nou.. denk het wel eigenlijk jaquote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je misschien tegen de tante zeggen dat je niet wilt omdat je je er ongemakkelijk bij voelt, en omdat er nog zoveel komt?
Ja,quote:Op zondag 19 december 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
had trouwens niet iemand anders kunnen sluiten? half uur niet gepost uit lapo-angst?
ooh..quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef AnneX het volgende:
Nou fft, tenzij je hartgrondige hekel hebt aan je neven en nichten, zou ik toch maar gaan.
Niet voor oma, die weet van nix.
Je kunt het nooit meer over doen... op dramatische toon.
Bereid anders iets voor zoals je bij je oom onlangs hebt gedaan en doe zelf een bijdrage om haar leven te vieren en gedenken.
cocoonenquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Is iedereen aan het cocoonen cq buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mooi gezichtquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn hier kinderen op de sloot aan het schaatsen
Ik heb niet helemaal echt vakantie. Maar geen tentamens meer!quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nu écht vakantie? Geen tentamens en zut na de kerst?
G&B, voorzichtig rijden
Met het verdere georganiseer eromheen heb je toch niks van doen ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh..
ik heb tegen mn zusje die gaat omdat ze t georganiseerd heeft mijn herinnering gezegd en of ze die mee wil nemen. met iedereen erover praten nu.. ik weet niet. we worden de hele dag al platgebeld, parochie en begrafenisondernemers komen dagelijks langs om te overleggen... zo sip allemaal
Keihard aan de studiequote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
nee. ben mijn middag eten aan het klaar maken. (hert, rodekool met appel en als toetje braadappel).quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Jij ging toch koken ?quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Welnee! Er is helemaal geen aanstellen in dit soort situaties, je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar Anne heeft ook een punt, dat dit nou juist van die momenten zijn die je je later nog steeds kan herinneren. Je kan het niet over doen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stel me aan he..
ik ga zo alsnog wel denk ik
Neuh, dat bedoel ik niet ! dat jij je aanstelt!quote:Op zondag 19 december 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stel me aan he..
ik ga zo alsnog wel denk ik
Keuken uitmesten hierquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Was ik ook mee bezigquote:
quote:
Herkenbaar +3quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb dingen wegggooid die verlopen warenAl drie jaar geleden
Ik lijk soms mijn moeder wel
Is ook altijd hetzelfde als we gourmetten bij m'n schoonouders. Vorige week: ketjapsaus die houdbaar was tot dec 2009. Zij vinden dat ik me aanstel, ik hoef dat dan gewoon niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
En terecht! Er staat toch niet voor niks een datum op zo'n verpakking? Hoewel ik dat met droge dingen minder heb.quote:
Ja, ik ook hoor. Maar open flesjes ketjap of knoflooksaus eten zij na een jaar nog vrolijk op.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht! Er staat toch niet voor niks een datum op zo'n verpakking? Hoewel ik dat met droge dingen minder heb.
Komt bekend voorquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben er net achter gekomen dat mijn voorraad kruiden beduidend groter was dan ik dacht
Ik heb best veel dubbel
En ik ga ndere potjes scoren een keer. Die AH en Verstegen dingen werken niet als je theelepels en eetlepels nodig hebt
Ja! Dat is ook irritantquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Komt bekend voor. En dan 3x kruid A hebben terwijl je dacht nog kruid B te hebben
.
Zo. Mijn steun is weer geleverd.quote:Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
Dasty!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand de beste methode om een ietwat aangekoekt bakplaat schoon te krijgen![]()
![]()
Ik gebruik muscle spul, maar je zou ook kunnen proberen er een laagje water en een vaatwastablet er in te doen en dan in de oven zodat het gaat koken (even). En dan een nachtje trekken.. (werkt bij aangekoekte pannen iig goed)quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand de beste methode om een ietwat aangekoekt bakplaat schoon te krijgen![]()
![]()
Dastyquote:
Ah okquote:
Eigenlijk heel vies ( vind ik)quote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Maar open flesjes ketjap of knoflooksaus eten zij na een jaar nog vrolijk op.
Kan wel zijn dat ze er niet ziek van worden, maar het wordt er ook gewoon niet lekkerder op
Huu, bah!quote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk heel vies ( vind ik)
schoonmama schept de "poes"-alleen de kreet al - ofwel beschimmelde zooi eraf en
vindt het daaronder eetbaar !
en wie wijst mij nog even op de spoilertags (-symbool)
quote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef LieLie het volgende:
Hier is alles weer netjes, het was echt een dikke puinhoop![]()
En woensdag en donderdag zijn we weg, vrijdag boodschappen doen en eten voorbereiden.
Zaterdag hier kerst, zondag bij m'n ouders kerst.
Maandag weer boodschappen doen en dinsdag weer lekkere dingen koken
ja bah hé !quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huu, bah!
En wat bedoel je met spoilertags?
Boven het tekstinvoerschermpje. Een knop met een balkje als plaatje (naast het knopje voor opsommingen). Als je je muis over de knoppen houdt (zonder te drukken) krijg je te zien wat het doetquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja bah hé !
spoilertags ( en ik heb het maanden geldenook al eens gevraagd) om die vieze post
te verbergen.
Hup ga FF en het kan nog gezellig delen worden ook.
Logisch hé.quote:Op zondag 19 december 2010 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Boven het tekstinvoerschermpje. Een knop met een balkje als plaatje (naast het knopje voor opsommingen). Als je je muis over de knoppen houdt (zonder te drukken) krijg je te zien wat het doet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef AnneX het volgende:
Zojuist zag ik mn. AnneX weglopen in de hoge sneeuw.
Nou ja, lopen.
Hoe doet Sam dat? springt-ie?
had gebeld maar heeft niet zoveel zin meer nu. nou, ik hoop dat dit rotgevoel weer gauw weggaat. waarom voel ik me altijd zo snel schuldig?quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef AnneX het volgende:
Hup ga FF en het kan nog gezellig delen worden ook.
We hebben geen ruggegraat.quote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had gebeld maar heeft niet zoveel zin meer nu. nou, ik hoop dat dit rotgevoel weer gauw weggaat. waarom voel ik me altijd zo snel schuldig?
Standaard schoonmaak dingen zijn meestal basequote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef z80 het volgende:
ik gebruik st mark voor het reinigen van vette en of aangekoekte dingen.
is niet giftig en werkt zeer goed.
dit spul is wel een base, dus niet mengen met de standaard schoonmaak dingen aangezien die meestal een zuur zijn.
Ik noteer! Staat als derde op de lijstquote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef kaasplankje het volgende:
Pee:
Ik gebruik hier de oven/grillreiniger van HG, dat is een krachtige ontvetter
Beetje makkelijk om het op afkomst af te schuivenquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is het aziatisch bepaald dan?
zo kwam het over hoe je het zei: "we"quote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om het op afkomst af te schuiven
Het schept een bandquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo kwam het over hoe je het zei: "we"
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomstquote:
mijn spleetogen vallen best meequote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomst
FF heeft spleetoogies, ikke nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De CUL-spleetoogjes-lers van aziatische afkomst
hou es op, ík heb ze niet zo heel erg. jij welquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF heeft spleetoogies, ikke niet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou es op, ík heb ze niet zo heel erg. jij wel
Oh.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet zo heel erg zei ik !!
soms zou ik wel lange blonde haren en blauwe ogen willen hebben. mensen associeren me soms met buitenlands en dat ben ik nietquote:
'went' dat al? operaties?quote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, morgen pas om 10:00 een operatie dus heb tijd zat om me naar het ziekenhuis te hoppen denk ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms zou ik wel lange blonde haren en blauwe ogen willen hebben. mensen associeren me soms met buitenlands en dat ben ik niet
Ja, ben lang niet zo geintimideerd meer als de eerste week. Vind het wel gezellig op de OK.quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'went' dat al? operaties?
wel lekker dat je genoeg tijd hebt. dan is t ook al wat rustiger op de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |