Sjah, Ik zoek een bord met die rode letters, Zelfde als uit de jaren 80 en 90.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gekke vraag misschien, maar heb je al contact opgezocht met Miele?
Spuit 11quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Deepbluesea. het volgende:
en je kan ook altijd proberen contact op te nemen met miele zelf.... mischien dat zij een vooraad hebben van reclame materiaal...
quote:Op zondag 19 december 2010 10:13 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan dit uitprinten en op een lege lichtbak plakken, dan heb je een verlicht logo
of je kan het bij Miele eens vragen
Sodeknetter, 100 euro?quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Nog een linkje naar een blauw-witte:http://www.2dehands.be/bu(...)-miele-80249973.html
Wasmachinemonteur hequote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Document1 het volgende:
Waarom wil je graag een Miele Service bord?
Hoe vaak is dat wel gepostquote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef aight1 het volgende:
Ik hoorde dat Miele er misschien nog wel een aantal over heeft.
Ik zal het me vader vragen voor volgende week, Bedankt btw.quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zie in je andere topic dat je in de buurt van Rosmalen/Den Bosch woont. Rij eens een keer op zaterdag naar de Vrije Markt in Cuijk, daar staan altijd een paar handelaren die in oude reclameborden en lichtbakken doen.
Newbiequote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:29 schreef Fireblast het volgende:
hallo wij hebben nog wel een paar borden
vr gr,
directeur van miele
Waar wacht je op? Grijp je kans!!quote:
Oke. Of bel ze ofzo inderdaad... Miele dan he.quote:Op zondag 19 december 2010 13:56 schreef Wasmachinemann het volgende:
Oke ff serieus, Ik zal eerst op de markt kijken en daarna mail ik miele wel.
Probeer anders Miele eens te bellenquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Wasmachinemann het volgende:
Baukenecht een puik merk noemen___!!!!!1, Plastic troep.
Bauknecht was puik.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Deepbluesea. het volgende:
Moet het perse een mielie zijn? als je miele niet te pakken krijgt kune je altijd Bauknecht nog eens proberen? Dat is toch ook een "puik" merk?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef Exentric90 het volgende:
Je weet trouwens dat je je niet zomaar mag uitgeven voor Miele service monteur?
whut?quote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
? Doe ik toch niet?
, Zo'n bord hangt gewoon mooi :p
Aan je gevel zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
? Doe ik toch niet?
, Zo'n bord hangt gewoon mooi :p
DAt je miele meot bellenquote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat vaker is gepost. Deze smilie door jou of dat je Miele moet bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |