Morgen maakt die er 3quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Morendo het volgende:
Siem de Jong doet het altijd wel aardig tegen Feyenooit, hopelijk zet hij de traditie voort.
Volgende keer hebben we iig Greg er bij. El Hamdaoui zal dan nog wel steeds ziek zijn overigens.quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! wat hebben die Feyenoorders weer geluk.
Greg zou er vandaag ook bij zijn. Ach zelfs 19 Jan. Zullen we ze kapot spelen. Geen 5-0 maar 4-0quote:Op zondag 19 december 2010 11:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgende keer hebben we iig Greg er bij. El Hamdaoui zal dan nog wel steeds ziek zijn overigens.
Geluk?quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! wat hebben die Feyenoorders weer geluk.
Dat denk ik niet, 19 Jan zullen ze Cisse en misschien Tomasson erbijquote:Op zondag 19 december 2010 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geluk?
Als Feyenoord ooit al een kans maakt om in de Arena punten te pakken dan is het juist met dit koude weer.
Cissé, echt? Hebben ze zijn teen eindelijk geamputeerd?quote:Op zondag 19 december 2010 11:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, 19 Jan zullen ze Cisse en misschien Tomasson erbij hebben. Dat is toch echt beter dan Beukering en Luc.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cissé, echt? Hebben ze zijn teen eindelijk geamputeerd?
Vandaag kijken hoe PSV gaat verliezen. Komende week wedstrijdje tegen Az en dan winterstop.quote:Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Wtf moet ik nu doen? Ik was er helemaal op voorbereid. En nu ook nog winterstop
19-01 nog een oefenpot.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef mash_ het volgende:
08-01-11 dan weer een oefen wedstrijd tegen HSV en 15-01-11 tegen Galatasaray
quote:
Ook niet alle wedstrijden zijn gespeeld dus het is een vertekend beeld.quote:Op zondag 19 december 2010 23:14 schreef Schanulleke het volgende:
Statistisch gezien is de winterkampioen de uiteindelijke kampioen maar dit keer gaat die vlieger niet op denk ik. Ajax!
Onzin, je vergeet nu de Koef. Bovendien vind ik Bakkal wel een aardige vervanger.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Afellay is gone .. Dus gaat net als vorig jaar tussen Twente en Ajax.
Bakkal vind ik een leuke speler, maar niet te vergelijken met Afellay.quote:Op zondag 19 december 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin, je vergeet nu de Koef. Bovendien vind ik Bakkal wel een aardige vervanger.
PSV heeft ook een vrij sterke bank, dus het is echt onzin om te denken dat die niet meedoen voor de titel.quote:Op zondag 19 december 2010 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bakkal vind ik een leuke speler, maar niet te vergelijken met Afellay.
Maar ze hebben ook Rutten die de selectie niet aan het voetballen kan krijgen Schat die ene Belg hoger in, zelfs Frank de Boer die geen ervaring heeft vind ik nu al beter.quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
PSV heeft ook een vrij sterke bank, dus het is echt onzin om te denken dat die niet meedoen voor de titel.
quote:Ajacieden Luis Suárez en Mounir El Hamdaoui sluiten 2010 af als meest productieve spelers van het kalenderjaar. Beide spelers kwamen dit jaar tot 24 treffers, heeft Voetbal International uitgevonden. Suárez kwam tot dat aantal in 29 wedstrijden, terwijl El Hamdaoui vier duels meer nodig had om tot dat aantal te komen. Roda JC-spits Mads Junker completeert de top drie: de Deen kwam in 2010 tot twintig doelpunten.
Suárez maakte al zijn treffers in het shirt van Ajax, terwijl El Hamdaoui dertien van zijn doelpunten maakte toen hij nog in het tenue van AZ speelde. De eerste negen spelers op de topscorerslijst van 2010 zijn overigens van buitenlandse komaf. Naast de drie al eerder genoemde spelers hebben ook Bryan Ruiz (FC Twente), Tim Matavz (FC Groningen), Balázs Dzsudzsák (PSV), Ola Toivonen (PSV), Everton (Heracles Almelo) en huidig Eredivsie-topschutter Björn Vleminckx (NEC) een plaatsje in de top tien verworven.
De eerste Nederlanders zijn Ruud Boymans (VVV-Venlo), Bas Dost (SC Heerenveen) en Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht). Zij maakten ieder dertien doelpunten dit kalenderjaar, waarbij aangetekend moet worden dat Boymans zes duels minder nodig had dan zijn collegas om tot dat aantal te komen.
Het heerst wel daar in Amsterdam. Wat heeft El Hamdaoui eigenlijk?quote:Zieke El Hamdaoui mist mogelijk ook bekerduel met AZ
Uitgegeven: 20 december 2010 11:39
Laatst gewijzigd: 20 december 2010 11:45
AMSTERDAM - Ajax is maandag zonder Mounir El Hamdaoui aan de voorbereiding op het bekerduel met AZ begonnen. De spits is nog steeds ziek.
© ANP
Mido en Teemu Tainio zijn maandag eveneens ziek naar huis gegaan. Het is onduidelijk of zij donderdag tegen de formatie uit Alkmaar kunnen spelen.
Gregory van der Wiel en Siem de Jong zijn wel op tijd fit voor het laatste duel van hun club in het huidige kalenderjaar. Ze waren de afgelopen dagen eveneens ziek.
Oleguer laat maandagmiddag een scan van zijn gekwetste rechterknie maken. Hij hoopt zo meer duidelijkheid over de ernst van zijn blessure te krijgen.
Die kampten toch ook allemaal met een zwak fysiek gestel.quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Wel opvallend dat al die overbodige Jol spelers ineens ziek zijn met z'n allen
Dat is het erge idd nog, dat het gewoon op voorhand al bekend wasquote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die kampten toch ook allemaal met een zwak fysiek gestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |