Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:37 schreef bart2009 het volgende:
This year I decided to leave the catholic church. These things contributed to my desire in that.
Dat dus en een bronvermelding zou ook handig zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef Haushofer het volgende:
TS, kun je de OP even uitbreiden? Samenvatting en stelling er bij zou fijn zijn
Ik kan me goed voorstellen dat mensen weg willen bij de katholieke kerk.quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Maar wat vindt TS zelf eigenlijk?
Kom, het is zondag hoe jullie het willen is het net werk.quote:Op zondag 19 december 2010 10:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat dus en een bronvermelding zou ook handig zijn.
Als jij een discussie wil is het toch wel handig je te houden aan de gebruikelijke gang van zaken bij een discussie hier.quote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Kom, het is zondag hoe jullie het willen is het net werk.
een flink deel zal niet doorhebben dat ze ingeschreven staan als katholiek of het zal ze niks uitmakenquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef wijsneus het volgende:
Ik denk dat het gros te gehersenspoeld is om de kerk te verlaten.
Hmm dat is vreemd?? Je kunt je toch gewoon bij je parochie uit laten schrijven uit de SILA??quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een flink deel zal niet doorhebben dat ze ingeschreven staan als katholiek of het zal ze niks uitmaken
maar dat betekent niet automatisch dat mensen dat ook doenquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hmm dat is vreemd?? Je kunt je toch gewoon bij je parochie uit laten schrijven uit de SILA??
Voor de liefhebber:quote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat betekent niet automatisch dat mensen dat ook doen
Bijvoorbeeld in Spanje ja, sommigen mensen noemen het oorlogen. Katholieken in die tijd noemden het bekeren. Massale aantallen islamieten zijn daar vermoord en daarna waren massale aantallen joden aan de beurt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef Berlitz het volgende:
In de middeleeuwen waren er wel is oorlogen waar ook katholieken aan meededen,verrassend.
Wat een onduidelijk en naïef verhaal.quote:Op zondag 19 december 2010 10:37 schreef bart2009 het volgende:
The thought that catholics think that the massacre leader Isabelle goes to heaven makes me sick. And it makes me sicker that she perhaps did it with the Indian gold.
This year I decided to leave the catholic church. These things contributed to my desire in that.
Nu nog los komen van de kerk.quote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Kom, het is zondag hoe jullie het willen is het net werk.
En wat dacht je dat de moslims deden toen ze spanje veroverde,slavenjachten bv.quote:Op zondag 19 december 2010 13:29 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Spanje ja, sommigen mensen noemen het oorlogen. Katholieken in die tijd noemden het bekeren. Massale aantallen islamieten zijn daar vermoord en daarna waren massale aantallen joden aan de beurt.
Ze hebben daar nog ieder jaar een "heilige optocht" met beulkappen mensen.
bron:
Ik zie in Nederland zowat iedere kindermisbruiker in de media op grootse wijze besproken worden. De katholieke kerk en haar priesters hebben 241 strafzaken tegen zich lopen. Ik vind de aandacht daarvoor onder de maat. Maar even los daarvan, jij ziet een landelijke zwemvereniging met 1800 misbruik klachten en 241 zaken tegen zich, nog actief zijn volgend jaar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Dwerfion het volgende:
[..]
Wat een onduidelijk en naïef verhaal.
Denkt de auteur werkelijk dat buiten de kerk minder misbruik is? Denkt de auteur werkelijk dat de Katholieke Kerk misbruik goedkeurt? Denkt de auteur werkelijk dat je in de Katholieke theologie 'zomaar' in de hemel komt? Dat ze geen louterend vagevuur kennen? Verrast het de auteur werkelijk dat er zondaren binnen de muren van de kerk zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |