Ja precies. Errg handig lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:
En PJ zit bij jullie om de hoek, dat is ook wel handig..
Heb je al een peuterfeestje in planning?
Ik breng ze wel langs als ik een stapeltje heb
Voerwerk (vuurwerk). Het heeft nogal indruk gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Estrys het volgende:
Hooooi, wij komen ons hier melden.
Leuke rustige verjaardag gehad. Zondag vieren we het pas. Maar ik ben twee en ik zeg nee is duidelijk van toepassing hier. Man man man het is een peuter hoor, en we zullen het weten
haha, die van mij gilt meer Ja dan nee, (maar als hij iets niet wil smijt hij het wel weg of begint te headbangen tegen de vloer/deur whatever ..)quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef simmu het volgende:
ja zeg!
tis een peuterboomen ze gillen allemaal neeneeneenee
![]()
gefelicteerd jullie!
Met kerst/sinterklaas heeft hij al een werkbank met gereedschap, keuken met inhoud/ puzzels, boekjes, knuffels, electrische scootertje, politie dingen, little people kersstal, schoolbus, vliegtuig en dorp.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat lijkt me ook heel wat Karin. Gelukkig voor een goed doel!
A_A, hier waren rond die leeftijd deze dingen een hit: Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |