nou.. denk het wel eigenlijk jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je misschien tegen de tante zeggen dat je niet wilt omdat je je er ongemakkelijk bij voelt, en omdat er nog zoveel komt?
Ja,quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
had trouwens niet iemand anders kunnen sluiten? half uur niet gepost uit lapo-angst?
ooh..quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
Nou fft, tenzij je hartgrondige hekel hebt aan je neven en nichten, zou ik toch maar gaan.
Niet voor oma, die weet van nix.
Je kunt het nooit meer over doen... op dramatische toon.
Bereid anders iets voor zoals je bij je oom onlangs hebt gedaan en doe zelf een bijdrage om haar leven te vieren en gedenken.
cocoonenquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Is iedereen aan het cocoonen cq buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mooi gezichtquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn hier kinderen op de sloot aan het schaatsen
Ik heb niet helemaal echt vakantie. Maar geen tentamens meer!quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nu écht vakantie? Geen tentamens en zut na de kerst?
G&B, voorzichtig rijden
Met het verdere georganiseer eromheen heb je toch niks van doen ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh..
ik heb tegen mn zusje die gaat omdat ze t georganiseerd heeft mijn herinnering gezegd en of ze die mee wil nemen. met iedereen erover praten nu.. ik weet niet. we worden de hele dag al platgebeld, parochie en begrafenisondernemers komen dagelijks langs om te overleggen... zo sip allemaal
Keihard aan de studiequote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
nee. ben mijn middag eten aan het klaar maken. (hert, rodekool met appel en als toetje braadappel).quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Jij ging toch koken ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Welnee! Er is helemaal geen aanstellen in dit soort situaties, je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar Anne heeft ook een punt, dat dit nou juist van die momenten zijn die je je later nog steeds kan herinneren. Je kan het niet over doen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stel me aan he..
ik ga zo alsnog wel denk ik
Neuh, dat bedoel ik niet ! dat jij je aanstelt!quote:Op zondag 19 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stel me aan he..
ik ga zo alsnog wel denk ik
Keuken uitmesten hierquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Was ik ook mee bezigquote:
quote:
Herkenbaar +3quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb dingen wegggooid die verlopen warenAl drie jaar geleden
Ik lijk soms mijn moeder wel
Is ook altijd hetzelfde als we gourmetten bij m'n schoonouders. Vorige week: ketjapsaus die houdbaar was tot dec 2009. Zij vinden dat ik me aanstel, ik hoef dat dan gewoon niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
En terecht! Er staat toch niet voor niks een datum op zo'n verpakking? Hoewel ik dat met droge dingen minder heb.quote:
Ja, ik ook hoor. Maar open flesjes ketjap of knoflooksaus eten zij na een jaar nog vrolijk op.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht! Er staat toch niet voor niks een datum op zo'n verpakking? Hoewel ik dat met droge dingen minder heb.
Komt bekend voorquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben er net achter gekomen dat mijn voorraad kruiden beduidend groter was dan ik dacht
Ik heb best veel dubbel
En ik ga ndere potjes scoren een keer. Die AH en Verstegen dingen werken niet als je theelepels en eetlepels nodig hebt
Ja! Dat is ook irritantquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Komt bekend voor. En dan 3x kruid A hebben terwijl je dacht nog kruid B te hebben
.
Zo. Mijn steun is weer geleverd.quote:Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
Dasty!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand de beste methode om een ietwat aangekoekt bakplaat schoon te krijgen![]()
![]()
Ik gebruik muscle spul, maar je zou ook kunnen proberen er een laagje water en een vaatwastablet er in te doen en dan in de oven zodat het gaat koken (even). En dan een nachtje trekken.. (werkt bij aangekoekte pannen iig goed)quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand de beste methode om een ietwat aangekoekt bakplaat schoon te krijgen![]()
![]()
Dastyquote:
Ah okquote:
Eigenlijk heel vies ( vind ik)quote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Maar open flesjes ketjap of knoflooksaus eten zij na een jaar nog vrolijk op.
Kan wel zijn dat ze er niet ziek van worden, maar het wordt er ook gewoon niet lekkerder op
Huu, bah!quote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk heel vies ( vind ik)
schoonmama schept de "poes"-alleen de kreet al - ofwel beschimmelde zooi eraf en
vindt het daaronder eetbaar !
en wie wijst mij nog even op de spoilertags (-symbool)
quote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef LieLie het volgende:
Hier is alles weer netjes, het was echt een dikke puinhoop![]()
En woensdag en donderdag zijn we weg, vrijdag boodschappen doen en eten voorbereiden.
Zaterdag hier kerst, zondag bij m'n ouders kerst.
Maandag weer boodschappen doen en dinsdag weer lekkere dingen koken
ja bah hé !quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huu, bah!
En wat bedoel je met spoilertags?
Boven het tekstinvoerschermpje. Een knop met een balkje als plaatje (naast het knopje voor opsommingen). Als je je muis over de knoppen houdt (zonder te drukken) krijg je te zien wat het doetquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja bah hé !
spoilertags ( en ik heb het maanden geldenook al eens gevraagd) om die vieze post
te verbergen.
Hup ga FF en het kan nog gezellig delen worden ook.
Logisch hé.quote:Op zondag 19 december 2010 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Boven het tekstinvoerschermpje. Een knop met een balkje als plaatje (naast het knopje voor opsommingen). Als je je muis over de knoppen houdt (zonder te drukken) krijg je te zien wat het doet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef AnneX het volgende:
Zojuist zag ik mn. AnneX weglopen in de hoge sneeuw.
Nou ja, lopen.
Hoe doet Sam dat? springt-ie?
had gebeld maar heeft niet zoveel zin meer nu. nou, ik hoop dat dit rotgevoel weer gauw weggaat. waarom voel ik me altijd zo snel schuldig?quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef AnneX het volgende:
Hup ga FF en het kan nog gezellig delen worden ook.
We hebben geen ruggegraat.quote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had gebeld maar heeft niet zoveel zin meer nu. nou, ik hoop dat dit rotgevoel weer gauw weggaat. waarom voel ik me altijd zo snel schuldig?
Standaard schoonmaak dingen zijn meestal basequote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef z80 het volgende:
ik gebruik st mark voor het reinigen van vette en of aangekoekte dingen.
is niet giftig en werkt zeer goed.
dit spul is wel een base, dus niet mengen met de standaard schoonmaak dingen aangezien die meestal een zuur zijn.
Ik noteer! Staat als derde op de lijstquote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
Pee:
Ik gebruik hier de oven/grillreiniger van HG, dat is een krachtige ontvetter
Beetje makkelijk om het op afkomst af te schuivenquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is het aziatisch bepaald dan?
zo kwam het over hoe je het zei: "we"quote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om het op afkomst af te schuiven
Het schept een bandquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo kwam het over hoe je het zei: "we"
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomstquote:
mijn spleetogen vallen best meequote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomst
FF heeft spleetoogies, ikke nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomst
hou es op, ík heb ze niet zo heel erg. jij welquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF heeft spleetoogies, ikke niet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou es op, ík heb ze niet zo heel erg. jij wel
Oh.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet zo heel erg zei ik !!
soms zou ik wel lange blonde haren en blauwe ogen willen hebben. mensen associeren me soms met buitenlands en dat ben ik nietquote:
'went' dat al? operaties?quote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, morgen pas om 10:00 een operatie dus heb tijd zat om me naar het ziekenhuis te hoppen denk ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms zou ik wel lange blonde haren en blauwe ogen willen hebben. mensen associeren me soms met buitenlands en dat ben ik niet
Ja, ben lang niet zo geintimideerd meer als de eerste week. Vind het wel gezellig op de OK.quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'went' dat al? operaties?
wel lekker dat je genoeg tijd hebt. dan is t ook al wat rustiger op de weg
Ik heb lekker vakantiequote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
niet leuk want morgen extra vroeg eruit om auto uit de sneeuw te helpen en daarna over de gladde wegen te rijden naar mn werk(maar ben niet de enige in NL morgen
)
Een pate?quote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef borisz het volgende:
Al denkende wat is een lekker voorgerecht voor 2de kerstdag. 12 man. Wel buffetvorm mag gewoon mijn gang gaan.
heel handig voor de mensen die vakantie hebben! hoe lang heb je vakantie?quote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb lekker vakantieDus mij zie je niet op de weg
En als het dinsdag dit weer ook is, ga ik mooi niet naar Belgie
Accepteer het nou gewoon! Je bent geen autochtone NL-erquote:Op zondag 19 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms zou ik wel lange blonde haren en blauwe ogen willen hebben. mensen associeren me soms met buitenlands en dat ben ik niet
Ik mag de 28e weer beginnen. Denk dat mijn auto dan ondergesneeuwd isquote:Op zondag 19 december 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel handig voor de mensen die vakantie hebben! hoe lang heb je vakantie?
mn 2 zusjes hebben nu 2 weken kerstvakantie pfff
neuh, mijn omgeving weet gelukkig ook niet beter (net als ik) dan dat ik gewoon een hollander ben. ze vinden me nog erger dan de gemiddelde kaaskopquote:Op zondag 19 december 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Accepteer het nou gewoon! Je bent geen autochtone NL-erAlleen in eetgedrag meestal.
even een blik op de alles reiniger ende wc reiniger.quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Standaard schoonmaak dingen zijn meestal baseZeep is per definitie basisch.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hoe nauwer hoe beter he FF kaas![]()
Azijnquote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef z80 het volgende:
[..]
even een blik op de alles reiniger ende wc reiniger.
beide op basis van azijn.
of hier in Duitsland worden deze producten compleet anders gemaakt, of het is toch even opletten
quote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef MissHobje het volgende:
working very hard (NOT) echt geen zak te doen, af en toe sneeuwballen gooien dan maar
Tijd voor thee dusquote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben een dikke twee uur gewandeld. Nu allebei zere beren
Supercute!! Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Wie was vandaag the birthday boy?
Hij had een overhemdje, strikje & giletje aan
let niet op de bewerkte oogjes
[ afbeelding ]
Haha, geweldigquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Golfer!quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Weer thuis uit Rijswijk van verjaardagsfeestje van babi J.
Wat een lieve TT.
Ik werd nog even verwend met mijn eigen verjaardag door de kids. Kreeg een prachtige whisky van bijna 57 % in een mooi houten kistje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Oe... Nicequote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Weer thuis uit Rijswijk van verjaardagsfeestje van babi J.
Wat een lieve TT.
Ik werd nog even verwend met mijn eigen verjaardag door de kids. Kreeg een prachtige whisky van bijna 57 % in een mooi houten kistje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee geen schuim hier.quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Azijn
Hier in Nederland op anionogene of niet-ionogene oppervlakte actieve stoffen (ofwel surfactants, ofwel gewoon zeep).
Het schuimt toch ook gewoon?
Totaal hiervan op 15-9-2008 gebotteld: 459 flessen. Dus redelijk zeldzaam.quote:
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Totaal hiervan op 15-9-2008 gebotteld: 459 flessen. Dus redelijk zeldzaam.
dat is top! maar is ook een gaaf cadeau!quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, en ons kadootje was een succes :
[ afbeelding ]
Ga ik nu even teruglezen
Lekkerrrr, ik ga zo 2 loempia's halenquote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk naar Harry Potter deel 1 en zie die grote buffetten vol met kippenpootjes en patat en krijg zo'n honger!
Hij probeert zich er steeds aan op te trekken, maar het ding glijdt steeds weg, dus moeten ze nog ff iets van antislipgedoe eronder plakken.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is top! maar is ook een gaaf cadeau!
Aanlengen? Wil je niet vloeken in de whiskykerk.quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
NiceMaar dit is wel iets wat je aan moet gaan lengen denk ik
Iig vanavond proeven dus?
Wauw wat een helden, in deze kouquote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, Hobs
Wij hebben een dikke twee uur gewandeld. Nu allebei zere beren
Hoezo? Een beetje water door Whisky geeft een veel betere smaak bij de wat sterkere.quote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanlengen? Wil je niet vloeken in de whiskykerk.![]()
Maar vanavond gaat er wel dus een glaasje van geproefd worden.
Ah, toch goed dat ik even teruglasquote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz wilde en Bluezz is toch de baas in huis?
Hey harde werker sneeuwballengooiertquote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef MissHobje het volgende:
Wat een kjoetie foto's Bluezzz en golfer
Ja. de kleur geeft aan op welk vat de 2e rijping heeft plaatsgevonden. Die van ons dus Chardonnay.quote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo? Een beetje water door Whisky geeft een veel betere smaak bij de wat sterkere.
Ik heb bovenstaand kistje ook, maar dan oranje. Geen idee of er per kleur verschil in zit
.
Check. Zal zo eens de fles van dichtbij bekijkenquote:Op zondag 19 december 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. de kleur geeft aan op welk vat de 2e rijping heeft plaatsgevonden. Die van ons dus Chardonnay.
Anderen zijn Madeira, Port en Bougognewijn.
mmm van de chinees? heerlijk! ik hoop dat we patat eten vnv maar zal wel nietquote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerrrr, ik ga zo 2 loempia's halen
Ik kan mij herinneren dat ik sowieso de Edradour bij de proeverij bij SunTAV erg lekker vond.quote:Op zondag 19 december 2010 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Check. Zal zo eens de fles van dichtbij bekijken. Maar het is een lekkere whisky
Knap hoor en weer een één-twee voor Nederland.quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
Ranomi. Heeft haar 3de goude plak binnen
Ja, die zijn idd heel lekker, ik neem altijd die met kip en dan opensnijden en ketjap erin mmmmmquote:Op zondag 19 december 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mmm van de chinees? heerlijk! ik hoop dat we patat eten vnv maar zal wel niet
klinkt heerlijk!quote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, die zijn idd heel lekker, ik neem altijd die met kip en dan opensnijden en ketjap erin mmmmm
Geen idee, maar mijn woonkamer is er wel een stuk lichter op geworden.quote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
En hoe glimmend zijn de isa & Pee keukens geworden
Hebben een frontlinie klaarliggen als de aflos komtquote:Op zondag 19 december 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey harde werker sneeuwballengooiert![]()
Hey Joequote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Vork het volgende:
Geen idee, maar mijn woonkamer is er wel een stuk lichter op geworden.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:
Hebben een frontlinie klaarliggen als de aflos komt
Hey ja goed. Ik kon niet wegkomen vanochtend, dus dan maar wat kluswerkzaamheden gedaan. Ik moest daarvoor nog even naar de bouwmarkt, op de fiets, door de bergen met sneeuw. Ik ben er gekomen, maar vraag me niet hoe. Ik heb ook op mijn gehele heen- en terugreis geen enkele andere fietser gezien. Dat wordt nog wat morgen, als ik naar m'n werk moet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
Ranomi. Heeft haar 3de goude plak binnen
nee nog nietquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Iedereen de kerstmenu's al klaar?
2de kerstdag lekker een gerecht uit de jeugd, rollade gevulde met hausmacherpate
1e kerstdag eten bij mijn ouders, en geen idee wat de pot schaft.quote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
2de kerstdag lekker een gerecht uit de jeugd, rollade gevulde met hausmacherpate
lusten je zussen appelmoes?quote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee nog niet
in ieder geval (geinspireerd door ah) kalkoenrollade met brie en pancetta (maar dan zelfgemaakt). nog een soort vlees.
voor- en nagerecht krijg ik nog van mn moeilijk etende zusjes door.
lekker romantisch gewandeld in de sneeuw
Zeker romantisch, alleen was het dan in de stad shoppen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee nog niet
in ieder geval (geinspireerd door ah) kalkoenrollade met brie en pancetta (maar dan zelfgemaakt). nog een soort vlees.
voor- en nagerecht krijg ik nog van mn moeilijk etende zusjes door.
lekker romantisch gewandeld in de sneeuw
Het is bij jullie veel minder koud zie ik! Hier is het -5 graden alquote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wat een liefieLeuk zeg, en fijn ook dat jullie weer veilig thuis zijn!
Ik ben popcorn aan het weken in room - eens zien of ik popcorntoffees kan maken
Het zonnige zuiden, jeweetsquote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is bij jullie veel minder koud zie ik! Hier is het -5 graden al![]()
http://www.wunderground.com/wundermap/
Als ik me niet vergis zat daar een zuurtje in. Tenminste, daar had Sun het over geloof ik. Was iig niet slechtquote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik sowieso de Edradour bij de proeverij bij SunTAV erg lekker vond.
Ben nog bezigquote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
En hoe glimmend zijn de isa & Pee keukens geworden
quote:Op zondag 19 december 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hebben een frontlinie klaarliggen als de aflos komt
Al langquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wat een liefieLeuk zeg, en fijn ook dat jullie weer veilig thuis zijn!
Ik ben popcorn aan het weken in room - eens zien of ik popcorntoffees kan maken
Ah..extra vakantiedagquote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zonnige zuiden, jeweetsHet sneeuwt hier echt al uren, amai, ik denk dat ik morgen niet naar mijn werk kan
Hier al vanaf gisteren -6quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Het is bij jullie veel minder koud zie ik! Hier is het -5 graden al![]()
http://www.wunderground.com/wundermap/
Ja hequote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
ploegen door de sneeuw met de Punto isIk bennie bang en vind het alleen maar mooi en leuk.
* golfer doet mee.quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ik zo even een golfertje moet doen![]()
ze lusten alleen appelmoes uit een potquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef z80 het volgende:
[..]
lusten je zussen appelmoes?
zo ja dan kun je braadappel maken.
dit is een makkelijk toetje wat je zelf naar smaak kunt aanpassen.
keuken mag altijd vies wordenquote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de keuken weer vies gemaakt met koken
(nou ja, niet alles is weer vies natuurlijk)
Tskquote:Op zondag 19 december 2010 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de keuken weer vies gemaakt met koken
(nou ja, niet alles is weer vies natuurlijk)
Lekkelquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
net lopen door de sneeuw in mn eentje was leuken lekkere patat + loempia gehaald
das toch ook koken...quote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Pasta gemaakt want ik had geen zin om voor mezelf te koken
Spinaziesoep en spaghetti met gehaktballetjes. En een muffin met banaanquote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
keuken mag altijd vies wordenwat staat er op het menu?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spinaziesoep en spaghetti met gehaktballetjes. En een muffin met banaan
Lekker danquote:Op zondag 19 december 2010 20:10 schreef LieLie het volgende:
![]()
Wij hebben een museumjaarkaart, en met het programma dat we hebben bedacht voor woensdag en donderdag besparen we dan 56,50 per persoon!
Gewone muffins maken en daar doe je dan schijfjes banaan in. Heel simpel dusquote:
Hmmmquote:Op zondag 19 december 2010 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewone muffins maken en daar doe je dan schijfjes banaan in. Heel simpel dus
Ja. Ik heb afgelopen zomer een keer geweldig popcornijs gemaakt, eens zien of dit ook lekker is.quote:
Enquote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb afgelopen zomer een keer geweldig popcornijs gemaakt, eens zien of dit ook lekker is.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit uit te buiken van het kippensoepexperiment
was het lekker? klinkt wel goed!quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
makkelijk kan het lekkerste zijnquote:
Echt wel!quote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Voor toffees gebruik ik dit recept van David Lebovitz. Me dunkt dat zijn site voldoende bak-inspiratie biedt
Die Kouign Amann staat hoog op mijn to-dolist. Leuke manier van deeg makenquote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
En ik heb nu ook zo'n mooie lage taartvorm, daar zie ik ook al lekkere dingen voor staan
Wat is het precies?quote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Kouign Amann staat hoog op mijn to-dolist. Leuke manier van deeg makenMaar hemel, niet bepaald slank
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Bretons gistgebak met een gecarameliseerde laag
Pijn is fijnquote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef LieLie het volgende:
Pijnlijk altijd, die eerste ontmoetingen tussen de boeren en de vrouwen
Klinkt goed hoor! Hier simpel kippesoepje en broodje gezond.quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haha, goed bezig! L is het leuke salsameisje toch?quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pijn is fijn![]()
Net lekker met L. gegeten en samen de draaimolen in geweest.![]()
En ik heb een slaapplek in januari in die dagen dat ik even tussen de twee studio's in zit.
Dacht ik ook jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat wel heel veel met L om (of het lijkt maar zo), wordt dat nog wat?
Best wel jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat wel heel veel met L om (of het lijkt maar zo), wordt dat nog wat?
Ja, ze is wel een leuk persoon ja.quote:Op zondag 19 december 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, goed bezig! L is het leuke salsameisje toch?
Haha, whut?quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best wel jaIk weet nog niet of ik haar op die manier leuk vind.
Gister bij de Chinees ook vertelde ze over haar moeder, hoe die als een 'vriendin' voor haar was (alarmbellen gaan dan af bij mij) en dat haar moeder haar de tip gaf meer one night stands te hebben.
Ik verslikte me toen ff in m'n wanton.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Gister bij de Chinees ook vertelde ze over haar moeder, hoe die als een 'vriendin' voor haar was (alarmbellen gaan dan af bij mij) en dat haar moeder haar de tip gaf meer one night stands te hebben.
Ik wil het wel maar ik ben het niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]want jij bent niet van de one night stands?
Ik denk dat ie zich verslikte door de goede relatie tussen moeder en dochter. Vind ie doodengquote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]want jij bent niet van de one night stands?
lolwut!?!quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het moment dat ik mijn moeder dat tegen mij zou horen zeggen zou ik denken dat ik in een parallel universum ben terecht gekomenquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
De reden dat ze in Maastricht zit was omdat ze in Wenen gedumpt was door haar vriendje en ze een beetje depri werd. Haar moeder had haar toen via-via naar het bonefanten museum geschopt, waar ze oude schilderijen restaureert (haar beide ouders zijn ietwat bekende kunstenaars / kunsthistorici in Oostenrijk). En haar moeder gaf haar de tip mee om one night stands te hebben
Artiestenfamilie
Nee, als ik eerlijk ben weet ik niet of ik haar zie als een vriendin (dat sowieso) of meer.quote:Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moment dat ik mijn moeder dat tegen mij zou horen zeggen zou ik denken dat ik in een parallel universum ben terecht gekomen
Maar jij weet dus niet wat je voor haar voelt?
Klinkt goed.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
De reden dat ze in Maastricht zit was omdat ze in Wenen gedumpt was door haar vriendje en ze een beetje depri werd. Haar moeder had haar toen via-via naar het bonefanten museum geschopt, waar ze oude schilderijen restaureert (haar beide ouders zijn ietwat bekende kunstenaars / kunsthistorici in Oostenrijk). En haar moeder gaf haar de tip mee om one night stands te hebben
Artiestenfamilie
Artistsquote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik zie wel een match tussen jou en die moeder.
Nou weet ik wel dat liefde niet per se binair hoeft te zijn, maar je weet toch wel of je (een beetje?) verliefd bent? Zo van: vlinders, continue aan denken, wachten op een berichtje van haar (niet allemaal tegelijk noodzakelijk aanwezig)quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, als ik eerlijk ben weet ik niet of ik haar zie als een vriendin (dat sowieso) of meer.
En d'r is ook nog de Hootersfactor he.![]()
![]()
Enig idee hoe zij erover denkt?quote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, als ik eerlijk ben weet ik niet of ik haar zie als een vriendin (dat sowieso) of meer.
En d'r is ook nog de Hootersfactor he.![]()
![]()
denk dat ze wel een goede match is voor je Steerquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Artiestenfamilie
Een halfjaar geleden zou ik zeggen: jah!quote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou weet ik wel dat liefde niet per se binair hoeft te zijn, maar je weet toch wel of je (een beetje?) verliefd bent? Zo van: vlinders, continue aan denken, wachten op een berichtje van haar (niet allemaal tegelijk noodzakelijk aanwezig)
Knapquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Enig idee hoe zij erover denkt?
Niks mis met artiesten trouwens. En het is een knappe dameIs ze kleiner dan jij?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een halfjaar geleden zou ik zeggen: jah!Nu denk ik: ik moet morgen om 10:00 drie continue metingen doen en twee piekmetingen bij het inslaan van de box in de femur en de tibial tray in de tibia. GEEN TIJD.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
KnapHeb nooit een foto van haar geplaatst. Die met die slettehakken was hooters he.
Ze is kleiner dan ik ja. Iets.
Haha, ik weet er alles vanquote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Werk komt vóór vrouwen he, LieLie'tje.
Pm de link eensquote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Je hoeft niet bepaald een detective te zijn om uit jouw verhalen op te maken wie van de L-en het is
Zó knap is ze toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Je hoeft niet bepaald een detective te zijn om uit jouw verhalen op te maken wie van de L-en het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
femur = dijbeen, tibia = scheenbeen. Daartussen = nieuwe knie.quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik weet er alles van
Het ging me om de termen
quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zó knap is ze toch niet?Klinkt een beetje onbeleefd om het zo te zeggen, maartoen
Foto van gister toen we negerzoenen aan het proeven waren op de kerstmarkt:Leuke uitstraling toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Zó knap is ze toch niet?Klinkt een beetje onbeleefd om het zo te zeggen, maartoen
Foto van gister toen we negerzoenen aan het proeven waren op de kerstmarkt:Oh!! Ik vind haar leuk! En wel knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, nou, gewoon leuk! Maar iemand kan ook 'fotomodelknap' zijn, maar toch heel naar uitkijken.quote:
Niet bloedmooi, maar wel aantrekkelijk/cute. Op de laatste van haar profielfoto's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Foto van gister toen we negerzoenen aan het proeven waren op de kerstmarkt:
Oh ik vind die met het cake'je leuk.quote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet bloedmooi, maar wel aantrekkelijk/cute. Op de laatste van haar profielfoto's bijvoorbeeld.
Mensen die hun fotoboeken niet afschermen![]()
Ik zie ook geen nadeelquote:
Bij haar andere 2 pluspunten ook niet verkeerd.quote:
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
zijn we weer. Gezellig boerenkoolstamppot gegeten met ijs toe
![]()
En uiteraard houden Thijs ouders zich niet aan het 'we doen niet aan cadeautjes' dus stond er een mandje vol onder de boom![]()
![]()
De mannen kregen een staatslot, ik kreeg een setje Sun (bodylotion, douchespul en parfum, kan er dus 15 jaar mee voort aangezien ik laatst ook al een nieuw flesje had gekocht en ik al 4 jaar met het kleine model had gedaan). Schoonzusje kreeg ook parfum en voor haar zelf had Thijs moeder ook iets lekkers gekocht. Voor Sam was er een leuk speeltje, maar zoals gewoonlijk vond hij het uitpakken het mooiste
Zoontje van schoonzus kreeg een boek en vuurwerk.
En toen kwamen er nog enveloppen.. voor ons allemaal een enorm bedragOok voor hun nep-kleinzoon dus, wel 100,-
(wij iets meer...) Die jassen nu vast de erfenis er door
vinden ze leuk
![]()
Nou en toen heerlijk door de sneeuw terug gekuierd. Van de week ga ik namens Sam een kerstpakket voor ze samenstellenHadden we vorige week bedacht dat dat wel leuk was
@ Bluezz:dat strikje!
@ Golfer: mooi cadeau zegdat hebben ze goed bedacht!!
Ja, kaasje, neutje voor schoonpa, douchespul van weleda voor schoonma, wat fairtrade dingen van de wereldwinkel, dat soort dingen.. in een mooie schaal of zo..quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
En leuk een kerstpakket!
Lekker kaasje erin![]()
Nja, was te verwachtenquote:Op zondag 19 december 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Leuke dag gehad zo te horen, SunnyEn wat lief dat er wel cadeautjes waren
Mijn moeder en schoonmoeder kopen ook altijd nog extra dingenquote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, was te verwachtendoen ze ieder jaar, dat krijgen we er niet uit
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn moeder en schoonmoeder kopen ook altijd nog extra dingen![]()
Vrijdag was ze hier, en we lieten haar zien wat we hadden gekocht.
Zei ze bij één ding: "Waarom heb je dat nou gekocht?!"
Vervelend allemaal weer.quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs wil graag een bluerayspeler + harddiskrecorder kopen en ik heb een goede (dure) winterjas op het oog.. Van de week shoppen dus
Maar iets kleins hoor. Zo'n pot om pollepels en dergelijke in te doen op het aanrechtquote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en wat was dat??
Wij hebben al iets bedacht wat we van het geld gaan kopen (willen het dan wel tastbaar maken zodat ze zien dat we het goed besteden): Thijs wil graag een bluerayspeler + harddiskrecorder kopen en ik heb een goede (dure) winterjas op het oog.. Van de week shoppen dus
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar iets kleins hoor. Zo'n pot om pollepels en dergelijke in te doen op het aanrecht
Maar ik moet ook nog voor 20 euro iets uitzoeken voor op de grote tafel (of iets anders), da's ook extra maar dat durfde ze zelf niet te kopen. Omdat ze mijn smaak niet zo goed kent
En dat klinkt als goede aankopen voor het cadeaugeld!
Ik had familie die zich daar in zijn geheel niet door liet weerhouden iets te kopen wat vooral zijzelf mooi vonden. Ik had liever cadeaubonnen gehadquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
Ja, zekerHaar smaak en die van mij zijn bepaald niet hetzelfde
Whiiiiiiquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
En dan nu na die verschrikkelijke stem van Yvon Jaspers gelukkig weer het Spaanse Schaep.
Ja, vervelend!quote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had familie die zich daar in zijn geheel niet door liet weerhouden iets te kopen wat vooral zijzelf mooi vonden. Ik had liever cadeaubonnen gehad
uit de oven P.!quote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Snickerdoodles on tha wayNog 9 minuten in de oven
ga ik nu ook kijken. dat voorproefje voor bzv volgende week: "ik krijg gewoon nul aandacht!!" dat wordt leuk volgende weekquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
En dan nu na die verschrikkelijke stem van Yvon Jaspers gelukkig weer het Spaanse Schaep.
Ik hou wel van een beetje allegaartje, je zou mijn huis vast vreselijk vindenquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Ja, vervelend!
Ik wil echt niet zomaar alles hier in huis neerzetten
Ik ben blij met de rustige sfeer die we hier hebben door de kleuren en materialen en ik weiger er een verzamelbak van te maken
Bij andere mensen kan ik het best leuk vinden hoorquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje allegaartje, je zou mijn huis vast vreselijk vinden
Misschien word ik nog weleens strak&designy, inrichtingsgewijs. Maar voorlopig hebben we nog een huurhuis en ik zie dat de komende jaren ook niet echt veranderen. Dus dan hoeft het lekker niet perfectquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij andere mensen kan ik het best leuk vinden hoor
Ik ben ook niet van het design hoor. Maar wel een beetje dezelfde stijl overal. Hout en stof, rustige kleuren, alleen de muur bij de eettafel valt dan uit de toon misschienquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien word ik nog weleens strak&designy, inrichtingsgewijs. Maar voorlopig hebben we nog een huurhuis en ik zie dat de komende jaren ook niet echt veranderen. Dus dan hoeft het lekker niet perfect
quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien word ik nog weleens strak&designy, inrichtingsgewijs. Maar voorlopig hebben we nog een huurhuis en ik zie dat de komende jaren ook niet echt veranderen. Dus dan hoeft het lekker niet perfect
te strak vind ik niks, dan word ik zelf ook 'stijf' en wil me lekker ontspannen thuis voelenquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet!! Past perfect bij de rest vind ikquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het design hoor. Maar wel een beetje dezelfde stijl overal. Hout en stof, rustige kleuren, alleen de muur bij de eettafel valt dan uit de toon misschien.
Vind ik ook wel hoor! Maar qua rustige kleuren is die wel het minst rustgevendquote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet!! Past perfect bij de rest vind ik
Ja, maar omdat het 1 groot vlak is in het deel van de kamer wat een andere bestemming heeft dan de rest past het juist erg goed en is het niet druk of zo.quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor! Maar qua rustige kleuren is die wel het minst rustgevend
Ik zou in een koophuis mijn keuken en badkamer bijvoorbeeld heel anders inrichten. EN bepaalde meubels horen echt bij een bepaalde ruimte - ik ga geen duizenden euro's uitgeven aan de perfecte loungebank als we over een jaar misschien wel gaan verhuizen en het bakbeest in kwestie dan misschien wel niet meekan ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
maakt voor de inrichting toch niet uit van wie de muren zijn?? verhuurder of de bank, ik zie het verschil niet
![]()
![]()
Ik ben ook wel van 'allegaartje', maar heb inmiddels de basis wel strak en rustig. De accessoires zijn heel divers
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou in een koophuis mijn keuken en badkamer bijvoorbeeld heel anders inrichten. EN bepaalde meubels horen echt bij een bepaalde ruimte - ik ga geen duizenden euro's uitgeven aan de perfecte loungebank als we over een jaar misschien wel gaan verhuizen en het bakbeest in kwestie dan misschien wel niet meekan ofzo.
Heb er ook nog steeds geen spijt van!quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het 1 groot vlak is in het deel van de kamer wat een andere bestemming heeft dan de rest past het juist erg goed en is het niet druk of zo.
Tegen die tijd keus ik mijn enkel wel weerquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Om maar te zwijgen van de trap af tillen bij jullie![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Maar voordat jullie denken dat het hier een soort kringloop-uitdragerij is
Ja, dat snap ik wel hoorquote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou in een koophuis mijn keuken en badkamer bijvoorbeeld heel anders inrichten. EN bepaalde meubels horen echt bij een bepaalde ruimte - ik ga geen duizenden euro's uitgeven aan de perfecte loungebank als we over een jaar misschien wel gaan verhuizen en het bakbeest in kwestie dan misschien wel niet meekan ofzo.
Oh! Vind ik wel gezellig jaquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef LieLie het volgende:
Sun, komt Sam ook mee? Mag gerust hoor!
Hey Rijst! Heb vanavond 10 pi rad in de draaimolen hier gedaan en moest aan jou denkenquote:
WAJHAAAAAAAAAAquote:
Ik ook van jouquote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey Rijst! Heb vanavond 10 pi rad in de draaimolen hier gedaan en moest aan jou denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |