Deze keer wordt het juist amper besprokenquote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef co09 het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe zeg.. je posts tellen enzo. Is dat een bevestiging voor supernerds ofzo?
Eerste keer dat ik hier ben, en de laatste keer.
Superdoei! (L)
GRATULIERE!quote:Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef Waalwijker het volgende:
COEN DRAAIT MIJN PLAATJEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mag ik je postcount overnemen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef co09 het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe zeg.. je posts tellen enzo. Is dat een bevestiging voor supernerds ofzo?
Superdoei! (L)
Ja toch gekkie! We leven in 2010.quote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan stoppen met streepjes zetten?
Doei.quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef co09 het volgende:
Superdoei! (L)
Slaap ze jongenquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Feivel1 het volgende:
Jongens, ik duik de mand in. Moet morgen weer vroeg op om de technicus uit te hangen bij de lokalo.. Tot morgenmiddag, een uur of 14.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |