abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 09:56:01 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90114060
8)7

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90114322
t beestje heeft al zo een mooi shirt aan !
pi_90114354
Hij is zelf niet meer zo wit meer ? :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 19 december 2010 @ 10:21:41 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90114360
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:18 schreef McWurth het volgende:
t beestje heeft al zo een mooi shirt aan !
Dies van mijn dochter en die is daar minder happy mee :P

Als we hem geen tshirtje aantrekken komt ie binnen als verschrikkelijke sneeuwman.. alle sneeuw blijft in zijn vacht (de hele onderkant dus!) hangen :D
  zondag 19 december 2010 @ 10:33:02 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_90114527

?
censuur :O
  zondag 19 december 2010 @ 10:41:58 #6
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_90114674
Waat un poepieeeeeee O+
pi_90116147
een scheetje! :D *O*

(die 1e foto he, hij/zij kijkt zo zielig van :"baasje, moeten we echt naar buiten? Straks kunnen we niet door de sneeuw, enneh, door de kou kan ík niet plassen hoor, enneh er ligt teveel sneeuw, enneh ik dúrf niet") O+
pi_90116566
Hmm vraag lottekoekie eens die heeft daar wel een oplossing voor :o :P
pi_90138379
past dat beest een boxpak van een babyborn?
pi_90139885
Hoe handig ben je met naald en draad?
pi_90144404
Deze nogal harige en uit de kluiten gewassen dame

sleurt de laatste 2 dagen tot aan haar buik door de sneeuw, rollebolt erin en komt als een zwaar vermomde ijsbeer weer naar binnen (helaas geen foto's van want het is net een overbehaarde bliksemschicht O+ )
en dan hangt ze vól ijsklonten. Jasje krijg ik madam echt niet aan, sterker nog, die heeft ze niet.
Nou heb ik sinds kort vloerverwarming dus Hare harige Hoogheid ontdooit snel. Is het heul erg dan heb ik daar een mega-apparaat voor:

eventjes lekker op lage stand blazen en van Meutenstein is geheel ontdooit en wat zo fijn is: ontertussen mag ze ook de status van hond houden ;)t
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  zondag 19 december 2010 @ 21:26:15 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90144488
Hier deden we het vorig jaar ook steeds met de fohn, maar daar issie niet echt gecharmeerd van (ja tis een echte vent :P )

Vorig jaar zette ik hem tussendoor ook nog wel eens onder de lauwwarme douche, smolt het ook wel weg, maar eer ie droog was moest ie weer naar buiten :D

Nu dus maar een tshirt... ut scheelt toch een halve buik vol klonten :D
pi_90145021
Zoiets dus _O_
(denk dat Lot me naar de strot vliegt als ik haar dit aan zou doen ;)
pi_90145227
en natuurlijk hebben ze ook nog laarsjes voor onze schaapjes :X

pi_90145366
Maar even zonder gein, voor die paar keer per jaar dat er zo veel sneeuw ligt (hier dus ook dik 20 cm) is een t-shirt toch prima, of koop je bij Hans textiel een rompertje of zoiets?

Is overigens wel een heerlijk ding, die kerel van jou O+
pi_90146492
Heb nog even gezocht, de buren hadden een keer van Disneyland een honden-t-shirt voor mijn dame meegenomen. Kan het enkel niet meer vinden en bovendien was het roze }:| , niks voor jouw kerel vrees ik.

was deze

(ze heeft het enkel als bedankfoto voor de lieve gevers aangehad overigens) Maar bedoel je zoiets?
pi_90148308
De Ikea heeft een hele stapel kleding voor knuffels. Mijn nichtje heeft er voor sinterklaas een aantal gehad en ik dacht dat het kleding voor de katten was dus ik heb het de kat aangetrokken en dat paste prima. Zijn ook van die shirtjes zonder onderkant en voornamelijk om de rug warm te houden. Ze waren 1 tot 3 euro per stuk hoorde ik van de Sint, dus wellicht is dat een optie?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90148829
Op zich een prima idee Koei maar het gaat Ireth juist om het ijs- en sneeuwvrij houden van het harige buikje van haar haarballetje.
pi_90149199
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Op zich een prima idee Koei maar het gaat Ireth juist om het ijs- en sneeuwvrij houden van het harige buikje van haar haarballetje.
Qua model is het ongeveer zoals op het plaatje hierboven, alleen loopt het stuk op de rug iets verder door dan het stuk op de buik. Overigens heeft deal extreme ook wat kleding speciaal voor dieren voor erg acceptabele prijzen, alleen moet je dan wel rekening houden met een verzendtijd van 2~3 weken.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 19 december 2010 @ 22:33:49 #20
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90149860
Vorig jaar was ie minder happy, toen had ie dus roze-met-capuchon :D

Maar ja, alles ter voorkoming van dit..

(en dan was hier de helft al weggesmolten...)

Het gaat dus idd voornamelijk om de buik/poten. Rompertje (met een gat ter hoogte van zijn dinges :P ) is ook een goed idee idd! Ga daar morgen eens de Wibra of Hans voor binnen lopen! ^O^
pi_90151023
Daarom dacht ik ook aan een rompertje (met een gaatje voor het staartje O+ ) maar misschien de grootste maat dan nog te klein voor je kerel, moeilijk te zien op de foto hoe groot hij is.

Maar het is me een snoeppie zeg, om óp te vreten,Lot zou er goed mee omgaan, dat is een rare tante met een voorkeur voor enkel witte fluffie hondjes.
Maar die ijsklonten zijn idd naar, bij jouw hond plakken ze zo te ziet heftiger dan bij Lot.

(mijn moeder legde haar hond gewoon op een kruik, beestje bleef daar nog gelukzalig op liggen ook)
pi_90151173
Hahahaha, die foto met dat roze geval aan, dat ongelukkige koppie, aaaaahhhhhhhhhhh O+ O+ O+
  zondag 19 december 2010 @ 22:55:42 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90151335
Hij kon vorige jaar echt geen stap meer verzetten, hij was van de hele onderkant 1 grote sneeuwbonk. Hij schuifelde wijdbeens richting de verwarming :D

Formaat, eehh... nou hij is best flink. Hij weegt 7 kilo en dat witte tshirtje is een 122/128 van mijn dochter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga eens kijken voor een groot formaat rompertje... met dan toch wel 2 3 gaatjes er in geknipt als ik zijn staartje ook meetel ;)
pi_90151576
Die Muts van mij is ook een grote tante, 8 kilo dus vergelijkbaar formaat en ook zij heeft een verlagingsset dus ken het probleem. Verschil zit denk ik in de vacht voor wat betreft het zo sterk aanhangen van ijsklonten. lot heeft het voornamelijk aan de poten.
Of zoals man zegt : had ze maar geen hond moeten worden 8)7
(en ondertussen verkoopt hij nog liever zijn ziel aan de duivel dat zijn hondje ook maar iets te misgunnen O+ mánnen en hun hond :* )
pi_90151713
3 gaatjes?

oh, hahaha ,tja, ik ben ook geen mannetjeshond gewend nietwaar _O-
bij die van mij ontbreekt dat wat er bij die van jou nog extra aanhangt O-)
  zondag 19 december 2010 @ 23:03:09 #26
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90151778
Joep valt op York :D Zijn vriendinnetje (waarbij hij 'misschoten' heeft) is half york, half malthees :D
pi_90152084
Halfgeschoten is ook mis ;)
(tenminste, zoiets bedoelde je toch :s) )

Vind alle hondjes leuk, ken alle honden hier in de buurt en ze lopen geen stap verder zonder aai. Maar fluffie gevallen zijn favoriet .
Lot is toch echt een volle York maar een bijzondere, de dierenartsen kennen zulke grote wel maar dat zijn meestal mannen en Lot is toch echt een meisje . En op haar valt alleen maar mis te schieten want ze is een ex-meisje zal ik maar zeggen.
  zondag 19 december 2010 @ 23:09:22 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90152194
Joep is nog volledig "man" zeg maar, hijs ook net anderhalf :) Momenteel begint ie last te krijgen van zijn hormonen, hij denkt dat ie het formaat van een herdershond incl. bijkomende afschriktechnieken heeft.... staat ie daar tegen een Rottweiler te piepen... }:|
pi_90152492
Hoe herkenbaar, Lot is echt zo iets intens liefs en zo onzeker (2 keer gedumpt, ze is nu 8 en we hebben haar nu 5 jaar) maar in háár tuin en op háár terrein heeft ze het ego van een zichzelf zeer respecterende waakbouvier, minstens.
Komt ze grote honden tegen op straat, niks aan de hand en ze ontwijkt ze maar zodra alle 4 harige pootjes op haar eigen terrein staan wordt ze stoer, het ding O+
Ze is ons allessie
pi_90152962
Lot en ik hijsen ons in onze respectievelijke manden, madam heeft me 2 nachten wakker laten blijven vanwege darmprobleempjes met de daarbij behorende kadootjes.
Maar dat is weer oke dus mag vrouwtje gaan slapen.
Trusten en geef Joep een knuf van ons.
  zondag 19 december 2010 @ 23:25:54 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90153119
Truste! Ik ga Joep zo in zijn t-shirt hijsen voor de laatste ronde en dan gaat we allebei onze bench in :P :*
pi_90166795
o die foto, hoe hij kijkt, wat lieffffffff O+ _O-
pi_90196619
Ireth, is het nog gelukt met de rompertjes?
pi_90651402
Ireth, ik wil wel kijken of ik iets kan maken. Als jij je wensen (vooral maten) doorgeeft, rommel ik even tussen mijn lapjesverzameling.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')