Ik m'n BOb Jackson. Heb net andere remblokken gemonteerd, de oude hadden echt geen grip met sneeuw. Dadelijk nog een rondje fietsen, met spikes.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Zodrekt de mtb maar weer eens uit de schuur trekken.
Is het zo erg bij je in de buurt? Je kan eventueel je 70-200 als knuppel gebruiken!quote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, misschien toch met de camera maar even naar buiten. Maar ja de buurt leent zich er niet echt voor straks ben ik hem kwijt
Ik zou nu ook graag een rondje op de MTB door een bebost/heuvelachtig gebied doenquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Zodrekt de mtb maar weer eens uit de schuur trekken.
Het is inprincipe een prima buurt om in te wonen maar niet om met dure spullen rond te gaan lopen. En het is ook veel leuker iets verder in A'dam. Maar daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het zo erg bij je in de buurt? Je kan eventueel je 70-200 als knuppel gebruiken!
Man, met de fiets ben je daar zo. Ik ben laatst van WTC naar Centraal gelopen door de sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is inprincipe een prima buurt om in te wonen maar niet om met dure spullen rond te gaan lopen. En het is ook veel leuker iets verder in A'dam. Maar daar heb ik dan weer geen zin in
Zo! Die zijn mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens een piepklein mooi doosje.
[afbeelding]
Daarin zaten een paar kaartjes! Met op de voorkant mijn gegevens en op de achterkant een foto!
[afbeelding]
M'n Moo Cards zijn er dus
Ja m'n gegevens staan erop, maar goed ik haal ze er later weer vanaf
Sjiek!quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens een piepklein mooi doosje.
[ afbeelding ]
Daarin zaten een paar kaartjes! Met op de voorkant mijn gegevens en op de achterkant een foto!
[ afbeelding ]
M'n Moo Cards zijn er dus
Ja m'n gegevens staan erop, maar goed ik haal ze er later weer vanaf
http://www.weather.com/weather/tenday/CHXX0008quote:
]quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Boh, fietsen met een cassette die 1 klomp ijs is, is best lastig.
Toch nog bijna 50km gemaakt.. gemiddelde van 18.2km/h valt ook niet tegen met deze omstandigheden. Met de telefoon een paar plaatjes gekiekt tijdens eet/pispauzes, zo eens kijken of het wat voorstelt.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Net de hele auto sneeuwvrij gemaakt kan ik mijn sleutel niet bewegen in het contactslot omdat dat bevroren is
quote:
LOL!! Heaas herkenbaar. Had hetzelfde met tankenquote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Net de hele auto sneeuwvrij gemaakt kan ik mijn sleutel niet bewegen in het contactslot omdat dat bevroren is
Wellicht kun je er nog wat fok!kers blij mee maken? Het fokkers helpen fokkers board zit om vanalles te springenquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef PKfotografie het volgende:
wat verzamel je een hoop meuk in een paar jaar...
een 100dvd's die weg kunnen, een 50 cd's, een paar dozen spellen,
pannen, messen, glazen, kopjes en schoteltjes.
en nog meer meuk. (en zijn pas net begonnen eigenlijk)
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht kun je er nog wat fok!kers blij mee maken? Het fokkers helpen fokkers board zit om vanalles te springen
Vervroegde voorjaarsschoonmaakbui?quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef PKfotografie het volgende:
wat verzamel je een hoop meuk in een paar jaar...
een 100dvd's die weg kunnen, een 50 cd's, een paar dozen spellen,
pannen, messen, glazen, kopjes en schoteltjes.
en nog meer meuk. (en zijn pas net begonnen eigenlijk)
waren klaar met de keuken, dus tja dan moet je watquote:Op zondag 19 december 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vervroegde voorjaarsschoonmaakbui?
Toch leuk voor de mensen die er echt geen geld voor hebben. Maargoed, weg is weg.quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.
meest interessante was een omgebouwde ps1
Had laatst ook zoiets.quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Erasmo het volgende:
Had de buurman ook, uiteindelijk is hij niet weggegaan maar was hij wel 3 uur bezigquote:Op zondag 19 december 2010 20:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had laatst ook zoiets.Auto sneeuwvrij gemaakt, ruiten gekrabt, enzovoorts, start de hele auto niet.
Nu bekijk ik altijd eerst maar even of de auto er überhaupt zin in heeft vandaag.
controllers en games hebben al ander baasje. alleen een kaal ps-1 is weg...quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch leuk voor de mensen die er echt geen geld voor hebben. Maargoed, weg is weg.
Ja dan is het niet echt de moeite meerquote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
controllers en games hebben al ander baasje. alleen een kaal ps-1 is weg...
echt ik heb zo veel zooi hier dat ik zakken kan vullen met spullen waar je echt niets meer aan hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had de buurman ook, uiteindelijk is hij niet weggegaan maar was hij wel 3 uur bezig
NOg last gehad van automobilisten die in de weg gleden? Heb zelf iets langer gereden, soms ging het tergend langzaam omdat ik zowat op de tast de weg moest zoeken. Die zag precies hetzelfde uit als de velden eromheen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Boh, fietsen met een cassette die 1 klomp ijs is, is best lastig.
Toch nog bijna 50km gemaakt.. gemiddelde van 18.2km/h valt ook niet tegen met deze omstandigheden. Met de telefoon een paar plaatjes gekiekt tijdens eet/pispauzes, zo eens kijken of het wat voorstelt.
Oke, dat kan je alleen zelf beoordelen natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wat er nu in de vuilnisbak gaat maak ik echt niemand mee blij.
meest interessante was een omgebouwde ps1
Google is your friendquote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zoek nog een vuurwerk foto voor de achtergrond op mijn pc.
Heeft iemand een mooie HD foto van vuurwerk van onderop bijvoorbeeld?
Idem, die randastadters hebben het toch maar gemakkelijk met hun straatverlichtingquote:Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
NOg last gehad van automobilisten die in de weg gleden? Heb zelf iets langer gereden, soms ging het tergend langzaam omdat ik zowat op de tast de weg moest zoeken. Die zag precies hetzelfde uit als de velden eromheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |