Bel iemand op?quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vannacht bijna in mn eentje maar de stad in gegaanWaar ik niemand ken en nog nooit uit ben geweest
IK BEN WANHOPIG EN TRIEST!!!
Mooi dat je het toegeeftquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vannacht bijna in mn eentje maar de stad in gegaanWaar ik niemand ken en nog nooit uit ben geweest
Pudding? WAAR?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
PUDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii
Alleen uitgaan op z'n tijd is best tof hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
PUDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii
QQQQQQQQQQquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
QFTquote:
ehm ik heb al vaker op dat punt gestaan:p gewoon uit fokking verveling en ik hou niet van in mn eentje op de bank zitten of achter mn computer .. als nachtmens . kijk als je nou een relatie hebt dan is een avondje thuis op zaterdag nog lang niet zo erg , als ie tenminste met je meedoet MAARJA HE !!! het mocht niet batenquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ga eens gauw strippen in de bar jij!quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mensen die op Zaterdagavond Fokken zonder geaccepteerde reden
Geen geld om uit te gaan en te bezopen om met de auto ergens heen te gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Plug erin en vibra on.quote:
Dat kan ik niet accepterenquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ga eens gauw strippen in de bar jij!
quote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is God flips, niet ik.
Het zijn niet mijn woorden, ik geef ze alleen maar door.
De twijfels, ze worden me te veel. Ik vind jullie allebei even lief. Bob iets liever maarquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Beetje stoken tussen mij en flips he.
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef ainoo het volgende:
[..]
ooooo dan snap ik het . maar ik doelde iig op mensen die hier vrijwillig meerdere malen op zaterdagnacht zijn, hun hele nacht spenderen aan het onzinnig zijn op internet en dat liever doen dan iets gezelligs met vrienden, leuke feestjes . .ach ja. iig, ik ehb het met je te doen meid
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaawww shit sorry man mn ogen![]()
heeeeeey bob
![]()
en flippie zag ik ook hallo Flippie
![]()
![]()
Al mn gayvrienden waarmee ik normaal gesproken uitga zijn of slapen of piemels likkenquote:
Acceptabele reden.quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
acceptabele reden tochquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Te bezopen--> Geaccepteerd.quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Geen geld om uit te gaan en te bezopen om met de auto ergens heen te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef Oceanview het volgende:[/b]
FLIPPIEEE IS VERLIEHIIEEFDDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |