Ik m'n BOb Jackson. Heb net andere remblokken gemonteerd, de oude hadden echt geen grip met sneeuw. Dadelijk nog een rondje fietsen, met spikes.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Zodrekt de mtb maar weer eens uit de schuur trekken.
Is het zo erg bij je in de buurt? Je kan eventueel je 70-200 als knuppel gebruiken!quote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, misschien toch met de camera maar even naar buiten. Maar ja de buurt leent zich er niet echt voor straks ben ik hem kwijt
Ik zou nu ook graag een rondje op de MTB door een bebost/heuvelachtig gebied doenquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Zodrekt de mtb maar weer eens uit de schuur trekken.
Het is inprincipe een prima buurt om in te wonen maar niet om met dure spullen rond te gaan lopen. En het is ook veel leuker iets verder in A'dam. Maar daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het zo erg bij je in de buurt? Je kan eventueel je 70-200 als knuppel gebruiken!
Man, met de fiets ben je daar zo. Ik ben laatst van WTC naar Centraal gelopen door de sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is inprincipe een prima buurt om in te wonen maar niet om met dure spullen rond te gaan lopen. En het is ook veel leuker iets verder in A'dam. Maar daar heb ik dan weer geen zin in
Zo! Die zijn mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens een piepklein mooi doosje.
[afbeelding]
Daarin zaten een paar kaartjes! Met op de voorkant mijn gegevens en op de achterkant een foto!
[afbeelding]
M'n Moo Cards zijn er dus
Ja m'n gegevens staan erop, maar goed ik haal ze er later weer vanaf
Sjiek!quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens een piepklein mooi doosje.
[ afbeelding ]
Daarin zaten een paar kaartjes! Met op de voorkant mijn gegevens en op de achterkant een foto!
[ afbeelding ]
M'n Moo Cards zijn er dus
Ja m'n gegevens staan erop, maar goed ik haal ze er later weer vanaf
http://www.weather.com/weather/tenday/CHXX0008quote:
]quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Boh, fietsen met een cassette die 1 klomp ijs is, is best lastig.
Toch nog bijna 50km gemaakt.. gemiddelde van 18.2km/h valt ook niet tegen met deze omstandigheden. Met de telefoon een paar plaatjes gekiekt tijdens eet/pispauzes, zo eens kijken of het wat voorstelt.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Net de hele auto sneeuwvrij gemaakt kan ik mijn sleutel niet bewegen in het contactslot omdat dat bevroren is
quote:
LOL!! Heaas herkenbaar. Had hetzelfde met tankenquote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Net de hele auto sneeuwvrij gemaakt kan ik mijn sleutel niet bewegen in het contactslot omdat dat bevroren is
Wellicht kun je er nog wat fok!kers blij mee maken? Het fokkers helpen fokkers board zit om vanalles te springenquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef PKfotografie het volgende:
wat verzamel je een hoop meuk in een paar jaar...
een 100dvd's die weg kunnen, een 50 cd's, een paar dozen spellen,
pannen, messen, glazen, kopjes en schoteltjes.
en nog meer meuk. (en zijn pas net begonnen eigenlijk)
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht kun je er nog wat fok!kers blij mee maken? Het fokkers helpen fokkers board zit om vanalles te springen
Vervroegde voorjaarsschoonmaakbui?quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef PKfotografie het volgende:
wat verzamel je een hoop meuk in een paar jaar...
een 100dvd's die weg kunnen, een 50 cd's, een paar dozen spellen,
pannen, messen, glazen, kopjes en schoteltjes.
en nog meer meuk. (en zijn pas net begonnen eigenlijk)
waren klaar met de keuken, dus tja dan moet je watquote:Op zondag 19 december 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervroegde voorjaarsschoonmaakbui?
Toch leuk voor de mensen die er echt geen geld voor hebben. Maargoed, weg is weg.quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.
meest interessante was een omgebouwde ps1
Had laatst ook zoiets.quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Had de buurman ook, uiteindelijk is hij niet weggegaan maar was hij wel 3 uur bezigquote:Op zondag 19 december 2010 20:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had laatst ook zoiets.Auto sneeuwvrij gemaakt, ruiten gekrabt, enzovoorts, start de hele auto niet.
Nu bekijk ik altijd eerst maar even of de auto er überhaupt zin in heeft vandaag.
controllers en games hebben al ander baasje. alleen een kaal ps-1 is weg...quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch leuk voor de mensen die er echt geen geld voor hebben. Maargoed, weg is weg.
Ja dan is het niet echt de moeite meerquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
controllers en games hebben al ander baasje. alleen een kaal ps-1 is weg...
echt ik heb zo veel zooi hier dat ik zakken kan vullen met spullen waar je echt niets meer aan hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had de buurman ook, uiteindelijk is hij niet weggegaan maar was hij wel 3 uur bezig
NOg last gehad van automobilisten die in de weg gleden? Heb zelf iets langer gereden, soms ging het tergend langzaam omdat ik zowat op de tast de weg moest zoeken. Die zag precies hetzelfde uit als de velden eromheen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Boh, fietsen met een cassette die 1 klomp ijs is, is best lastig.
Toch nog bijna 50km gemaakt.. gemiddelde van 18.2km/h valt ook niet tegen met deze omstandigheden. Met de telefoon een paar plaatjes gekiekt tijdens eet/pispauzes, zo eens kijken of het wat voorstelt.
Oke, dat kan je alleen zelf beoordelen natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.
meest interessante was een omgebouwde ps1
Google is your friendquote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zoek nog een vuurwerk foto voor de achtergrond op mijn pc.
Heeft iemand een mooie HD foto van vuurwerk van onderop bijvoorbeeld?
Idem, die randastadters hebben het toch maar gemakkelijk met hun straatverlichtingquote:Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
NOg last gehad van automobilisten die in de weg gleden? Heb zelf iets langer gereden, soms ging het tergend langzaam omdat ik zowat op de tast de weg moest zoeken. Die zag precies hetzelfde uit als de velden eromheen.
quote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Erasmo het volgende:
Wat trouwens wel echt rete irritant is zijn mensen die nu met hun mistlampen gaan rijden
Bijna geen auto's gezien.. zit amper asfalt in m'n route, ideaal dus. Maar wat ik wel zag was ditquote:Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
NOg last gehad van automobilisten die in de weg gleden? Heb zelf iets langer gereden, soms ging het tergend langzaam omdat ik zowat op de tast de weg moest zoeken. Die zag precies hetzelfde uit als de velden eromheen.
Heb je HA HA in de ruit geschreven?quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bijna geen auto's gezien.. zit amper asfalt in m'n route, ideaal dus. Maar wat ik wel zag was dit:
[ afbeelding ]
Op een bospad ver van alles. Vond 't nog een prestatie dat 'ie zo ver was gekomen.. is iig een tyfuseind om terug te lopen naar de eerste de beste geasfalteerde weg
.
Maar 't was idd soms wel een uitdaging.. met ijs en bevroren moddersporen onder de sneeuw. Maar dat houdt 't spannend. En het zag er overal beeldschoon uit.
Was ook wel grappig op de paar stukjes woonwijk waar ik doorheen moet voordat ik thuis ben, volle bak over de stoep en in de bocht andere fietsers inhalen. Je ziet mensen like zo kijken:.
Dacht dat het takken warenquote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Wel aan gedacht maar 't sneeuwde dus dan heeft zoiets weinig zin. En daarna is er tijdens 't fietsen nog een 5 tot 10 cm bijgevallen dus achteraf had 't ook niks uitgemaakt.
Zie trouwens die vloermatten bij 't voorwiel. Nee dát gaat helpen als je zo diep vast zit
.
`Leuk, maar niet zo handigquote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Erasmo het volgende:
Met zo'n koekblik moet je je ook niet in het bos wagen, dat is vragen om problemen.
Ik heb sowieso het idee dat mensen niet echt om kunnen gaan met de winterse omstandigheden. Neem het wegrijden van een parkeerplaats, in plaats van dat je rustig optrekt zodat je je grip behoud moeten mensen gelijk vol gas geven waardoor ze spinnend van hun plaats komen.
Inderdaad... En als ze dan merken dat ze met die spinnende wielen niets opschieten, geven ze meestal nog even een flinke dot gas bij, want dat zal dan wel helpen. Stelletje idioten.quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat mensen niet echt om kunnen gaan met de winterse omstandigheden. Neem het wegrijden van een parkeerplaats, in plaats van dat je rustig optrekt zodat je je grip behoud moeten mensen gelijk vol gas geven waardoor ze spinnend van hun plaats komen.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Inderdaad... En als ze dan merken dat ze met die spinnende wielen niets opschieten, geven ze meestal nog even een flinke dot gas bij, want dat zal dan wel helpen. Stelletje idioten.
mongol.jpgquote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bijna geen auto's gezien.. zit amper asfalt in m'n route, ideaal dus. Maar wat ik wel zag was dit:
[ afbeelding ]
Rustig optrekken gaat vooral goed in z'n 2, of in z'n 3.quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Erasmo het volgende:
Met zo'n koekblik moet je je ook niet in het bos wagen, dat is vragen om problemen.
Tja, ik heb een collectieve verzekering, en wil misschien overstappen naar een andere collectieve verzekering. En dan misschien m'n vriendin en kids ook meenemen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef Chanty het volgende:
Ik haat zorgverzekeringen die je van het kastje naar de muur sturen en ook nog eens onvriendelijk te woord staanGa maar eens over stappen naar een aanbieder die wel weet wat ze vergoeden
Wij gaan ons ook collectief verzekeren via mijn vriends werkgever. Heb ze zojuist gebeld en grappig genoeg wisten zij me zonder enig probleem direct te melden dat ze een contract hebben met mijn zorgverlenerquote:Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik heb een collectieve verzekering, en wil misschien overstappen naar een andere collectieve verzekering. En dan misschien m'n vriendin en kids ook meenemen.
Daar gaat ook heel wat uitzoek-werk inzitten als je niet enkel naar het maandbedrag wil kijken
Zekur, maar denk dat je die toch niet snel neemt als gezin zijnde. Was verder prima (als ze daadwerkelijk mijn zorg vergoeden) alleen weten ze zelf niet met wie ze een zorgcontract hebben afgeslotenquote:Op maandag 20 december 2010 11:18 schreef Cryothic het volgende:
Even voor de negatieve reclame (en voor ik verkeerd doe aan overstappen...), welke zorgverzekeraar is je huidige?
Zekur is een jongerenverzekering van Unive. Met Unive zelf wel goede ervaringen trouwens (wel al jaaaaaaren geleden).quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Cryothic het volgende:
Ah, zegt me niks nee.
Ik zit bij Avero. En heb een aanbod liggen van Unive. Nog eens even goed bekijken.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 20 december 2010 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
Zodra ik begin met werken moet ik mijn eigen zorgverzekering betalen, dus ik ben ook wel een beetje geïnteresseerd:)
21, en begin 3 januariquote:
Oh dat niet zozeerquote:Op maandag 20 december 2010 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
21, en begin 3 januari
Ik snap dat het in het bericht lijkt alsof ik 16 oid ben.
Ik blijf ook zitten zodra ik een verzekering heb waar ik echt tevreden over ben. Was ook alleen overgestapt omdat het fors in prijs scheelde en ik mijn geld t afgelopen jaar wel kon gebruiken. Maar als ik straks (ooit) een baan heb, vind ik die paar tientjes ook niet echt de moeite om die hele ellende aan zorgverzekeringen door te spitten zolang er niks drastisch wijzigt.quote:Op maandag 20 december 2010 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
We hebben hier op kantoor al 2 maanden 2 tijdelijke krachten zitten die alle zorg voorwaarden doorspitten. Maar vrolijk worden ze er niet van. Dat je denkt "wat wil de verzekeraar nu eigenlijk?
" Ik blijf zelf gewoon bij de toko waar ik al jaren zit. Overstappen geeft toch alleen maar ellende dan voordeel.
Mijn vader betaald ook nog voor mijn zus, en die is 21 al gepasseerdquote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat niet zozeerMeer omdat het sowieso voor eigen rekening is na je 21ste (iig wel toen ik 21 werd laaaang geleden
). En ik dus dacht dat je wel rond die koers zit.
Ja, maar ja, als we alleen naar het jaar/maand-bedrag zouden kijken zou het een stuk eenvoudiger worden. De pest is alleen de verschillen in dekking tussen al die verschillende verzekeringenquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn vader betaald ook nog voor mijn zus, en die is 21 al gepasseerd
Hij stapt trouwens wel over naar de collectieve zorgverzekering van zijn werk. scheelt 'm 500 op jaarbasis volgens hem
Mja, en overal betaal je het gros toch weer zelf. Er wordt in die branche echt schofterig veel verdiend... Bedankt regelgevingquote:Op maandag 20 december 2010 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
We hebben hier op kantoor al 2 maanden 2 tijdelijke krachten zitten die alle zorg voorwaarden doorspitten. Maar vrolijk worden ze er niet van. Dat je denkt "wat wil de verzekeraar nu eigenlijk?
" Ik blijf zelf gewoon bij de toko waar ik al jaren zit. Overstappen geeft toch alleen maar ellende dan voordeel.
Daar zal hij wel naar gekeken hebben, want hij is met dat soort dingen heel nauwkeurig.quote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als we alleen naar het jaar/maand-bedrag zouden kijken zou het een stuk eenvoudiger worden. De pest is alleen de verschillen in dekking tussen al die verschillende verzekeringen
quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was het dagje werken alweer
Vanavond maar weer eens naar Paradiso
Je gaat het een beetje vergeten he, als je 20 concerten per maand doetquote:
Dat is stiekem wel zoquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat het een beetje vergeten he, als je 20 concerten per maand doet
Opschepper!quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is stiekem wel zoIk moet wel echt bijhouden wat waar is
Ma 20-12 Ozark Henry Melkweg Amsterdamquote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Opschepper!
Hoeveel concerten/optredens doe je nu per week/maand? Elke 2/3 dagen zie ik volgens mij weer wat nieuws langskomen.
Standaard met verzekeringen, toch?quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, en overal betaal je het gros toch weer zelf. Er wordt in die branche echt schofterig veel verdiend... Bedankt regelgeving
quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
36 concerten sinds 18 September jl. tot vandaag.
valt nog wel mee
quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Chanty het volgende:
Zit er eentje vast met zijn busjehij moest zo nodig in het plantsoen parkeren en komt nu niet meer voor of achteruit. Zelfs niet wanneer hij getrokken wordt door een ander busje
Ja idd, van het weekend stond er een pool vast. Denk dat ze nu al 3 kwartier bezig zijn en nog geen mm vooruit gekomenquote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Best veel!
[..]
Eigen schuld dikke bult
Ben je het aan het filmen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja idd, van het weekend stond er een pool vast. Denk dat ze nu al 3 kwartier bezig zijn en nog geen mm vooruit gekomenWordt een leuk filmpje
Duh... ik zit lekker warm binnen en kijk hoe zij werken. Het sleepbusje zat ook vast maar die is weer losquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je het aan het filmen?Heldin!
Was je met een foto sneller geweestquote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef Chanty het volgende:
Ik zal m eens in elkaar sleutelen, al zal het niet zo heel spannend zijn want het komt neer op een busje dat heeeeel lang niet van zijn plek komt
Kan een printscreen maken van het filmpje:quote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Was je met een foto sneller geweest
Daarom stap ik nu maar over naar de zorgverzekering met het allergoedkoopste basispakket (Anderzorg dus), met het maximale eigen risico. Mijn ouders doen exact hetzelfde, en met z'n drieën bij elkaar sparen we op deze manier iets van 2200 euro per jaar uit. Overstappen kan wel degelijk flink de moeite waard zijn dus.quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, en overal betaal je het gros toch weer zelf. Er wordt in die branche echt schofterig veel verdiend... Bedankt regelgeving
Ik ben er ook nog steeds mee bezig.quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaaa m'n vakantie foto's van afgelopen zomer eindelijk gereed
Hehe ik heb Berlijn & Ierland gedaan. London - Muse had ik geen camera mee dus die doe ik maar met foto's van vriendinnetjes die mee waren.quote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds mee bezig.Schandalig eigenlijk...
Vanmorgen hier ook met 5 man staan kijken hoe 1 van de hoge heren ook vast kwam te zitten, eigen domme stuurfout trouwens.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Chanty het volgende:
Zit er eentje vast met zijn busjehij moest zo nodig in het plantsoen parkeren en komt nu niet meer voor of achteruit. Zelfs niet wanneer hij getrokken wordt door een ander busje
Showcase?quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaaa m'n vakantie foto's van afgelopen zomer eindelijk gereed
Nah.quote:
FREUDS BIG DIPPERquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef freud het volgende:
Suggestieve naam. Als ik een shirt aantrek met 'Freud's Big Dipper', dan wordt ik gearresteerd...
Leuke dingen zijn dat inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef freud het volgende:
Ook lekker wezen spelen met flitsers en sluitertijden:
[ afbeelding ]
Dat zijn wel unieke lichtstrepen ja.quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Over lange sluitertijden gesproken, tuuuuttttuuuutttuuuuut, wie herkent de ambulance.
Ik ben nog met de wintervakantiefoto's van vorige winter bezigquote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds mee bezig.Schandalig eigenlijk...
Ik wil voor de gein nog eens door m'n new york foto's van 2005 lopenquote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nog met de wintervakantiefoto's van vorige winter bezig.
Das de enige denk ik waar je oo dit tijdstip nog terecht kuntquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef D_tjuh het volgende:
Super veel zin om de Canon 550D+18-55IS te kopen als starter, hoop het alleen ergens in de buurt te kunnen kopen voor 500,-
MediaMarkt in Alkmaar is mij te ver weg.
Jups.quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das de enige denk ik waar je oo dit tijdstip nog terecht kunt
Rijswijk, Den Haag en Rottterdam ook volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das de enige denk ik waar je oo dit tijdstip nog terecht kunt
Ik kreeg gewoon medelijden met 'r.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
Hahaha.. .... haha...... ha... BHWHAHAHAHAHAHAHAHAHA hoe dom kan je zijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)7a/vrouw_in_bmw.html
Ik dacht een tijdje geleden aan een soort van ''vroegah en nu'' topic, hoe je foto's er vroeger uitzagen met je eerste cam en hoe tegenwoordig.. Er is al een ''show hier je foto voor en na bewerking'' topicquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef freud het volgende:
[..]
Rijswijk, Den Haag en Rottterdam ook volgens mij.
En het is inderdaad leuk om je ouwe foto's nog eens te bezoeken met huidige nabewerking en smaak... Leuk idee voor een topic? Soort 'dit was het toen, en dit is het nu' topic?
Kapot schroefje van je plaatje is ook leuk. Kom je ook niet meer los.quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker uitklikken. Kan je vertellen dat 't best lastig is als je af wil stappen om te pissen en je komt niet los omdat je schoen in 't klikmechanisme vastgevroren zit
.
[ afbeelding ]
Heel leuk inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja, nooit meegemaakt maar dat kan vast ook leuk zijn. Je hebt dan nooit genoeg tijd om je evenwicht te verplaatsen en met je andere been uit te klikken. Daar kwam ik dus ook achter
.
Klopt!quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ekte ekte Hollandse helden fietsen gewoon volle bak door de sneeuw. Anders toch maar een damesfiets nemen?
Moet zeggen dat ik toch wel voorzichtig ben als ik door de sneeuw fiets.. Geen idee hoe je dat fatsoenlijk kan doen eigenlijk..quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ekte ekte Hollandse helden fietsen gewoon volle bak door de sneeuw. Anders toch maar een damesfiets nemen?
Stuur soepel en niet verkrampt vasthouden. Gelijkmatig trappen. Blik 20-30m voor je voorwiel (dus niet 2-3m) snelheid lang van tevoren aanpassen aan de situatie die gaat komen. Vloeiend rijden, geen onverhoedse bewegingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik toch wel voorzichtig ben als ik door de sneeuw fiets.. Geen idee hoe je dat fatsoenlijk kan doen eigenlijk..
Ben dan ook een Aziaatquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
De spits schijnt rustig te zijn hoorde ik net op de radio, dus weet niet of je Rijswaterstaat moet bedanken of juist je medeweggebruikers die vanavond afwezig waren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil rijkswaterstaat bedanken voor de terugweg!
Dat ging namelijk best soepel!
Heenweg was ongeveer 3 keer langer dan normaal.
En nu vanavond vroeg naar bed omdat ik me toch niet helemaal lekker voel!
Doen ze goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Chanty het volgende:
Morgen weer lekker thuis
Had wel gratis koffie van de NS
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Chanty het volgende:
Morgen weer lekker thuis
Had wel gratis koffie van de NS
gek he met ijzel, maar viel alleen onder Den Bosch, dus A2 Den Bosch- Maastricht was drama. maar de randstad was goed te rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
Rustig op de weg. Niet in de buurt van Eindhoven iig
.
Komt door het gebaar, dat iemand de moeite doet om koekjes voor je te bakken.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Chanty het volgende:
Tweede dag koekjes bakken zit er bijna op. Het hele huis ruikt gewoon naar koekjes
Heb er ook een aantal meegegeven aan onze vaste pakketbezorger. Die was helemaal blijToch leuk hoe je iemand blij kunt maken met zoiets simpels als een paar zelfgebakken koekjes.
Als je het zo stelt, lijkt het alsof de koekjes niet te haggelen zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt door het gebaar, dat iemand de moeite doet om koekjes voor je te bakken.
allemaal voor jouquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik laat ook altijd zo vrolijk jouw posts staan. Waar zijn mijn koekjes?
Vandaag met werk op TV bij serious request. Iemand toevallig onze actie gezien? Was die met het plein afzetten met lint en jongleur enzo.
Moe, nu slapen.
Wel gehoord op de radioquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik laat ook altijd zo vrolijk jouw posts staan. Waar zijn mijn koekjes?
Vandaag met werk op TV bij serious request. Iemand toevallig onze actie gezien? Was die met het plein afzetten met lint en jongleur enzo.
Moe, nu slapen.
Ook vanaf boven was het goed te zienquote:
Hmm, een 3 meter regenpijp die compleet dicht was gevroren was hier de oorzaak van.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
Het dooit! Teminste, volgens onze hightech dooimeter. Men neemt een daken legt er 30 cm sneeuw op. Zodra het door het nog geen maand oude stucwerk komt weet u dat het dooit!
Niet gescheurd door het uitzetten van ijs?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, een 3 meter regenpijp die compleet dicht was gevroren was hier de oorzaak van.
Op 1 plek, verder niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Niet gescheurd door het uitzetten van ijs?
Leuke sfeerfoto. Ik zou 'm vierkant croppen zodat het deel naast het huis rechts eraf valt - dat leidt een beetje af. Dan hou je links nog genoeg ruimte over naast die jongen, als het goed is.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Flaccid het volgende:
Gisteren nieuwe lens gehaald, 35mm f/1.8 , heerlijk lensje, nu al
[ afbeelding ]
En dank je welquote:Op donderdag 23 december 2010 07:21 schreef taxibabe het volgende:
Triggerfinger is zooo gaaf! Toffe foto's!
Ik doe het met plezierquote:
Kijk dat zijn leuke dingen om te horen, is ook wel iets wat opvalt natuurlijk je kunt een artiest op een bepaalde manier op de foto zetten maar juist een beetje spelen is leukquote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef problematiQue het volgende:
Gave foto's weer. Het lijkt mij dat foto's van concert A al snel op de foto's van concert B gaan lijken, maar het verbaast me eigenlijk wel hoe je elke keer weer iets anders moois voor elkaar krijgt.
Ziet er idd redelijk kleurneutraal uitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vanmiddag in mijn home-made "studio" gehobbied
Wit laken opgehangen, witte deken op de grond. Bouwlamp met reflectiescherm ervoor om het licht diffuser te maken. En een zelfgeknutselde grijskaart van niet glimmende, duc-tapeDe rest van de "studio" zat ook aardig met duc-tape in elkaar
Maar het werkte best lekker. Krijg de achtergrond met nabewerken in PS goed wit en de huidtinten blijven vrij natuurlijk (eerder was het vrij gelig).
Maar al met al blijft het vrij donker licht. Toch eens kijken of ik me een flitser kan permitteren binnenkortEn een echte grijskaart
Nou ja, eerste resultaatje:
[ afbeelding ]
En fijne feestdagen meteen
Was ook niet nodig. Het geel moest eruit, dat was met witbalans en exposure snel gedaan. Laatste kleurtinten in het wit met dodge en nog een klein tikje bij de levels en hij was prima. Hij knalt genoeg met dat rood - witquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er idd redelijk kleurneutraal uiten je bent van de contrastschuif afgebleven
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Was ook niet nodig. Het geel moest eruit, dat was met witbalans en exposure snel gedaan. Laatste kleurtinten in het wit met dodge en nog een klein tikje bij de levels en hij was prima. Hij knalt genoeg met dat rood - wit
Ik ben best trotsquote:Op donderdag 23 december 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja. Helemaal gelijk. Knalt idd goed
En terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben best trotsIn ieder geval geprobeerd de kennis die ik met die studioshoot heb opgedaan laatst, te vertalen naar mijn HTK-studio
Maar goed, dit gespeel kan leuk zolang ik zelf voor de camera sta, maar voor ik iemand anders durf te vragen te poseren, moet ik toch met wat professioneler spul komen dan duc-tape en een bouwlamp
Dan alleen iemand die ik ken. Anders is het zo van: ja het idee is dat ik met duc-tape en een bouwlamp een soort van studio in elkaar plak, en dan probeer een fatsoenlijke foto te maken. Wat sowieso niet helemaal gaat lukken omdat ik toch te weinig licht heb. Maar of je wel even je tijd wilt besteden daaraan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terechtMaar je kan toch altijd iemand vragen en dan uitleggen wat het idee is? Nee heb je, ja kun je krijgen
Zeg, heeft Stevie Ann echt haar optreden afgebroken gister?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef Xilantof het volgende:
Fijne feestdagen allemaal!![]()
Ik ben blij dat ik na 2 dagen ziek op bed, gisteravond eindelijk weer enigszins onder de levende was. Vannacht nog goed geslapen et voilà, ik voel me goed genoeg om kerstavond bij m'n pa te vieren!
Ach...het zit er nog niet inquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Erasmo het volgende:
Fijn, heel fijn[ link | afbeelding ]
Snow by Erasmo..., on Flickr
Gewoon even één keer flink remmen, probleem opgelostquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Erasmo het volgende:
Ja! ik denk dat ik d'r aangestoken hadquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg, heeft Stevie Ann echt haar optreden afgebroken gister?
Wat dan? Ik vond die opkomsttijd ook al zo belachelijk eigenlijk. 45 minuten tussen voorprogramma en Stevie terwijl alles klaar stondquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef Xilantof het volgende:
Netjes opgelost dus wel. Maar volgens mij was het een andere reden dan "ziek".
Aero-eendquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee wat dan wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond die opkomsttijd ook al zo belachelijk eigenlijk. 45 minuten tussen voorprogramma en Stevie terwijl alles klaar stond
Ja vond ik ook al in A'dam.. Sterallures!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond die opkomsttijd ook al zo belachelijk eigenlijk. 45 minuten tussen voorprogramma en Stevie terwijl alles klaar stond
Daar hebben ze in limboland een andere mening over denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:56 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
't Is dan wel wit buiten, maar echt een witte kerst vind ik het toch niet
Zoals?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Merry X Mas
Ik heb weer mooie kado's mogen ontvangen
Dat filmpje op die website is echt briljant. Zo'n strap is nog beter dan een fotovest zou je denken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb een sun-sniper gekregen
[ afbeelding ]
Ja. Ideaal voor festivalfotografiequote:Op zaterdag 25 december 2010 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat filmpje op die website is echt briljant. Zo'n strap is nog beter dan een fotovest zou je denken!
Inception is echt een rare film, maar opzich wel tof. Je moet alleen wel goed op blijven letten want het verhaal is wat raarquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Inception Blu-Ray
Mario Kart voor de Wii
Fokke & Sukke kwartet (Mag ik van de poep, de diarree?)
Mokkaboontjes (Verslavend)
Koffie likeuren
Die zijn tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mario Kart voor de Wii
Koffie likeuren
Ja was al vier keer naar de bios geweest maar wilde hem gewoon hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inception is echt een rare film, maar opzich wel tof. Je moet alleen wel goed op blijven letten want het verhaal is wat raar
Ja ik ben tevreden, vriendin was helemaal emotioneel toen ik haar een mooie Swarovski ketting gaf, kerst is mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zijn tofIk kreeg van een vriendin een flesje zelfgemaakte chocolikeur
En ik heb al de kruidige koffielikeur van haar
![]()
Oh...en mijn ouders deden me nog een cadeautjeEen 37" Philips Ambilight LCD TV
Kijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
vriendin was helemaal emotioneel toen ik haar een mooie Swarovski ketting gaf, kerst is mooi
Heb je hem 4 keer in de bios gezien? Waarom zo vaak!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja was al vier keer naar de bios geweest maar wilde hem gewoon hebben
[..]
Ja ik ben tevreden, vriendin was helemaal emotioneel toen ik haar een mooie Swarovski ketting gaf, kerst is mooi
Twee keer met vriendin, één keer met iemand die ik mee wilde nemen naar een toffe film ervaring in de IMAX en nog een keer met een bumps vrienden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je hem 4 keer in de bios gezien? Waarom zo vaak!
Ik had er eentje van blackrapid, maar heb hem weer verkocht. Echt niets voor mij... Ben benieuwd wat ik ga krijgen, er zijn echt obsceen veel cadeaus...quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ideaal voor festivalfotografie
Nou, ik ga gewoon nog ff door hoorquote:
Aardquote:Op zondag 26 december 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik ga gewoon nog ff door hoorStraks lamsbout met een ratatouille als groente en wat gekookte aardappelen
En toe vers yoghurtijs met aardbeiensaus
Zeik nietquote:
Ai. Da's niet goedquote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Chanty het volgende:
Kerst weer achter de rug. Was erg gezellig. Paps nog even aan de telefoon gehad. De taliban heeft twee kerstraket-aanvallen gepleegd. Bij de laatste aanval is blijkbaar een Amerikaan gedood... en hij moet nog ruim drie maanden...
Nee, ze hebben er ineens zin in. Normaal houdt de taliban zich aardig rustig in de winter...quote:
Maar uiteindelijk krijg je de schade wel vergoed, toch? Wel klote al dat geregeld tijdens de feestdagen... Succes!quote:Op maandag 27 december 2010 17:38 schreef Puala het volgende:
Pffffff, wat een gedoe zeg. Verzekeringen O_O
Vrijdag heeft er een seat ibiza mijn auto een kusje gegeven. Dus ik belde vanmorgen vrolijk mijn verzekeringsmaatschappij op om ze naar de tegenpartij te sturen. Hij heeft geen voorrang verleend, dus is de schuldige in het hele verhaal.. blijkt omdat ik WA beperkt casco verzekerd ben ik het allemaal zelf mag gaan regelen.
Dus tegenpartij gebeld en gedaan. De schade expert gaat nog een afspraakje inplannen om het te taxeren enz. Dat gaat dus nog wel even duren voor ik mijn geld heb![]()
Been there, done that. Mijn auto was totall loss gereden door een Pool. Vertellen ze er niet bij he, dat je dan zelf met je rechtsbijstand aan de slag mag. Heb je wel het schadeformulier ingevuld met de andere partij? Vanuit Polen duurde het twee maanden, dus zeker als de schuldvraag helder is, kan het snel gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 17:38 schreef Puala het volgende:
Pffffff, wat een gedoe zeg. Verzekeringen O_O
Vrijdag heeft er een seat ibiza mijn auto een kusje gegeven. Dus ik belde vanmorgen vrolijk mijn verzekeringsmaatschappij op om ze naar de tegenpartij te sturen. Hij heeft geen voorrang verleend, dus is de schuldige in het hele verhaal.. blijkt omdat ik WA beperkt casco verzekerd ben ik het allemaal zelf mag gaan regelen.
Dus tegenpartij gebeld en gedaan. De schade expert gaat nog een afspraakje inplannen om het te taxeren enz. Dat gaat dus nog wel even duren voor ik mijn geld heb![]()
Hmm, dat is ook wel balen. Ik heb wel een ingevuld schade formulier ja. Vanavond gaat mijn auto richting de garage. Dan hoor ik morgen wat de garage denkt dat het gaat kosten en smiddags komt de schade expert langs van de tegenpartij. Dan weet ik ook gelijk hoe/wat hoop ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:49 schreef freud het volgende:
[..]
Been there, done that. Mijn auto was totall loss gereden door een Pool. Vertellen ze er niet bij he, dat je dan zelf met je rechtsbijstand aan de slag mag. Heb je wel het schadeformulier ingevuld met de andere partij? Vanuit Polen duurde het twee maanden, dus zeker als de schuldvraag helder is, kan het snel gaan.
Nou, ik heb gisteravond besloten hem stil te zetten. Voel dat er bij de achterbanden toch iets verkeerd zit, dus durf niet zo goed verder te rijden er mee. Ben bang dat er wat meer aan de hand is dan dat je op het eerste oog ziet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Met de schade kan je iig nog rijden. Dan maakt 't op zich natuurlijk ook niet heel veel uit hoe lang ze erover doen.
Zorg iig dat je je niet laat afschepen door de schade-expert van de tegenpartij.
Hoe gekquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn moeder zat wat raar te kijken toen ik met 90 picolini's, 108 bitterballen en 36 andere frituurhapjes aankwam
Nee, ik en 17 vrienden/vriendinnen met oud en nieuwquote:Op woensdag 29 december 2010 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe gekEn dat moet ze zelf op gaan eten?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, zanger van Triggerfinger wilt een foto kopen
Dacht ik, eens kijken of ik hun vaste fotograaf kan wordenquote:
Ah...heb je daar wel genoeg aan danquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik en 17 vrienden/vriendinnen met oud en nieuw
Denk dat we dat met de FOT-SC wel in een halfuurtje weggewerkt hebben jaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...heb je daar wel genoeg aan dan![]()
Met deze SC? Die is halfdood manquote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat we dat met de FOT-SC wel in een halfuurtje weggewerkt hebben ja [ afbeelding ].
IK KAN ETEN MANquote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met deze SC? Die is halfdood manEr komen nog 6-7 vaste bezoekers
Kan je nagaan hoeveel te weinig 't is!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met deze SC? Die is halfdood manEr komen nog 6-7 vaste bezoekers
Ik ben ook niet voor niets uit de accountancy gestaptquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is tellen niet je sterkste kant, P!
Hier met griep thuis. Vorige keer uit narigheid maar een webserver gebouwd. Ben benieuwd wat er nu gat gebeurenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik niet, net verstandskies laten trekken die me vannacht spontaan wakker ging houden
En nog 12 zakken chips+nootjes. Als er dan nog te kort is heeft iedereen lekker pech, want afgezien van heel hard roepen dat er dingen MOETEN zijn heeft niemand de moeite genomen om ook nog even te bedenken hoeveel er van elk moet zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...heb je daar wel genoeg aan dan![]()
Nieuwe website?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef freud het volgende:
[..]
Hier met griep thuis. Vorige keer uit narigheid maar een webserver gebouwd. Ben benieuwd wat er nu gat gebeuren.
De griep is bij mij net een weekje of 2 vertrokken, heb ook een week of 2/3 mee gelopen, beterschap!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef freud het volgende:
[..]
Hier met griep thuis. Vorige keer uit narigheid maar een webserver gebouwd. Ben benieuwd wat er nu gat gebeuren.
Zo ziek ben ik nou ook weer nietquote:
Ach, bij mij zet het nooit echt door. Geef er nu maar even aan toe, kan ik O&N goed meemaken. Normaliter loop ik gewoon 2 weken brak op werk rondquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Timmos het volgende:
De griep is bij mij net een weekje of 2 vertrokken, heb ook een week of 2/3 mee gelopen, beterschap!
Daarom liep ik er 3 weken mee rondquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef freud het volgende:
[..]
Zo ziek ben ik nou ook weer niet.
[..]
Ach, bij mij zet het nooit echt door. Geef er nu maar even aan toe, kan ik O&N goed meemaken. Normaliter loop ik gewoon 2 weken brak op werk rond.
Ja, energie heb je nodig om te herstellen maar ik ging gewoon verder met 3x in de week naar de sportschool te gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
Daarom pak ik als ik ziek ben snel mijn rust
Mooi, dan red ik O&N welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Xilantof het volgende:
De griep die nu heerst is maar een korte. Ik was 2-3 dagen uitgeschakeld. Bij een collega was t op het thuisfront ook raak. Maar ook met 2-3 dagen weer beter.
Hoe kan je zoiets laten verstoffenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb hier nog een 40D + grip die ligt te verstoffen.. net 6000 plaatjes mee gemaakt en gebruiksspoorloos. Wat zou zoiets nog opbrengen?
500 euro.
[ afbeelding ]
Neuh. Eerst maar eens kijken voor een flitser.quote:
Gewoon. In de kast leggen en er niks mee doen en dan besluiten dat 't toch zonde is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets laten verstoffen
Ja, helemaal uitgeleefd waarschijnlijk. Deze is amper buiten geweest! Sowieso, marktplaats kan me wat. Al die paupers die daar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trouwens, prijzen opmarktplaats zijn inderdaad rond de 350, grips staan er voor 60-70 op. Dus als je bij elkaar 450 voor kan vangen moet je blij zijn denk ik!
Wat heb je dan nu voor camera?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon. In de kast leggen en er niks mee doen en dan besluiten dat 't toch zonde is?
[..]
Ja, helemaal uitgeleefd waarschijnlijk. Deze is amper buiten geweest! Sowieso, marktplaats kan me wat. Al die paupers die daar voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik ben niet serieus hoor. Ik ga eerst een flitser kopen, dan een lichtsterke zoomlens, en daarna zie ik 't wel weer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
Maar eh, als die kano serieus is wil ik wel een paar maanden wachten hoor. Dat kan er ook nog wel bij.
Snel paar plaatjes gemaakt.. wil 'm toch wel kwijt nu ik erover nadenkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb je dan nu voor camera?
en Deze Wel met 3000 meer clicks, en over gebruikssporen zie je natuurlijk niets. Maar dat weten we bij jou natuurlijk ook niet
Primaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus hoor. Ik ga eerst een flitser kopen, dan een lichtsterke zoomlens, en daarna zie ik 't wel weer.
Maar bedankt voor 't aanbod!
Ik zie het probleem niet. Ik pm je m'n rekeningnummer wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
De FOK! markt wordt overspoelt! Zit ik dan zodrekt met 3 body's?
Daar heb ik een 102 voorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's fullsize op een 94cm LCD-scherm zijn trouwens errug![]()
![]()
Wilde ik ook maar werd me uiteindelijk toch te groot hierquote:
Hier zit ik er ~4 meter vanaf. Maargoed, wij hebben dan ook een kamer in de vorm van een L, lange gedeelte 14 meter, 3 meter breed en het stuk eraan is 4*4quote:Op woensdag 29 december 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wilde ik ook maar werd me uiteindelijk toch te groot hierZit er 3 meter vanaf he
En de woonkamer moet wel een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje woonbaar blijven
daar ging de resolutie..... toch jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's fullsize op een 94cm LCD-scherm zijn trouwens errug![]()
![]()
Nou..valt wel mee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
daar ging de resolutie..... toch jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |