Nee, gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Je kent CF nog niet IRL he?
Anders had je deze vraag niet gesteld.
Lang zal Golfer leven, lang zal Golfer leven in de Gloria!quote:
11-0 ?quote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef borisz het volgende:
Een volgend cadeautje vandaag volgt iets na 14:15.
Maar dat heb ik ook al mijn hele levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Maar jij kent me nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.
O sorry.quote:
En dan zou ze met mij getrouwd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Als ik mezelf vergelijk met de rest van veel vrouwen om me heen/collega's/zussen dan ben ik en denk ik echt zo wezenlijk anders over bijna alles in het levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Geefnixjohmeissiequote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Shipsquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
Babe is nog niet thuis en ik kan haar niet bellen want ze is haar telefoon vergeten
]quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Jewel, hier wel, maar ik vond het niet zo lekker eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
De Albert Heijn spoort niet! Ze hebben geen Stilton met port!
Maar dat is toch niet hetzelfde als niet-sporen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Als ik mezelf vergelijk met de rest van veel vrouwen om me heen/collega's/zussen dan ben ik en denk ik echt zo wezenlijk anders over bijna alles in het leven
Reken maar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet hetzelfde als niet-sporen?
Dude, hopelijk kun je ondanks de opwinding fatsoenlijk slapen! Goeie reis en geniet van PR! Denk nog even aan me als je je hoofd helemaal leeg hebt en je benen in je nek in Casa Grande
Ik spoor zo erg niet en het kan me niet schelen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet hetzelfde als niet-sporen?
Dude, hopelijk kun je ondanks de opwinding fatsoenlijk slapen! Goeie reis en geniet van PR! Denk nog even aan me als je je hoofd helemaal leeg hebt en je benen in je nek in Casa Grande
:w Fijne vakantie!!quote:
En ik dacht, ik ga pas naar bed als Lein thuis ism dus dat kan nuquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Lekker een uur door de sneeuw geredenLeuk om te doen, 2 collega's moesten naar huis met OV, en hoewel de HTM nog rijdt, heb ik ze ff thuis gebracht. Situatie op de weg in Regio Den Haag: veel sneeuw en nog meer angsthazen die de weg niet op hadden moeten gaan.
Woehoe ik ben stoe-hoer
Dude, fijne vakantie
Oh, je bent heel stoer!quote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo! Lekker een uur door de sneeuw geredenLeuk om te doen, 2 collega's moesten naar huis met OV, en hoewel de HTM nog rijdt, heb ik ze ff thuis gebracht. Situatie op de weg in Regio Den Haag: veel sneeuw en nog meer angsthazen die de weg niet op hadden moeten gaan.
Woehoe ik ben stoe-hoer
Dude, fijne vakantie
Bedoel je dan de vallende vlokjes zijn tof of over de sneeuw heenrijden is tof of slakken op de weg ontwijken is tof?quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee joh, ik was aan het taxi-rijdenSneeuw is tof om in te rijden
Het sneeuwt behoorlijk ja. Toch wel een cm of 4 op de A12. Maar de Leinmobiel tuft er zo doorheen, geen centje pijnquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
En ik dacht, ik ga pas naar bed als Lein thuis ism dus dat kan nu
Lief dat je ze hebt thuis gebrachtSneeuwt het er hard?
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doequote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Bedoel je dan de vallende vlokjes zijn tof of over de sneeuw heenrijden is tof of slakken op de weg ontwijken is tof?
Stoer dus!quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het sneeuwt behoorlijk ja. Toch wel een cm of 4 op de A12. Maar de Leinmobiel tuft er zo doorheen, geen centje pijn
quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doe
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Allemaal! En ik heb zelfs per ongeluk expres een stukje geglipt met de auto, gewoon om te kijken wat de auto doet en wat ik doe
Jah. Ik ben stoer. En lief. En zorgzaam. En ongesteld. En een beetje hyper. En.....quote:
Gek he.Ik verwachtte je al.quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef rijsttafel het volgende:
Ik maak ook wel eens expres een slippertje
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
En lief!quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah. Ik ben stoer. En lief. En zorgzaam. En ongesteld. En een beetje hyper. En.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd golfer, fijne verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |