quote:Rockiejj, Zeewier, Dhaha: Drie maanden ban.
Sites platleggen wordt niet getolereerd hier!
Ik weet het nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef I_Need_Money het volgende:
Waarom was dit jaar de club van sinterklaas trouwens niet op tv?
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ik krijg een ipad..nu voel ik me ook hip enzo..want dan heb ik iets met een apple logoIk neem dat ding overal mee naar toe..stop em in mn kontzak enzo..handig zo'n mobiel dingetje
Zegt degene wiens UI word onthoofd.quote:
Geen nieuwe, was het op jetix/disney xd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Was er wel, herhaling van vorig jaar.
ik heb net Into the wild gekeken .. dit is zo niet cool nu meer! ik ga zo in de bosjes slapen dat is pas leven en mn geld verbranden (oh HA ik heb niet eens geldquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Ik krijg een ipad..nu voel ik me ook hip enzo..want dan heb ik iets met een apple logoIk neem dat ding overal mee naar toe..stop em in mn kontzak enzo..handig zo'n mobiel dingetje
Dat zie jequote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat zie ik,
HET IS OVER MET DIE LIEFDE
Nu geloof ik jequote:
RTL4.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Geen nieuwe, was het op jetix/disney xd?
[ afbeelding ]
Rutger is dood, door Sil.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Zegt degene wiens UI word onthoofd.
Effe kijken.quote:
De leukste.quote:
Waar zijn die te koop? M'n nichtje is er nu helemaal weg ervan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet het nietGelukkig heb ik die van vorig jaar op videoband..ik heb weer genoten dit jaar
Nu ben ik jaloers.quote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
Is dat leuk of zijn het B games?
A gamesquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Effe kijken.
COD World at War
COD Modern Waface 2
COD Black Ops
Asassin Creed II
Fall Out III
Oblivion
Is dat leuk of zijn het B games?
tablet is wel coolquote:Op zondag 19 december 2010 00:55 schreef Dale. het volgende:
[..]tof erg gelikt dingetje vandaag voor het eerst meegespeelt bij de mediamarkt. Erg mooi en reageerd goed, jammer alleen dat ik al een tablet heb anders had ik hem ook genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |