abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90330246
Ze geeft m ook kopstoten :')

"ohoh, vallen"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:02:33 #27
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90333317
quote:
Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft een ipad nodig:

http://yfrog.com/fxxk7z
Pien en floor ook !
pi_90333569
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Pien en floor ook !
Zeker te gek voor onder de boom? Misschien krijg je korting als je er meteen 2 koopt :')
pi_90334046
Kunnen we dan niet een of andere groepskorting bedingen ergens... bestellen we gewoon in 1 keer met heel FOK! ;)
Fake it till you make it...
pi_90351597
*O* ik heb net voor mij en de dame kaartjes gekocht voor de piet piraat show *O* :+
Ik ben zo dol op theater, en zij is dol op piet piraat.. dus wat wil je nog meer O+ O+
pi_90353315
Klinkt goed pvoesss!
pi_90360552
Leuk Pvoess! Waar?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90363192
In rijswijk! het was 37 euro voor 2 kaartjes (inclusief een drankje en garderobe)
Ze komen op meerdere plekken maar rijswijk is dichtbij en het was in rijswijk goedkoper dan sommige andere plekken. Ik wilde graag naar otje maar dan kan ik niet :(

ik belde mijn moeder en ik zei piet piraat.. Jaaaaaa piet piraat riep ze.
Ik denk dat ze heel blij gaat zijn. Ze heeft het nu nog over het zandkasteel waar we 2 maand terug waren. O+ O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 december 2010 @ 18:43:44 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90403257
crosspost uit 't dreumestopic:

Ik heb even niet bijgelezen, maar ik zit met het probleem dat Jan sinds gisterenmiddag niet meer in z'n ledikantje lijkt te willen slapen, vannacht heeft hij misschien vier uur geslapen in totaal, in ons bed, vanmiddag een drie kwartier in z'n eigen bedje, om vervolgens op de bank nog een uur te slapen. Ik twijfel wat er is, of het gewoon eigenwijs niet willen slapen is, of dat hij plotselinge verlatingsangst heeft, of dat hij in een gewoon bed wil slapen :? Iemand een idee/tips?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90405670
Kwestie van proberen.
Even aanzien, lost het niet op dan een groter bed, helpt dat niet dan misschien angst.
Misschien helpt een nachtlampje.. misschien ook niet }:|
pi_90405743
Ik sluit me aan bij pvoesss... proberen... succes :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 december 2010 @ 20:07:31 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90407334
nachtlampje heeft hij, het is sowieso behoorlijk licht in zijn kamer vind ik, zolang ik er naast zit en z'n handje vasthoud is het best, maar denk ik maar aan opstaan,is het alweeer mis. ik weet het gewoon niet meer en misschien heb ik niks te klagen, maar 7 maanden zwanger + een van de slaap dreinend kind is me gewoon even te veel :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:21:10 #38
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90408008
Sinds Beppie hier uit het bed klom en we een nieuw bedje hebben gekocht wil ze niet meer op haar kamer slapen en niet meer in haar bed, en is het elke avond feest *O*. Oja, het duurt al weken. Gelukkig ben ik niet zwanger :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90410028
Ik ga geen fokwet triggeren Kim.
pi_90415269
Tja kan vanalles zijn, dus wat Pvoess zegt :)
pi_90415889
Lastig is dat DJMO. Van mij geen tips, hier een peuter die zijn eigen bed niet goed meer vond, sinds een paar weken in ons bed gaat slapen maar dat is nu ook niet goed meer want "slapen is stohom }:| "
Elke avond weer gezelligheid tot 'n uurtje of 10 ^O^ En dan nog 'n keer of wat wakker worden 's nachts en weer bij ons komen liggen.
En weet je wat nog gezelliger is? De werk/kdv-ochtenden dat ik hem na veel gedoe en gezeur om uiterlijk kwart voor 8 met grof geweld zijn bed moet uitrukken, hem met nog meer geweld moet aankleden en hem al jankend van vermoeidheid de auto in moet proppen om hem op tijd op het kdv af te leveren. Waar hij overigens elke keer stralend en blij aankomt. Kortdurend ochtendhumeurtje blijkbaar :P

Vanmorgen had hij feestelijk kerst-ontbijt op het kdv. We hadden gisteravond samen brownie gemaakt om mee te nemen. Ik begon een uurtje later en kon er dus ook bij zijn. Zo enorm gaaf om hem met zijn 2 beste vrienden te zien en horen kletsen en spelen!
Wat een mannetjes bij elkaar: 3 jochies van 3,5 jaar oud die altijd samen spelen, voornamelijk met gereedschap en auto's. Die interactie was geweldig, het zijn gewoon kloons van elkaar wat uitspraken en gespreksonderwerpen betreft :D
.... met gevoel voor drama....
pi_90415909
Oh en ik heb al 3 jaar een slecht slapend kind.
pi_90416404
Geef het nog 'n jaartje of 12... tegen die tijd slaapt ze vast het klokje rond wanneer het kan ;)
pi_90424674
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Kersjes het volgende:
Geef het nog 'n jaartje of 12... tegen die tijd slaapt ze vast het klokje rond wanneer het kan ;)
moet je ze er 's morgens met geweld uitschoppen :P
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:33:42 #45
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90425643
Het is idd een kwestie van uitproberen.... Een groter bed is altijd handig om al te hebben lijkt me...

We hebben hier al echt gezellig van de kerst genoten! Gisteravond wat uitgebreider gegeten, Maarten zat te smullen van de rollade met ovenpatat. Stoofpeertjes wel geproeft maar verder moest hij niet meer. Vanmorgen uitgebreid ontbeten met ovenbroodjes en duivekater, ook weer lekker gegeten. Zo douchen en dan nog wat eten en slapen en vanmiidag naar mijn ouders! Wat doen jullie deze dagen?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_90425760
Freecell, dat moet ik nu toch al. Maar nooit in het weekend he, vanmorgen was het ook gewoon weer 7 uur z'n bed uit stuiteren }:|

Lekker Marie!
Wij hebben vanmorgen een hele stapel mooi ingepakte kadootjes uitgepakt. Uitpakken, het liefst zoveel en zo snel mogelijk, vinden ze toch het leukst he?
Een aantal dingen voor in huis (tostiding, badmat, handzeep, gedroogde cranberries etc) maar natuurlijk ook wat leuks voor de jongens. Devin heeft het prentenboek "De gele ballon" gekregen van Charlotte Dematons. Hij wil nog vrijwel dagelijks haar sinterklaas-boek lezen en dat ben ik inmiddels wel een beetje zat :@
Nu dus nog zo'n mooi boek met veel details. En hij heeft ook een Thomas-treintje gekregen.
Vanmiddag vieren we het bij Marc z'n zus en ik hoef he-le-maal niks voor te bereiden!
Mijn zwager wilde graag voor de hele familie een kerstdiner in elkaar draaien, heeft er echt werk van gemaakt. We krijgen o.a. paddestoelen, konijnebout, ijstaart :9

Veel plezier allemaal, eet smakelijk en een vrolijk kerstfeest ~:)
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:59:36 #47
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90427016
Ik ben hier nog druk aan het poetsen en ga zo alvast wat eten voorbereiden. Vanmiddag komen mijn ouders en dan gaan de pakjes onder de boom om uit te pakken. Daarna lekker borrelen en vanavond dit jaar geen moeilijk kerstdiner maar oudhollandsch gourmetten. Daarna koffie en naborrelen en tv kijken en spelletjes spelen *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90436207
Groot bed zal ik toch, maar das persoonlijk, zo lang mogelijk uitstellen. Gebakje van TF slaapt ook nog gewoon in een ledikant en zolang ze er niet uitklimmen, zal ik het gewoon zo laten. Als ze eenmaal in een normaal bed gaan slapen en ze hebben door dat ze er dan gewoon uit kunnen is het hek helemaal van de dam.

Die fout heb ik bij Jen gemaakt omdat ik het zo leuk vond om een echt peuterbed neer te zetten en omdat ik haar al zo groot vond. Maar zoals TF zou zeggen, op de eerste oefen je.. Leyla blijft toch mooi in een ledikant tot het gevaarlijk wordt of dat ze klem ligt. Eerder komt er een groot bed.
pi_90437241
Hier ben ik al tijden geleden overgestapt op een peuterbed, in ieder geval voor hij twee werd.
We hebben verteld dat hij er lekker in mag blijven liggen en hij is er precies 1 keer uitgekomen :)
pi_90437457
Lotte komt ook alleen maar uit haar peuterbedje als wij naar haar roepen dat ze eruit mag. En meestal moeten we haar dan alsnog ophalen.
Vanaf begin af aan hebben we haar duidelijk gemaakt eenmaal in bed is er ook niet weer uit en dat werkt goed bij haar gelukkig

Wij hebben kerstdiner gehad bij mn schoonouders, afgewisseld met spelen voor Lotte. Op een gegeven moment aten het paard, schaap en waterbak ook gezellig mee, erg grappig. En ze heeft stokbroodjes voor iedereen gesmeerd volgens haar eigen logica :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')