Toch wel. Het is een zeer lastig te krijgen game voor N64. Boxed al helemaal, laat staan de cartridge. Bij Mario64 had ik TS vierkant uitgelachen met 40-60 euro. Dit soort games zijn echter vrij beperkt beschikbaar en al gauw moeilijk te krijgen. Zelfde verhaal met PM: 1000 year door.quote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef RianaLuna het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo zeldzaam is ie volgens mij niet..
zo te vinden op beurzenquote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Toch wel. Het is een zeer lastig te krijgen game voor N64. Boxed al helemaal, laat staan de cartridge. Bij Mario64 had ik TS vierkant uitgelachen met 40-60 euro. Dit soort games zijn echter vrij beperkt beschikbaar en al gauw moeilijk te krijgen. Zelfde verhaal met PM: 1000 year door.
Is dat in of ex verzendkosten?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef stijn-5 het volgende:
Dit is echt te weinig. Ik heb al een bod van 30, dus een bod hieronder ga ik helemaal niet akkoord
Mag je niet zeggen hier, normaalgesproken wordt je post dan weggehaaldquote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef RianaLuna het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar zo zeldzaam is ie volgens mij niet..
Er staan inderdaad wel 10 op Ebay, maar kijk ook eens naar de prijzen voor exemplaren die helemaal compleet en netjes zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 19:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hier, normaalgesproken wordt je post dan weggehaald![]()
Tenminste, dat was zo toen ik het zei. Maar je hebt wel gelijk ja. Er staan er zeker 10 op marktplaats. En op ebay ook zat.
Deze hier is ook niet boxed. Meestal wordt er 40 gevraagd maar ik heb ze nog niet voor meer dan 30 weg zien gaan. Het is maar wat de gek ervoor geeft hequote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Er staan inderdaad wel 10 op Ebay, maar kijk ook eens naar de prijzen voor exemplaren die helemaal compleet en netjes zijn.
40,- is gewoon een zeer redelijke vraagprijs.
Oops, i.d. alleen cartridge en boekje.quote:Op zondag 26 december 2010 20:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze hier is ook niet boxed. Meestal wordt er 40 gevraagd maar ik heb ze nog niet voor meer dan 30 weg zien gaan. Het is maar wat de gek ervoor geeft he
Het lijkt me meer een tegenbod op het bod van Netsplitterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ben je nu op je eigen spel aan t bieden?
Deal.quote:
Ik zag 'm.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef stijn-5 het volgende:
De deal met netsplitter gaat niet door, dus het spel is weer te koop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |