodig heeft? Kan ik met haar een relatie op lange termijn opbouwen? Wat leiden jullie hieruit af? Is de kans groot dat zij nadien weer die 'seksuele spanning' gaat opzoeken bij een ander? Ik zou graag weten waarom de relaties die ze had niet lang duurden... Hoe kan ik me best gedragen zodat ze zich wat meer open opstelt?
Precies, en dan dat eeuwige gepraat van TS terwijl ze gewoon hard geneukt wilt worden.quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat de vriendin van TS hem snel zat is met zijn nare gewroet in haar verleden en zijn vreemde ideeën.
Bij het hersen- en karakterloze deel van de bevolking wel ja; ik noem die vent dan net zo goed een hoer.quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
prachtige reactie
Als het een vent was geweest had hij een 'baas' geweest
lol nee, spring nu niet naar nergens op gebaseerde conclusies, dat siert je niet. Maar je reactie was er een die standaard is bij de opschepFOK~kertjes hier met een e-penis van 35cm, vanwaar mijn reactiequote:Op zondag 19 december 2010 17:35 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bij het hersen- en karakterloze deel van de bevolking wel ja; ik noem die vent dan net zo goed een hoer.
Voel ik daar trouwens wat frustratie? Beetje pissed off dat je zelf rondneukt maar er niet mee mag paraderen of dat je zou willen rondneuken maar het niet durft ofzo?
Ik doe ook nooit dingen om mezelf te sieren; ik doe dingen omdat ik vind dat ze nodig of handig zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol nee, spring nu niet naar nergens op gebaseerde conclusies, dat siert je niet.
Vooruit dan maar weer.quote:Maar je reactie was er een die standaard is bij de opschepFOK~kertjes hier met een e-penis van 35cm, vanwaar mijn reactie. Niets meer niets minder. Ben dan dus ook blij met deze post van jou, waaruit blijkt dat jij verder kan denken dan velen
hou eens op met dit soort nutteloze postsquote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef Catch_me het volgende:
Lastig om je erbij neer te leggen als je merkt dat je samen al niet op dezelfde lijn zit. Hij is graag open en eerlijk, zij is meer gereserveerd en verbergt liever zaken dan er open en eerlijk over te zijn. Het is erg leuk om het van anderen te horen wat je liever van diegene hoort die het dichtst bij je staat.quote:Op zondag 19 december 2010 17:56 schreef Re het volgende:
TS ik denk dat jouw openheid en drang om alles te weten vrij claustrofibisch werkt en dan voel jij je ongemakkelijk dat zij niet alles wil delen... get over it
Huu!quote:[b] Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
<knip> Misschien heeft ze je wel heel hard nodig.<knip>
mja, zij wordt ongeveer verplicht haar hele seksleven op tafel te gooien omdat vriendlief anders onzeker wordt... en het heeft niets met de huidige relatie te makenquote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Lastig om je erbij neer te leggen als je merkt dat je samen al niet op dezelfde lijn zit. Hij is graag open en eerlijk, zij is meer gereserveerd en verbergt liever zaken dan er open en eerlijk over te zijn. Het is erg leuk om het van anderen te horen wat je liever van diegene hoort die het dichtst bij je staat.
Ik snap zijn zorgen goed, ik heb het idéé dat zij ook niet haar best doet om zijn zorgen weg te nemen. Ze laat het erbij. Dat is gewoon erg frustrerend.
Je vind het wel normaal dat TS via 'bepaalde bronnen' zijn info kreeg?quote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Flounder het volgende:
Met alle respect. Ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar mijn advies: maak direct een einde aan deze relatie. En laat je testen. 15 korte relaties zo snel achter elkaar en groepsex. Dat is NIET normaal!!
Hou de neuk eens op met op alle fucking verhalen te antwoorden dat de vriendin een borderliner is. Jij hebt er geen idee van, en zo over een paar regels analyzeren gaat ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef Catch_me het volgende:
Nou ja als je vriendinnetje tegen je zegt "je zal mij nooit ten volle kennen", dat vind ik persoonlijk een behoorlijke trieste mededeling. Haar volledige seksleven op tafel gooien heeft helemaal geen zin, zou ook dom zijn van TS als hij daar (nog) steeds naar verlangd.quote:Op zondag 19 december 2010 18:31 schreef Re het volgende:
mja, zij wordt ongeveer verplicht haar hele seksleven op tafel te gooien omdat vriendlief anders onzeker wordt... en het heeft niets met de huidige relatie te maken
goh als een kerel in de kroeg verteld dat die de afgelopen jaren 20 vrouwen heeft geneukt en 4 trio's heeft gehad dan staan de andere kroeggangers te klappen en hem trakteren op bierquote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Flounder het volgende:
Met alle respect. Ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar mijn advies: maak direct een einde aan deze relatie. En laat je testen. 15 korte relaties zo snel achter elkaar en groepsex. Dat is NIET normaal!!
Het is wel een waarheid die voor veel mensen opgaat.quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Nou ja als je vriendinnetje tegen je zegt "je zal mij nooit ten volle kennen", dat vind ik persoonlijk een behoorlijke trieste mededeling.
Ik vraag me af waar mensen het probleem in zien. Mij boeit het verleden van partner ook niet echtquote:Op zondag 19 december 2010 19:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Het is wel een waarheid die voor veel mensen opgaat.
Dat is inderdaad niet normaal omdat de meeste mensen zo burgerlijk zijnquote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Flounder het volgende:
Maar, maar ,maar TS praat zo graag en is zelf zo open......quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En als zij nogal wat shit heeft meegemaakt in haar verleden, dan begrijp ik dat ze daar liever niet over praat. Ze wil een nieuw begin en dan oude koeien uit de sloot gaan halen, heeft weinig toegevoegde waarde.
Is gewoon zo'n standaard opmerking hier. Als we Fok! mogen geloven lopen er minstens 2 miljoen borderliners rond. Alle wisselvallige ietswat gecompliceerde vrouwen zijn gewoon per definitie op dit forum borderlinersquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waar halen mensen hier dat Borderliner vandaan???
Ik niet, maar als diegene er naar gaat vragen (en ik vertrouw diegene) dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen of zelfs over liegen. Vrouwen hebben daar wel soms een handje van.quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Friek:
Een waarheid als een sneeuwkoe. Met dien verstande dat mysterieus best mag. Wie legt meteen zijn /haar hele doopceel op tafel?
QFT!quote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar als diegene er naar gaat vragen (en ik vertrouw diegene) dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen of zelfs over liegen. Vrouwen hebben daar wel soms een handje van.
Het vriendinnetje van TS gaf ook al aan geïrriteerd en beledigd te zijn door het gespit in haar verleden. Haar opmerking betekent mss niet meer dan dat ie daarmee moet kappen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar als diegene er naar gaat vragen (en ik vertrouw diegene) dan ga ik daar echt niet moeilijk over doen of zelfs over liegen. Vrouwen hebben daar wel soms een handje van.
quote:Ook vertelde ze me dat ze er een vrij conservatieve mening op nahield betreffende relaties en intimiteit.
Soms kom je gewoon tot hele nieuwe inzichtenquote:
Volledig mee eens. TS: je bent haar aan het inkaspelen (wat ze al niet leuk zal vinden) en ik denk eerlijk gezegd dat je jezelf een roze brilletje hebt opgezet met het praten over die zo geweldige relatie met je vriendin.quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van TS gaf ook al aan geïrriteerd en beledigd te zijn door het gespit in haar verleden. Haar opmerking betekent mss niet meer dan dat ie daarmee moet kappen.
Ik denk eigenlijk dat TS denkt of hoopt iets met haar te hebben waar zij heel anders over denkt.
Hij praat over haar alsof ze getrouwd zijn en zij loopt gewoon nog rond te dollen met allerlei mannen en een paar voormalige fuckbuddies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |