jaaaaaaaaaa, hier ligt 15 centimeter!quote:Op zondag 19 december 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
zometeen maar weer even fijn door de sneeuw banjeren![]()
knars knars en stuif stuif
ja hier ook hehquote:Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa, hier ligt 15 centimeter!
het lijkt wel Canadaquote:Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier ook heh![]()
op sommige plekken wel meer hoor
onderdruk je dierlijke instinct niet!quote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik maar, het ziet er zo aanlokkelijk uit
vannacht was het echt super leuk op straat in de dikke sneeuwbuienquote:
komt goed, ik ga nuquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onderdruk je dierlijke instinct niet!
Ik ben er uit: er is hier ook wel weer aardig wat sneeuw gevallen vannachtquote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben er nog niet over uit of het nu weer witter is dan gisterenavond of niet.
ik zat vannacht op de fiets, en had om de seconde een dikke sneeuwvlok in m'n oog, maar het is wel leuker om te fietsen als overal een dik pak sneeuw ligt!quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vannacht was het echt super leuk op straat in de dikke sneeuwbuien
quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed, ik ga nu![]()
fijne dag sneeuwpoppen en sneeuwengels
effe kiek'nquote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
De meest briljante telemarketeer grap ooit
Netjes van hem. Doe ik ook. Voor de stoep zodat mensen iig 6 meter normaal kunnen lopen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er uit: er is hier ook wel weer aardig wat sneeuw gevallen vannacht.
Gisteren was de overbuurman de halve middag bezig om zijn auto sneeuwvrij te maken en een pad vanaf zijn oprijlaan naar de straat te scheppen, en nu begint hij weer van voren af aan.
Nou ja, naar de stad zal ik niet gaan doen. De gemeente heeft niet gestrooid, want "ons is zuunig". Geen idee wanneer ik dan nog wat spullen moet halen voord e reis, maar ach, komt wel goed.quote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, iemand nog iets te doen vandaag?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
De meest briljante telemarketeer grap ooit
alles goed daar?quote:
prima heb 3fm alweer opstaanquote:
deze tijd van et jaar luister ik altijdquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het ook op staan maar nu was het tijd voor Dora
Ja ik ook zo vaak mogelijk, maar met kinderen gaat dat niet altijdquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze tijd van et jaar luister ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |