Ja, morgen is het zo ver.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Morgen ga je er toch naar toe?
Biertje?
Blijft erg om naar te kijken, daarom kijk ik het ook niet...quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef Rave_NL het volgende:
Zit weer ff over die tsunami te kijken bij reportage..
Pfff...
Dank je wel. Je bent een lieverd.quote:
Naja, weet je wij hebben het daarover wel is gehad.quote:Op maandag 20 december 2010 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
Alleen maar amateurbeelden..
Een kerel op het strand met honderden meters leegte om hem heen die nonchalant het 'golfje' negeert tijdens zijn wandeling..
Ik had geen slotontdooier in huis dus toen heb ik maar wodka gebruiktquote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef Maitje het volgende:
@erasmo
Das balen. Hoe heb je dat opgelost?
@Cobra
Morgen ga je er toch naar toe?
Biertje?
Ik kan nog steeds woedend worden van die foto's van die dagen daarna dat je lui vakantie zag vieren op het strand terwijl de lijken nog opgestapeld lagen achter hun...quote:Op maandag 20 december 2010 00:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, weet je wij hebben het daarover wel is gehad.
Als ik op dat moment op het strand had gestaan en het water trekt zich dan terug, ik was er naar toe gelopen! Gewoon, dat zoiets kan, prachtig!.
Terwijl er dus gewoon een fukking vloedgolf op je af ziet komen, en dan is het te laat.
Ik weet nog dat we toen na de vakantie op school bericht kregen dat er een meisje van school dood was gegaan bij die tsunami.. triest, 15 jaar.
Maar goed, ik ben tukke!
Truste allen
quote:
Ik weet nog dat een van m'n opa's (Oude KNIL soldaat.) vond dat we maar weer daar terug moesten gaan en gebruik moesten nemen van de situatie.quote:Op maandag 20 december 2010 00:24 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, los van het feit dat het logistiek gezien vrijwel onmogelijk was om daar te helpen valt onze militaire aanwezigheid in Indonesië nog steeds niet goed volgens mij...
Een van mijn opas vond precies hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een van m'n opa's (Oude KNIL soldaat.) vond dat we maar weer daar terug moesten gaan en gebruik moesten nemen van de situatie.
Ja, want elke Nederlander die geen collaborateur was heeft in het verzet gezeten! Top volk.quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef Vronsky het volgende:
Aaaah, de oorlogsgeneratie: Stuk voor stuk geweldige mensen.![]()
(Tenzij het collaberateurs waren.)
Stuk beter dan sommige van die bomenneukers die nu hun kinderen opvoeden.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Vronsky het volgende:
Man, als je dat mens had gezien...
Ze droeg een pak.
Denk dat jij de dag van je leven zou hebben als je met haar in discussie kon gaan, ze vond het ook ECHT niet kunnen dat het Korps Mariniers een kazerne had in "haar stad".
(Gaat dus over Rotterdam.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |