Nee, gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Je kent CF nog niet IRL he?
Anders had je deze vraag niet gesteld.
Lang zal Golfer leven, lang zal Golfer leven in de Gloria!quote:
11-0 ?quote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef borisz het volgende:
Een volgend cadeautje vandaag volgt iets na 14:15.
Maar dat heb ik ook al mijn hele levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Maar jij kent me nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.
O sorry.quote:
En dan zou ze met mij getrouwd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Als ik mezelf vergelijk met de rest van veel vrouwen om me heen/collega's/zussen dan ben ik en denk ik echt zo wezenlijk anders over bijna alles in het levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Geefnixjohmeissiequote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Shipsquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
Babe is nog niet thuis en ik kan haar niet bellen want ze is haar telefoon vergeten
]quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Jewel, hier wel, maar ik vond het niet zo lekker eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
De Albert Heijn spoort niet! Ze hebben geen Stilton met port!
Maar dat is toch niet hetzelfde als niet-sporen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als ik mezelf vergelijk met de rest van veel vrouwen om me heen/collega's/zussen dan ben ik en denk ik echt zo wezenlijk anders over bijna alles in het leven
Reken maar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet hetzelfde als niet-sporen?
Dude, hopelijk kun je ondanks de opwinding fatsoenlijk slapen! Goeie reis en geniet van PR! Denk nog even aan me als je je hoofd helemaal leeg hebt en je benen in je nek in Casa Grande
Ik spoor zo erg niet en het kan me niet schelen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, hopelijk kun je ondanks de opwinding fatsoenlijk slapen! Goeie reis en geniet van PR! Denk nog even aan me als je je hoofd helemaal leeg hebt en je benen in je nek in Casa Grande
:w Fijne vakantie!!quote:
En ik dacht, ik ga pas naar bed als Lein thuis ism dus dat kan nuquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Lekker een uur door de sneeuw geredenLeuk om te doen, 2 collega's moesten naar huis met OV, en hoewel de HTM nog rijdt, heb ik ze ff thuis gebracht. Situatie op de weg in Regio Den Haag: veel sneeuw en nog meer angsthazen die de weg niet op hadden moeten gaan.
Woehoe ik ben stoe-hoer
Dude, fijne vakantie
Oh, je bent heel stoer!quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Lekker een uur door de sneeuw geredenLeuk om te doen, 2 collega's moesten naar huis met OV, en hoewel de HTM nog rijdt, heb ik ze ff thuis gebracht. Situatie op de weg in Regio Den Haag: veel sneeuw en nog meer angsthazen die de weg niet op hadden moeten gaan.
Woehoe ik ben stoe-hoer
Dude, fijne vakantie
Bedoel je dan de vallende vlokjes zijn tof of over de sneeuw heenrijden is tof of slakken op de weg ontwijken is tof?quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee joh, ik was aan het taxi-rijdenSneeuw is tof om in te rijden
Het sneeuwt behoorlijk ja. Toch wel een cm of 4 op de A12. Maar de Leinmobiel tuft er zo doorheen, geen centje pijnquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht, ik ga pas naar bed als Lein thuis ism dus dat kan nu
Lief dat je ze hebt thuis gebrachtSneeuwt het er hard?
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doequote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Bedoel je dan de vallende vlokjes zijn tof of over de sneeuw heenrijden is tof of slakken op de weg ontwijken is tof?
Stoer dus!quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het sneeuwt behoorlijk ja. Toch wel een cm of 4 op de A12. Maar de Leinmobiel tuft er zo doorheen, geen centje pijn
quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doe
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doe
Jah. Ik ben stoer. En lief. En zorgzaam. En ongesteld. En een beetje hyper. En.....quote:
Gek he.Ik verwachtte je al.quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
Ik maak ook wel eens expres een slippertje
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
En lief!quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah. Ik ben stoer. En lief. En zorgzaam. En ongesteld. En een beetje hyper. En.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd golfer, fijne verjaardag
Trusten!quote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga douchen en naar bed
Lein, fijn dat je warm thuis bentEn hyper
Doei!quote:Op zondag 19 december 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga douchen en naar bed
Lein, fijn dat je warm thuis bentEn hyper
Hier nog iemand hyper! ("Dat doet ie normaal nooit"quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah. Ik ben stoer. En lief. En zorgzaam. En ongesteld. En een beetje hyper. En.....
[ afbeelding ]
Ze bedoelde eigenlijk:quote:
Fijn dat je thuus bent en ja sneeuw is tof om in te rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee joh, ik was aan het taxi-rijdenSneeuw is tof om in te rijden
Jawel, ff een beetje warmte in de groep.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn dat je thuus bent en ja sneeuw is tof om in over te glrijden
Hmm, ik hou je in de gaten!quote:Op zondag 19 december 2010 00:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jawel, ff een beetje warmte in de groep.
Hoe erg spoort jij dan nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
Kijk, now we're talking business.quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Oooowwwwwquote:Op zondag 19 december 2010 00:52 schreef rijsttafel het volgende:
Hier nog iemand hyper! ("Dat doet ie normaal nooit") Hardop tegen mezelf gelachen omdat er sneeuw ligt en omdat m'n prof. me een opdracht heeft gegeven met de woorden "dat kan jij wel ff".. en het blijkt zwaar kut te zijn.
Vandaar dat ik hier op zaterdagavond ben ipv in de stad.
Ook leuk, maar Bluezz was er al eerder uitgesprongen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef rijsttafel het volgende:
OWJA! Golfer jarig!
zag het al op het gezichtenboek.
[ afbeelding ]
Als ik je echt wil pesten, vraag ik je of je het binaire systeem wil uitleggen.quote:
Wat ook grappig is. Als je vanaf de warme woonkamer naar de keuken loopt. Daar is het wel koud dat je wolkjes kan blazen. Daar moet ik al heel de dag om lachen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh Oooowwwww![]()
jekannutjekannutjekannut
1+2 = 3quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als ik je echt wil pesten, vraag ik je of je het binaire systeem wil uitleggen.
Leuk is dat, he?quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doe
Heb ik de foto's gemist?quote:Op zondag 19 december 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook leuk, maar Bluezz was er al eerder uitgesprongen.
Toch ook bedankt.
Ja . Dat snap ik wel. Maar als ik je klok moet aflezen, is je klok al een uur verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 19-12-2010 01:42:27 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja:Wat is ze dik geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Erg soms he? Kruisje klikken, blijven klikkenquote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
De updates zijn weer eens hysterisch! Niet weg te krijgen!
quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
Al sal reg komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee, dat moest in feedback.quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef krakkemieke het volgende:
Eh Rijst, Ik heb een blonde vraag.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Die kregen we nog net mee hierquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef borisz het volgende:
Jon Bakker
Briljant hoogtepunt midden in de nacht van Serious Request.
Heyquote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef TAV74 het volgende:
Die kregen we nog net mee hier![]()
![]()
Lt. en zijn Winedrunk Patrolmen hadden er weer zin in vandaag, topavondje gehad![]()
En bovenal: Golfer, gefeliciteerd, en nog heel veel betere jarenCool om jullie Hielander verslag te lezen ook
Ja,heerlijkquote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HeyHet was dus weer lekker muziek luisteren, altijd fijn he
Er zijn nog wat extra foto's die niet op de site staan
Van de nl whisky, het morsige plafondquote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef TAV74 het volgende:
Ja,heerlijkHeb er een paar meer voorbij zien komen hier, bedoel je die?
Check, check, check en checkquote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van de nl whisky, het morsige plafonden een picje wat Wullie van ons heeft geschoten en van het hondje wat in de hoek staat te pissen
Ja, en die gang met de garderobe waar je bijna niet doorkomtquote:
Maakt niet uit. Wullie is grappig, zijn vrouw is netjes formeel en het eten is best te doen.quote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 01:56 schreef TAV74 het volgende:
Ja, en die gang met de garderobe waar je bijna niet doorkomt![]()
Maar mede daardoor zo'n leuke tent
mijn stadjequote:Op zondag 19 december 2010 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaEcht heel leuk.
Oh en Alkmaar, lekker sfeertje
quote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Poging tot Anton PieckBloesfoto :
[ afbeelding ]
Ja, leukquote:
Dat hakt er wel flink in jaquote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wullie is grappig, zijn vrouw is netjes formeel en het eten is best te doen.
Tafel naast ons had de Haggis en die zag er prima uit, vooral omdat ze die 'doormidden moesten klieven en dan volgieten met glaasje bijgeleverde whisky'
Het enige wat mij tegenviel was dat als je een menu-arrangement nam je dan voor de bijgeleverde whiskies 4 euro per glas betaalde.
In mijn geval van bijpassende glaasjes stond er wel 9,75 euro per glas op de rekening.
Moet ik nu de 10 verschillen zoeken met die van B.?quote:
Nog niets gehoord uit die hoek?quote:Op zondag 19 december 2010 02:08 schreef golfer het volgende:
Is Pee al terug of toch maar blijven slapen op de bank van DE
* golfer duikt achter die billen aan.quote:
hij leek t wel lekker te vinden, of hij kan erg goed toneel spelenquote:en zo te lezen heb je lekker gegeten. Denk ik hoor, het stond een beetje tussen de regels door
Nou lekker toch! Normaal eten en toch afvallenquote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Het heeft hier ook opnieuw gesneeuwd
Niet dat de sneeuw weg was, maar op sommige daken een beetje gesmolten en dat is nu allemaal weer terug
P, dat klinkt best eng, die rit naar huis, maar fijn dat je goed thuis bent gekomen en zo te lezen heb je lekker gegeten. Denk ik hoor, het stond een beetje tussen de regels door
Volgens de weegschaal ben ik deze week +3 kilo afgevallen met:
- letten op vet (niet overal boter bij, geen slagroom, geen spek)
- 6-7 volkorenboterhammen per dag
- flink bord avondeten met elke avond een flinke salade er naast (gewoon aangemaakt met olijfolie etc)
- geen snoep, koek, chips, frisdrank gekocht (wel een stuk taart op werk)
- 1 avond uit eten met een vaststaand menu
Als ik 'vroeger' begon met afvallen viel ik de eerste week meestal zo'n 2 kilo af terwijl ik mezelf bijna uithongerde met fruitontbijt, weinig avondeten en max 2 boterhammen
Dat ze dat maar 1x doen hoop ik wel voor zequote:Op zondag 19 december 2010 06:35 schreef DarkElf het volgende:
Ben blij dat je veilig thuis bent gekomen P! En wat stom van je kerstboom! Maar goed, doen ze vast maar 1x.
Pollewopquote:Het was zeker gezelligVond pollewop ook volgens mij.
Eng viel wel meequote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef Isabeau het volgende:
P, dat klinkt best eng, die rit naar huis, maar fijn dat je goed thuis bent gekomen en zo te lezen heb je lekker gegeten. Denk ik hoor, het stond een beetje tussen de regels door
Goed bezig, Isaquote:Volgens de weegschaal ben ik deze week +3 kilo afgevallen met:
- letten op vet (niet overal boter bij, geen slagroom, geen spek)
- 6-7 volkorenboterhammen per dag
- flink bord avondeten met elke avond een flinke salade er naast (gewoon aangemaakt met olijfolie etc)
- geen snoep, koek, chips, frisdrank gekocht (wel een stuk taart op werk)
- 1 avond uit eten met een vaststaand menu
Als ik 'vroeger' begon met afvallen viel ik de eerste week meestal zo'n 2 kilo af terwijl ik mezelf bijna uithongerde met fruitontbijt, weinig avondeten en max 2 boterhammen
Dat bedoel ik dus:engquote:Op zondag 19 december 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
Eng viel wel meeEr waren een paar plekjes dat de auto begon weg te glijden maar goed...gas los en ff laten gaan. Het enige enge vond ik die vrachtwagens die voorbij komen denderen en dan mensen die niet op hun baan letten en langzaam naar mij afgleden.
Goed bezig, Isa
Zie hier mijn methodequote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik echt lijn of zo hoor,
Geluktquote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Poging tot Anton PieckBloesfoto :
[ afbeelding ]
Mijn ouders hadden me 's nachts nog laten bellenquote:Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nu maar ff de ouwetjes bellenDie waren er niet helemaal gerust op dat ik gister naar Vlaanderen ging
Ik wilde eigenlijk helemaal niet bellenquote:Op zondag 19 december 2010 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me 's nachts nog laten bellen
Om 22 uurquote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef DarkElf het volgende:
Morning! Zwager was gisteravond om 22 uur eindelijk thuis en oudste neefje was vanmorgen zo gelukkig dat hij zijn vader weer zag toen hij wakker werd. Hij had staan juichen
Heee...jij ookquote:Op zondag 19 december 2010 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik nu de keuken moet gaan doen,
a: hij is morgen pas openquote:Op zondag 19 december 2010 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat leuk, de ijsbaan in het centrum is weer open en dit jaar is het schaatsen + de schaatshuur helemaal gratis![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk geslapen, nog wel wat moe, maar ach: ik heb toch vakantie
Jaquote:Spannend avontuur P.![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
JaEn dat zonder winterbanden
Bewijs dat die hele winterbandenhype nergens goed voor is
*gooit knuppel in hoenderhok*
![]()
quote:
Ja je kan beter sneeuwkettingen meenemenquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Het veld is schoon, het dak is dicht en het is allemaal speelbaar. Maar de KNVB meent dat supporters ook veilig het stadion in moeten kunnen dus dat is de reden dat het afgelast is.quote:Op zondag 19 december 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, jongens...... wat zijn die voetballers nou voor mietjes
http://www.nu.nl/sport/2405637/knvb-zet-streep-klassieker.html
Met winterbanden was je met 50 achter die vrachtwagens aan gereden zonder glijdenquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met winterbanden was je met 50 achter die vrachtwagens aan gereden zonder glijden![]()
![]()
Maar fijn dat je op je sliks thuis bent gekomen
Lees mijn ninja-editquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het veld is schoon, het dak is dicht en het is allemaal speelbaar. Maar de KNVB meent dat supporters ook veilig het stadion in moeten kunnen dus dat is de reden dat het afgelast is.
En dat is volkomen terecht
Gelukkig voor Dudequote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
dude vloog toch naar Philly? T lijkt erop dat die vlucht wel weggaat want ze hebben een gate toegewezen gekregen zag ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
straks gaan we lekker een eindje wandelen in de sneeuw
Oh klinkt gezelligquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heerlijk! Wij wandelen eind van de middag naar Thijs ouders voor het eten en een soort verlate Sint en vervroegde kerst bijeenkomst met de broer van Thijs en aanhang.
Leuk!quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heerlijk! Wij wandelen eind van de middag naar Thijs ouders voor het eten en een soort verlate Sint en vervroegde kerst bijeenkomst met de broer van Thijs en aanhang.
Het ziet er wel echt mooi uit buiten!quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Alle vluchten naar buiten Europa gaan gewoonquote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
dude vloog toch naar Philly? T lijkt erop dat die vlucht wel weggaat want ze hebben een gate toegewezen gekregen zag ik.
Mooi zoquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alle vluchten naar buiten Europa gaan gewoon
Hopen dat de NS ze ook op tijd op Schiphol heeft gebrachtquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alle vluchten naar buiten Europa gaan gewoon
Wij ookquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben weer prima in vorm - dat is meer dan we van de wang van Meneer kunnen zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
Mooi zo
Morning CF hoe voel je je en hoe is het met je hamster?
zakje sneeuw ertegen tegen de zwelling.quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben weer prima in vorm - dat is meer dan we van de wang van Meneer kunnen zeggen
ja! lekker hoor met dit weer.quote:Zo ook even naar buiten, frisse neus halen
kaas wil naar buiten.quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik rag zo de Leinmobiel uit de sneeuw en naar werk. Maar eerst douchen, lunchen en het barrel uitgraven
Evert krijgt de mogelijkheid om naar buiten te gaan, maar meneer blieft het nietquote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Breaking Nieuws: onze zwarte kat is de sneeuw zat en banjert er gewoon doorheen.
Das een hele overwinning voor hem kan ik je vertellen
kouwe poten man, weet je hoe naar dat is!quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Evert krijgt de mogelijkheid om naar buiten te gaan, maar meneer blieft het niet.
Ik ben voorquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
kaas wil naar buiten.
Leinmobiel staat buiten en moet uitgegraven worden.
probleem opgelost. Lein gaat lekker warm douchen en kaas gaat lekker buiten spelen met je auto
Welnee, het is gewoon een kat die een aantal klappen van de molen heeft gehad. Medicijnen lekker vinden, niet naar buiten willen, vogels jagen achter het glas, de andere katten van ons kachelmandje meppenquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kouwe poten man, weet je hoe naar dat is!
jeujquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kaas wil naar buiten.
Leinmobiel staat buiten en moet uitgegraven worden.
probleem opgelost. Lein gaat lekker warm douchen en kaas gaat lekker buiten spelen met je auto
mm dat is iig wel goed dat hij eet maar afvallen is idd niet ok.quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon een kat die een aantal klappen van de molen heeft gehad. Medicijnen lekker vinden, niet naar buiten willen, vogels jagen achter het glas, de andere katten van ons kachelmandje meppen.
Zorgelijk is wel dat hij nu op 4,7kg zit. We hebben het voer al verhuisd naar de woonkamer, maar hij eet verder wel zoals hij altijd deed.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Breaking Nieuws: onze zwarte kat is de sneeuw zat en banjert er gewoon doorheen.
die ligt op t voeteneind van t waterbed. Je denkt toch niet dat hij naar buiten gaat he?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die ligt op t voeteneind van t waterbed. Je denkt toch niet dat hij naar buiten gaat he?![]()
Dat komt wel weer in de lente.
ja de mr he? zoals je gisteren doorkreeg weet ik er weinig van afquote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wat een rommeltje hebben jullie van je MP3-collectie gemaakt zegIk zit eerst hier alles op te schonen en opnieuw te taggen. Tsk
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel echt een diepe spirituele connectie met die kat van julliequote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die ligt op t voeteneind van t waterbed. Je denkt toch niet dat hij naar buiten gaat he?![]()
Dat komt wel weer in de lente.
Heel goedquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja de mr he? zoals je gisteren doorkreeg weet ik er weinig van af
Jij ook alquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voel echt een diepe spirituele connectie met die kat van jullieLeukerd is het!
Jij en een spirituele connectie met een kat!quote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik voel echt een diepe spirituele connectie met die kat van jullieLeukerd is het!
Hij vond jou blijkbaar ook heel gezelligquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Jij ook alIk vind het echt een knuffelkat
![]()
Grappigquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Filmpje van gisteren, countryrock meets hiphop![]()
Ik vond het zo cool gedaanquote:
Blaasontsteking en daar heeft hij een pot pijnstilling voor meegekregen. Die moet opgemaakt worden. Aangezien er 50 ml in zit en hij per dag maar 0,5 ml mag krijgen, duurt het nog gemiddeld 90 dagen voor de pot op isquote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Pee, fijn dat je weer veilig thuisgekomen bent
Annie, wat heeft Evert dan?
Dat beest is zo aanhankelijk als een puppy manquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Jij en een spirituele connectie met een kat!
Balen, memoquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb de kamer niet, had t wel verwacht, wat ik dan niet snap tis n studiegenootje van een van de huisgenoten, zet die kamer dan gewoon lekker niet op kamernet ofzo
Ja rap is doorgaans vreselijk, maar dit is gewoon leukquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond het zo cool gedaanDie jongens van HIV hadden eerst solo een nummer gedaan, viel me al op dat ze voor een lokaal rapbandje stiekem best goed zijn (meestal vind ik het tenenkrommend slecht) en dit was echt verrassend
Was je naar een instemming geweest? Balen wel.quote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb de kamer niet, had t wel verwacht, wat ik dan niet snap tis n studiegenootje van een van de huisgenoten, zet die kamer dan gewoon lekker niet op kamernet ofzo
Jeutjequote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
Blaasontsteking en daar heeft hij een pot pijnstilling voor meegekregen. Die moet opgemaakt worden. Aangezien er 50 ml in zit en hij per dag maar 0,5 ml mag krijgen, duurt het nog gemiddeld 90 dagen voor de pot op is.
Dat is lullig zeg, maken ze je blij met een dooie musquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
sowieso niet met katten neequote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is lullig zeg, maken ze je blij met een dooie mus
Kan je uit veel kamers kiezen? Nee zeker
Shit memo dat zou wel heel rot zijnquote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
sowieso niet met katten neevrees echt dat ik ze weg moet doen
heb weinig keus,. je bent bijna nergens welkom met katten, ik kan hier hoe dan ook niet blijven want ik studeer niet meer, May mag naar mn ouders als t goed isquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit memo dat zou wel heel rot zijn
ja maar dan mag ik hier niet blijven wonen, dit is een studentenwoning voor utrechtse studenten, en 2 uur heen en terug op n dag is sowieso niet te doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh dat zou fijn zijn.. hoe bedoel je je studeert niet meer?
Ik snap het ff niet meer, je gaat toch verder met je studie in M'streech dan?
Nee, ik doelde op het studeren. Dat je dan niet meer heen en weer gaat begrijpt oma wel heurquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar dan mag ik hier niet blijven wonen, dit is een studentenwoning voor utrechtse studenten, en 2 uur heen en terug op n dag is sowieso niet te doen
Ja paps, ze kan zelf antwoordenquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ze studeert niet meer in Utrecht, daarom mag ze daar niet meer in een studentenkamer wonen.
Juist niet, je dacht toch mooi even dat het waar was, goede campagne dusquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ze studeert niet meer in Utrecht, daarom mag ze daar niet meer in een studentenkamer wonen.
OT: Utrecht totaal onbereikbaarDie hele PR campagne van de NS van een paar weken geleden is zo enorm FAIL.
Compleet waardeloos, hele PR-afdeling naar buiten schoppen vlak voor kerst.
Er staat ergens in een NS GC topic een foto van Dr Flash van een infobord van vorig jaar en eentje van dit jaar... hilarisch... ff zoeken...quote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
OT: Utrecht totaal onbereikbaarDie hele PR campagne van de NS van een paar weken geleden is zo enorm FAIL.
Compleet waardeloos, hele PR-afdeling naar buiten schoppen vlak voor kerst.
Stonden ze vorig jaar ook al stil?quote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Er staat ergens in een NS GC topic een foto van Dr Flash van een infobord van vorig jaar en eentje van dit jaar... hilarisch... ff zoeken...
Flesquote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er staat ergens in een NS GC topic een foto van Dr Flash van een infobord van vorig jaar en eentje van dit jaar... hilarisch... ff zoeken...
Wanneer niet als er sneeuw valtquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stonden ze vorig jaar ook al stil?
een van de twee wss wel, die is zo eenkennig dat ze n nieuw baasje niet moet en met andere katten gfaat dat ook niet goedquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef AnneX het volgende:
Wat een naar vooruitzicht voor Memo !
Nog geen kamer en dan ook nog de kat (ten ? ) missen.
Van de kamer zal wel goed komen toch! en gelukkig kan een kat naar je ouders.
hij hoeft niet naar tasiel of zo, bedoel ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
FlesHeb wel eens met hem in de trein van Amsterdam naar Utrecht gezeten, 8 jaar geleden ofzo, voordat ik op Fok kwam.
Ja, ik doe ook voorzichtig straksquote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
We gaan richting Rijswijk glijden, Babi J verrassen met een tafel![]()
Lein doe je ook voorzichtig? En werkze
Heb je nu écht vakantie? Geen tentamens en zut na de kerst?quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef LieLie het volgende:
De tafel is opgeruimd!![]()
Uittreksels, samenvattingen, tentamenaantekeningen = oud papier!![]()
Ik heb vakantie maar die staat nogal in teken van schoolquote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe gaat het met je schoolproject, Aure? Of heb je al vakantie?
ik moet nog drie dagen werken en de deadline is al min of meer gehaald - dat wordt lanterfanten
Het sneeuwt hier echt keihardquote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk door de sneeuw gelopen![]()
kijken jullie uit B&G en lein ook? iedereen die de weg nog op moet eigenlijk
tijd voor thee!
Klopt dat wel?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
Blaasontsteking en daar heeft hij een pot pijnstilling voor meegekregen. Die moet opgemaakt worden. Aangezien er 50 ml in zit en hij per dag maar 0,5 ml mag krijgen, duurt het nog gemiddeld 90 dagen voor de pot op is.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Het sneeuwt hier echt keihardwij wachten nog even een half uurtje. Verdere to-dolist voor vanmiddag: caramels maken, iets van koekjes/cake bakken, kippenbouillon klaren... en verder luieren.
Súpergaaf. Hoewel ik erg van zon en warmte houd (oh echt?quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Fotoreisverslag Svalbard, Groenland & IJsland geweldige foto's van een geweldige reis!!
Voor alle koukleumen
Wat staat er bij jou op 't menu?quote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goedIk ga zo ook maar weer eens kokkerellen.
Spinaziesoep, spaghetti met gehaktballetjes in rode saus en iets met garnalen, want die heb ik ook gekocht omdat ik er zin in hadquote:
*bloep*quote:Op zondag 19 december 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spinaziesoep, spaghetti met gehaktballetjes in rode saus en iets met garnalen, want die heb ik ook gekocht omdat ik er zin in hadZou dat in de spinaziesoep kunnen?
We hebben het echt tien keer nagelopen maar het staat er echtquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt dat wel?![]()
En je kat is idd gestoord, tenzij de druppels van puur vleesnat zijn gemaakt oid
Iedereen die de weg op gaat voorzichtig aan hoor! En met de trein kan je vandaag maar beter niet gaan
quote:Op zondag 19 december 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
ik vergeet de bananenmuffins die ik wilde gaan maken![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Van die grote garnalen? Lekker wokken met wat chili, knoflook en light soy. Dippen in de pan en eten met wat brood
Of denk je dat ik ook wat banaan in de spinaziesoep kan doen?quote:
Nee, het zijn kleintjes.quote:Op zondag 19 december 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Van die grote garnalen? Lekker wokken met wat chili, knoflook en light soy. Dippen in de pan en eten met wat brood
Dag Dude!quote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
US 0799 Philadelphia 12:45 Gate closing 12:09 3 21 G04
Ik denk niet dat het erg lekker smaakt. Waarschijnlijk proef je alleen de banaan terugquote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of denk je dat ik ook wat banaan in de spinaziesoep kan doen?
Dan laat ik het maar weg deze keerquote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk niet dat het erg lekker smaakt. Waarschijnlijk proef je alleen de banaan terug.
Oh! Die was ook erg lekkerquote:
Vraagje alleen: zij gingen met de trein. Over Utrecht ?quote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Meer Dude zit al een uur uit het raampje te turen wanneer ze vertrekkenquote:
Eh. Normaal gesproken wel uit die contreien ja.quote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vraagje alleen: zij gingen met de trein. Over Utrecht ?
Fasten your seatbeltsquote:Op zondag 19 december 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meer Dude zit al een uur uit het raampje te turen wanneer ze vertrekken
De kaart van Nederland er even bij pakken en je ziet dat Groningen - Schiphol heel erg niet over Utrecht gaatquote:Op zondag 19 december 2010 13:40 schreef AnneX het volgende:
Vraagje alleen: zij gingen met de trein. Over Utrecht ?
NIET!quote:Op zondag 19 december 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Eh. Normaal gesproken wel uit die contreien ja.
Wel? Via Amersfoort dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kaart van Nederland er even bij pakken en je ziet dat Groningen - Schiphol heel erg niet over Utrecht gaat
Amersfoort, toch?quote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kaart van Nederland er even bij pakken en je ziet dat Groningen - Schiphol heel erg niet over Utrecht gaat
Yes Amersfoortquote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
Wandelenquote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef z80 het volgende:
Golfer gefeliciteerd.
en kom er net achter dat ik wel alles heb voor het toetje en het vlees.
maar geen groente voor er bij heb.
twijfel, twijfel wel de stad in of niet. het is hier koop zondag, maar de fietspaden zijn nog niet te herkennen door de sneeuw.
Ze zitten al 10 minuten in de lucht joh!quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
US 0799 Philadelphia 12:45 Departed 13:35 3 21 G04
half uur heen? kan, maar met een verrekte spier loopt het niet zo makkelijk.quote:
Tuuk! Ze had nu toch een iPad-dinges om ons eventueel van nare gebeurtenissen op de hoogte te stellen?quote:
Zijn we dan echt van Dude af de komende tijd?quote:Op zondag 19 december 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Scarlet's Walk, Little Earthquakes en Boys for Pele zijn goed.quote:Op zondag 19 december 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...Tori Amos aan en dan maar beginnen in de keuken![]()
Ik ben nu bezig met Midwinter Graces en daarna gaat A Piano-The Collection opquote:Op zondag 19 december 2010 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scarlet's Walk, Little Earthquakes en Boys for Pele zijn goed.![]()
Dan ga je toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
maar eens douchenom 15u komen kleinkinderen bij elkaar om herinneringen op te halen voor n stuk op oma's uitvaart..en ik wil niet
ik voel me er niet lekker bij om straks met zn allen te zitten, er komt nog zoveel. Ben ik nu slecht?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben gelukkig niet de enige die niet wil..toch voel ik me schuldig. Gaan of niet gaan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |