abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90835000
Karin, is ze veel ziek geweest? dat ze daardoor minder heeft gegeten, misschien nog wat last van de keelamandelen?
Chris eet ook maar 2 keer 1 boterham overdag, en een stuk fruit. Maar daar gaat het avondeten vaak wel redelijk. (en wel 16 kg bij 100,5m)

Vanochtend met Chris naar de logopedie geweest. Ze vond de taalontwikkeling wel goed. Maar zoals verwacht blijven de klanken achter. Vooral het veranderen van de k in t, f/v in s en de g in s. Die 1e 2 zijn nogal hardnekkig, en blijven vaak zei ze. Wel is het goed dat hij de klanken wel allemaal kan zeggen, hij doet het gewoon niet.. We willen het zelf nog even een maandje aankijken en oefenen (voorlezen, consequent verbeteren), en anders gaan we naar logopedie :{
pi_90840733
Oh, en groeipijn is stom :X
lees: bijna een half uur de kramp uit de benen van je kind masseren terwijl hij brult dat je eraf moet blijven
pi_90843492
Ah gossie, dat is sneu :*
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:44:05 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_90849230
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
tís net geknipt ;)

Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he :)
Dank je!

Fee is 2!!
Mijn lieve, ondeugende, slimme, schattige meisje is een peuter. Vandaag hebben we voor haar gezongen. Ze is wel gewoon naar het kdv geweest (waar ze getrakteerd heeft). Dit weekend vieren we het pas echt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:47:28 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849415
Agos Arme Chris met groeipijn :X Helaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje :*

Cattie gefeliciteerd *O* Wat trakteerde Fee?

Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaap :( Voel me een beeeeeeetje brak nu :O
pi_90849672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Stiemie het volgende:
Agos Arme Chris met groeipijn :X Helaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje :*

Cattie gefeliciteerd *O* Wat trakteerde Fee?

Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaap :( Voel me een beeeeeeetje brak nu :O
Ik heb net een tip in het dreumestopic gezet. Het kostte me drie dagen ofzo om het prjncipe helemaal door te laten sijpelen bij S, maar daarna ging het ook perfect. Ze komt nu zelfs bijna een uur later haar bed uit, omdat ik dat lampje op 700uur heb gezet laatst. In eerste instantie heb ik begrepen is het het slimst (en meest belonend voor een kind) als je hem net wat vroeger zet dan de tijd waarop ze normaal wakker wordt. Dan is ze aangenaam verrast als het lampje al aan is. En als ze er eenmaal aan gewend is, kun je dus steeds die tijdschakelaar een kwartiertje later zetten en de opstaantijd gaan rekken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:56:30 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849879
We hebben zo'n lampje en dat is 's nachts aan en gaat om 7.30 uit...
pi_90850047
Wij hebben een wakeup light, daardoor worden we wakker, behalve m.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90852432
Gefeliciteerd Cattie en Fee! *O*

Stiemie, Is er niet iets dat haar uit haar slaap houdt? Verder hier geen andere tips. Onze peuter wordt niet eens wakker van een wekker naast zijn hoofd :P

De kruik ga ik onthouden.
pi_90853561
Lotte wordt 's nachts ook weleens wakker met de mededeling dat ze klaar is met slapen. Dan moeten we wel even op haar inpraten om haar weer zover te krijgen dat ze gaat slapen.
Blijft ze bezig helpt bij haar boos worden nog weleens, mja meestal niet nodig

Nu wordt ze af en toe wakker van Jelle maar slaapt dan wel weet verder na een kus en knuffel

Ze moet nog wel flink wennen aan het grote zus zijn, je merkt dat ze erg moe is, wat opstandig maar gelukkig ook heel lief voor haar broertje

Vandaag ging ze boven spelen met de nintendo ds. Zo grappig. De hele tijd als laatste rond rijden (mario kart) maar ze had het zo naar haar zin! En snapte al een beetje hoe het moest (gasgeven).
Loopt ze naar boven zegt ze ook heel grappig : tot zo
Wist niet dat ze dat kon :)
Mijn grote meisje!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:35:02 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_90859805
Bedankt voor de felicitaties!
Fee heeft heel simpel getrakteerd. Zo'n opwindbeestje voor in bad en jip en janneke doosje appelstukjes, echt hema.

Over slapen zal ik het maar niet te veel hebben :X . Fee slaapt sinds anderhalve week de hele nacht in haar eigen bed. Dat is al een enorme vooruitgang. Verder wordt ze nog wel minimaal 2x per nacht echt wakker. Fee heeft nog nooit echt doorgeslapen.
pi_90869248
We gaan zo school kijken... ben benieuwd.
pi_90869713
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.

Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
pi_90869961
hier is het ook weer bal met slapen... Het ging zo goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90870189
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:46:09 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_90870594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.

Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
Het wisselt erg bij Fee. De ene keer kun je niet eens fatsoenlijk door het huis heen lopen, de andere keer slaapt ze wel diep. Ach, stapje voor stapje gaat het vooruit, het is al zoveel beter dan een jaar geleden.

GWS, gefeliciteerd met Annicka!
pi_90873637
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Het lijkt me wel weer een hele stap, maar ik zie het toch ook wel voor me. Ik denk dat als ze haar draai gevonden heeft, ze het wel naar haar zin zal hebben.
pi_90874300
Cattie, vooruitgang is al heel wat. :Y

Hij lijkt nog zo klein, als je hem naar kleuters ziet.. Maar als ik hem bezig zie op het KDV of zoals bij de logopedie gisteren maak ik me er ook niet zoveel zorgen over. En we hebben gewoon een leuke school uitgekozen ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:39:09 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90874437
DF welke school hebben jullie uitgekozen?
Make love, not war ☮
pi_90874657
He, jij hier :)
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
pi_90874850
ik dacht, t kind is nu 2, dus ik heb haar een trekker en zeem gegeven en de spuitsneeuw van de ramen laten boenen.
groot succes! Alleen niet toen ik t weer wilde afpakken ;(
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:50:46 #222
114177 Diaan73
pi_90874931
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Deepfreeze het volgende:
He, jij hier :)
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
Ja, over 2,5 week mag ik hier ook officieel meeposten hè?

Zit aan de dr. van benthemstraat toch? Met buurtschool bedoel je Stokhorstschool? Ik hoor daar wel weer goede dingen over eigenlijk. Lennon gaat waarschijnlijk naar de Paus Joannes...
Make love, not war ☮
pi_90876230
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?

Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..

(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
pi_90879227
Ze heeft ze allemaal al gedaan hoor, straks mag ze de vloer boenen ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:36:41 #225
114177 Diaan73
pi_90883841
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?

Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..

(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
Bij de PJ zit ook een psz... daar gaat hij waarschijnlijk ook naartoe als hij 3 jaar is.

Okay, dat had ik nog niet gehoord. 30-32 kinderen is veel te groot. In Twans team zitten een aantal kinderen die naar Stokhorst gaan.

ja, heel graag!! :Y
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')