quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Machtsmisbruik![]()
Tuhtuhduhduhduhduhduh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feesten als de beesten
Dat zou best kunnen. Hier valt er volgens mij ook wat uit.quote:
Maurits is van mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Is Maurits dr niet ook een van haar?
Das de enige NL prins die ik wel zou doen
Die van jou mag je houwequote:
Tof hequote:
Ja, heerlijk toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Nonneke het volgende:
altijd als ik Giel hoor praten hoor ik ergens een deuntje in mn hoofd "begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want die vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaaaa die lacht de hele dag"
Doe 'ns nie zo obsessed, gekquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Als ik lesbo was zou ik dr doen denk ik
Deze is tof:quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Nonneke het volgende:
altijd als ik Giel hoor praten hoor ik ergens een deuntje in mn hoofd "begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want die vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaaaa die lacht de hele dag"
Zou jij Katja doen?quote:
quote:
Ik vind Katja mooier maar Ellen stoerderquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ellen ten Damme![]()
Die vinnik dan weer mooierderder dan Katja
Ik krijg dr serieus schietneigingen vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Nonneke het volgende:
aaaaaaaallllll iiiiiiiiiiiiiii want for chriiiiiiiiiihiiiiiiiiistmaaaaaaaahaaaaaaaaaassssssssss
*sneeuwballen gooit*
Van Mariah?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg dr serieus schietneigingen van
Zo, en hoequote:
Bbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabyquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef Nonneke het volgende:
youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt mij zo leuk om een keer echt om een uur of 5 's morgens daar te gaan kijken of zo
Ik zou op dr schieten en ook op dr hondquote:
Ik zou alleen vannacht kunnen en dan rijden heul geen treinen niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou op dr schieten en ook op dr hond![]()
De ultieme droomvrouw van meneer I. vroegahquote:
Hier ookquote:
Stel je toch niet zo aan joh, hoowmoowquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg dr serieus waar bloedende oren van
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier ook
Eindelijk
De beeb had beloofd met me te gaan wandelen zodra het écht zou gaan sneeuwen. Dus ik hoopte op zo 03:10 vannachtmaar dit is ook leuk
Mooie actie!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Nu we het toch over SR hebben (en jullie wellicht nog niet gedoneerd hebben): Sponsorlink van Redcat.![]()
En nee, je hoeft niet per se een kitten te adopteren.
Hubba hubbaquote:
Haha wat tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik gooi m dr nog es in, ik kan het echt blijven kijken
Dr is dr nog zo een toffe op Have you ever been mellow, moet je ook kijkenquote:
Die heb ik alquote:
luv that songquote:
Ik vind 'm ook superleuk hoor! Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luv that song![]()
mja ergens zou ik me er voor moeten schamen, maar dat doe ik niet
Je moet je nergens voor schamenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luv that song![]()
mja ergens zou ik me er voor moeten schamen, maar dat doe ik niet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook superleuk hoor! Jeugdsentiment
Niet zo een saaie Ilse hierquote:
Nee, ze is echt tof hequote:
Ik zit ook met verbazing te kijken! Ik dacht eigenlijk dat ze heel saai wasquote:
Ik vond d'r altijd al tofquote:
die heb ik ook, en alleenstaande mama's en alleenstaande papa's komen ook wel eens voorbijquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Maes het volgende:
Ik heb reclame van daten met volslanke mensen. Wat onaardig
Ja je hoeft heul niet te daten, je gaat trouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Maes het volgende:
Ik heb reclame van daten met volslanke mensen. Wat onaardig
Dat is dan wel weer op jou van toepassingquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die heb ik ook, en alleenstaande mama's en alleenstaande papa's komen ook wel eens voorbij
Sushi.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet het nog niet, ik zat te denken sushi
De lieve goede sint?quote:
Het meisjequote:
Kun je niet gewoon ruilen dan? Van gerechtje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushi.![]()
Mijn ouders + broer hadden toch een drie gangen diner gepland met kerst. Waarbij ik het toetje zou maken. Helaas hadden zij hun ideetjes net doorgesproken toen ik meldde dat ik met kerst waarschijnlijk moet werken rond toetjestijd. (konden zij ook niet weten)
Ze gaan de plannen aanpassen en ik hoor het wel.
Kun je ook gewoon doneren dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Nu we het toch over SR hebben (en jullie wellicht nog niet gedoneerd hebben): Sponsorlink van Redcat.![]()
En nee, je hoeft niet per se een kitten te adopteren.
Steigerplank meisje?quote:
Wat jammer dat je nog weg moetquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushi.![]()
Mijn ouders + broer hadden toch een drie gangen diner gepland met kerst. Waarbij ik het toetje zou maken. Helaas hadden zij hun ideetjes net doorgesproken toen ik meldde dat ik met kerst waarschijnlijk moet werken rond toetjestijd. (konden zij ook niet weten)
Ze gaan de plannen aanpassen en ik hoor het wel.
Dat komt allemaal prima in orde hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ruilen dan? Van gerechtje?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal prima in orde hoor.Geen sinterklaas taferelen dit keer.
Tja, niks aan te doen. Het is maar 2 uur (helaas wel drie kwartier enkele reistijd) maar dat hoort bij de baan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb net een fotokaart gestuurd naar de fokker van Dodge, ik hoop dat die goed aankomt
[..]
Wat jammer dat je nog weg moet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon doneren dan?
Ik kan het niet vinden op de pagina, zie alleen namen van donateurs.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe.
Zou op de pagina moeten staan.
Als Ll zijn spijkerbroek maar aanhoudt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden Greys, Ll en Gb al aan het slaapzakgraven zijn in de auto terwijl het leger langsrijdt met bekertjes snert?
Nou Greys kan beter daar blijven slapen, hier ligt de sneeuw al een stukje voor het raamquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden Greys, Ll en Gb al aan het slaapzakgraven zijn in de auto terwijl het leger langsrijdt met bekertjes snert?
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Ll zijn spijkerbroek maar aanhoudt.
Boven de namen van de donateurs zit een keisjiek 'Doneer' knopje. Als je daarop klikt zou je volgens mij van je geld af moeten kunnen komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de pagina, zie alleen namen van donateurs.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou Greys kan beter daar blijven slapen, hier ligt de sneeuw al een stukje voor het raam
Gaat echt hard.
Lichte sneeuwval...quote:De bewolking is inmiddels flink toegenomen. Van het zuiden uit trekt vanavond en vannacht een gebied met in het algemeen lichte sneeuwval noordoostwaarts.
Ik zal es kieken...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boven de namen van de donateurs zit een keisjiek 'Doneer' knopje. Als je daarop klikt zou je volgens mij van je geld af moeten kunnen komen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Nog even wachten op de echt dikke vlokken en dan gaan we wandelen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Nog even wachten op de echt dikke vlokken en dan gaan we wandelen
Ik gok erop dat de sneeuw wel hierheen komtquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
moet je deze kant op komen.
Wel leuk, Whoopje staat echt met het neusje tegen de ramen.
Het glinstert natuurlijk ook.
Blaas wel ff.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik gek erop dat de sneeuw wel hierheen komt
Ik ben hier in huis ook de enige, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Je had ook gewoon een jas aan kunnen doen. Of is dat té eenvoudigquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net het pak sneeuw dat nog op het balkon lag aan de kant staan vegen.
Voor meneer Sjon en zijn pipi's, voordat er straks nog meer ligt.
Zonder jas.
Dus laat me niemand horen zeggen dat ik niks voor m over heb
Oh jakkes, ruitjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh-oh? Deze vond ik wel erg leuk in die winkel.
God, nu je t zegt jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een jas aan kunnen doen. Of is dat té eenvoudig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jakkes, ruitjes![]()
Ik zou mn honden dr niet in laten lopen, das keikak
Cat? Pm me eens wat voor ketel je wil hebben/wat je hebt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Hier is een vers laagje gevallen, maar nu is het krispy en helder en droog.![]()
Het is 18 graden in huis!Go CV!
Dat heeft hij nog maar één keer gehaald de afgelopen weken.
En nu ben ik gisteren vergeten naar de CV meneer te bellen die zéker weten afgelopen woensdag een offerte zou sturen.
Hier sneeuwt het wel, maar de vlokken zijn me nog te klein. Het moeten van die grote joekels zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier nog steeds niks, maar de sneeuw die er nog lag was wel nog vers en crispy hoor
Het is net als sokkenbreien, laat oma daar nu de pest aan hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wou dat mijn oma nog leefde, dan zou ze ook voor mn hondjes al kastenvol gebreid hebben
Die sneeuw die volgens die radar hier zou moeten vallen valt echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Nonneke het volgende:
http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx
let it snow
Kabeltruienquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is net als sokkenbreien, laat oma daar nu de pest aan hebben![]()
Kan het wel vragenhttp://garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=43 en als ze het leuk vindt wie weet
een kabeltrui voor hondjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan het wel vragenhttp://garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=43 en als ze het leuk vindt wie weet
Oud collega van me heeft kaartenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die sneeuw die volgens die radar hier zou moeten vallen valt echt niet![]()
Yaaaay Adele weer, das al de tweede keer dat ie aangevraagd is
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een kabeltrui voor hondjes![]()
helaas hoeven die van mij geen kleertjes aan![]()
ahwww das lief van Omaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oud collega van me heeft kaarten
[..]
oma was boos dat Whoop alleen een regenjasje bij had dus die heeft d'r in en shawl gerold met een strik erom en dan zo uitlaten
Whoop is alleen dus denk dat het bij haar wel meevalt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Gebreide dingen zijn hier denk ik niet echt een succes, daar blijven ze dan met spelen met de nageltjes in hangen, en Sjon en Bil zouden dr mee in de struiken blijven hangen ook denk ik![]()
Ik heb ergens twee hele schattige blauwe kabeltruitjes waar ik matching pyjamaatjes bijgemaakt heb. Die hebben ze nooit aan
Jeumig, die andere hond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat die haarballen hier niks aan hoeven hoor![]()
![]()
Ik heb twee van deze truien als het goed is:
[ afbeelding ]
Als hij met zijn offerte een stuk lager uitkomt dan de nader die ik heb gevraagd dan mag hij het evengoed proberen. Want toen ik de storing meldde konden ze diezelfde dag al komen (terwijl ik nog verwarming heb) en de service is verder keurig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan liet ik mooi een andere vangen voor die CV hoor , graag of niet zeg
Nee joh Chicootje is maar kleinquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeumig, die andere hond!
Wat een bakbeest
Nee hoor. Je zit er midden in.quote:
quote:
Kan best iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]denk dat het aan de plastabletjes ligt.
Voor 3FM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Cat, die donatie....is dat dan voor RedCat of voor 3FM?
Binnenshuis heeft ze het soms zelfs koud gaat ze op de tegels liggenquote:
Euhm....tja, met Aidskindjes heb ik wat minder dan met poesjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor 3FM.![]()
En lief dat je wil doneren!![]()
Maar als je het liever voor Redcat doet dan kan ik op hun eigen site wel een rekeningnummer opsnorren.
OMGquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm....tja, met Aidskindjes heb ik wat minder dan met poesjes
Zo ist nou eenmaal hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
niet dat ik ooit iets voor katten zou doneren
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm....tja, met Aidskindjes heb ik wat minder dan met poesjes
Nee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebbie de update in Hukkies topic gezien Cat?
Ik ga em denk ik proberenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan toch?![]()
Wil ik even voor je zoeken hoe je geld kunt doneren aan Redcat?
Kan de foto wel maken maar kabeltje ligt nog in auto.quote:
Als je sokken kunt breien kun je dit ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga em denk ik proberenDe beschrijving staat er gewoon bij
Mijn oma (beppequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je sokken kunt breien kun je dit ook
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Update uit de kroeg![]()
Geen vlok gezien
Greys zit flink aan de drank
Gaat zo ook haar haar losgooien
En Total eclipse op de bar zingen
Ll zit onder de tafel van schaamte
Gb doet uiteraard met Greys mee.
Tot zover deze newsflash
Hij doet het zichzelf aanquote:
Sms maar terug dat het wel hunnie kant op komtquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Update uit de kroeg![]()
Geen vlok gezien
Tot zover deze newsflash
Te laaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Sms maar terug dat het wel hunnie kant op komt
Ll moest dus rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Update uit de kroeg![]()
Geen vlok gezien
Tot zover deze newsflash
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat? Pm me eens wat voor ketel je wil hebben/wat je hebt?
Bestellen/prijsopgeven kan hier sneller
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Dat zal m leren die Ll
![]()
Ik heb net ff twee machines was weggevouwen, de laatste zit nu in de droger, en alleen de wasmand met hondenkleren moet nog opgeruimd![]()
Ze hebben met dit weer dus serieus een hele wasmand vol per week
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Update uit de kroeg![]()
Geen vlok gezien
Tot zover deze newsflash
quote:
Oh ik gooi alles van de honden in een aparte wasmand en als die vol is gaat het in de machine, maar met dit weer wisselen de naakten soms een paar keer per dag van outfitquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb Whoopie's kleedje gewassen die is ineens 2 tinten lichter
was altijd die fleece dekens maar deze vergeet ik steeds.
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo neemt haar tentamen van maandag behoorlijk serieus![]()
Eigenlijk mis ik haar een beetje
Oooow! Vandaar dat ze er nu niet is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo neemt haar tentamen van maandag behoorlijk serieus![]()
Eigenlijk mis ik haar een beetje
Lekker op tiet, wat heb je?quote:
EWWWWWW!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker op tijd Non![]()
Ik had ff snel kant en klaar maaltijd gehaald vanaaf; Tagliatelle met tomatensaus en zalm.
Nog nooit zo iets goors gegeten geloof ik, heb er van ellende maar curry en satesaus overheen gegooid
OMG dat klinkt echt te ranzig voor woordenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker op tijd Non![]()
Ik had ff snel kant en klaar maaltijd gehaald vanaaf; Tagliatelle met tomatensaus en zalm.
Nog nooit zo iets goors gegeten geloof ik, heb er van ellende maar curry en satesaus overheen gegooid
Oh dat heb ik ook nog op het menu staan deze weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja he![]()
tomatensoep met broodjes en knoflookboter
Oeh Grieks, dat is zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Barbaaf het volgende:
Wat gaat het hier hard zeg
Net terug van een etentje, leuk zo'n middeleeuwse binnenstadBruggetjes en stoepjes en alles is spekglad. Inmiddels komt hier een soort ijzel uit de lucht vallen, maakt het er niet beter op. Wel lekker Grieks gegeten
De majo uien en curry jonguhquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Barbaaf het volgende:
En wat maakt jouw friet dan zo speciaal?
Wel echt bont mag ik hopenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo mijn Tsjechische bontmuts opzoeken voor een wandelingetje met de hondjes
Ga er dan naartoe!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Nah, wat is dat daar voor een saaie bende, ze doen geen zak in dat huis
Veel plezier, ik ga een stukje racenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik haal denk ik gewoon de cheap ass versie met radio van de Hema, ik hoef al die natuurgeluiden niet![]()
Het sneeuwt hier vet hard nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Bovenaan staat LICHTWEKK en jij had het over een wake up light.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh dat vosje, waar was dat dan ?
![]()
Ml wat is dat onder je spoiler dan?
Doe toch es duidelijk![]()
Ik ben net maar gaan wandelen, voor er NOG meer sneeuw zou liggen.
Het sneeuwt dus echt hard![]()
Op mn balkon is al niks meer te zien van mn sneeuwruimactie
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bovenaan staat LICHTWEKK en jij had het over een wake up light.
Dus het zullen de specs ervan zijn denk ik?
Achter m'n werk, vanaf de 4e waar ik zit. 't Was vlak na zonsondergang, voor m'n vorige camera zou het al te donker geweest zijnquote:
Oh ik zou echt alleen maar naar buiten turen met zo een uitzichtquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Achter m'n werk, vanaf de 4e waar ik zit. 't Was vlak na zonsondergang, voor m'n vorige camera zou het al te donker geweest zijnmaar je kan aan de ruis zien dat deze 't ook niet gemakkelijk had.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou echt alleen maar naar buiten turen met zo een uitzicht
quote:
alsof we dat voor vanavond nog niet wistenquote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn een klein beetje gek dat ze zijn gegaan.
Aaaah, welnee joh.quote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn een klein beetje gek dat ze zijn gegaan.
Woon in een flat, die afvoergaten zijn hier elle-meters breed, raakt nevernooit verstopt.quote:Op zondag 19 december 2010 01:57 schreef Barbaaf het volgende:
En met je ballen in de afvoer zitten schijnt ook onprettig te zijn
Maar, thuis nu, nog in de kroeg of halverwege gestrand?quote:
Bij utrecht gestrand, 20km op de snelweg en continu slippen, eerst ff in centrum en op cs gedwaald, maar alle hotels vol. Nu net ff buiten centrum in Ibis hotel, we kregen zelfs een mini tandenborsteltjequote:Op zondag 19 december 2010 03:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar, thuis nu, nog in de kroeg of halverwege gestrand?
quote:
Ze zijn inmiddels weer onderweg!quote:
moet je net je auto onder geparkeerd hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef Barbaaf het volgende:
Nog even naar buiten gekeken, er komt wel wat naar beneden maar 't mag geen naam hebben. De straatlantaarn wordt er wel vrolijk van![]()
[ afbeelding ]
wat er ook op de kaart stond:
[ afbeelding ]
Vosje op de vaart
Jullie doen ook alle moeite voor een logeerpartij he?quote:Op zondag 19 december 2010 03:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij utrecht gestrand, 20km op de snelweg en continu slippen, eerst ff in centrum en op cs gedwaald, maar alle hotels vol. Nu net ff buiten centrum in Ibis hotel, we kregen zelfs een mini tandenborsteltjeze hadden hier nog meer gestrande schaapjes
Was het een twosome!?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:40 schreef Ynske het volgende:
k heb nog niet naar buiten gekeken, moet vanmiddag naar een fotoexpo hoop dat de bus rijd
zo nu eerst een eitje koken
dat van die zon is idd er jammerquote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys ik hoop dat er iemand voor de beestjes zorgde![]()
Verder was het wel tamelijk voorspelbaar![]()
Hier valt het wel mee met de hoeveelheid sneeuw uiteindelijk.
Maar geen zon vandaag
Ik zag het.quote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah Kruimeltje staat voor de brievenbus in Eindhoven, ze zijn met de pet rond gegaan na de voorstelling gisteren, en ze zingen ook nog live een moppie
Er was gewoon iemand thuisquote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys ik hoop dat er iemand voor de beestjes zorgde![]()
Verder was het wel tamelijk voorspelbaar![]()
Hier valt het wel mee met de hoeveelheid sneeuw uiteindelijk.
Maar geen zon vandaag
Wat insinueer je nou?quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik betwijfel of je dezelfde Aaaaw factor hebt als Kruimeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan ik me wel iets bij voorstellen!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef JJH het volgende:
Zijn de feestgangers veilig thuisgekomen?
Ik hoorde vannacht dat auto's de Brienenoord niet meer op kwamen.
38000 fucking euroquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh! Ouwe mannen in gele hesjes komen ook op tv!
Dan maak ik zeker een kans.![]()
Edit: ow, ik denk niet dat we zo'n groot bedrag gaan binnen halen in een middagje.
Vrouwenmenschen hebben soweiso een plus, er zitten drie droogstaande mannen in, remember.quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh! Ouwe mannen in gele hesjes komen ook op tv!
Dan maak ik zeker een kans.![]()
Edit: ow, ik denk niet dat we zo'n groot bedrag gaan binnen halen in een middagje.
*proest*quote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
38000 fucking euro![]()
Nou, zing spook zing!
Dat zei mn broertje vroeger toen ie klein was tegen ons vanwege the Phantomquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Dat zegt een vriend van me ook altijd!![]()
Net buienradar gekeken, vanmiddag gaat het weer sneeuwen. Dat wordt een interessante terugrit.![]()
En nu ben ik off!
OMG dan had ie ook nog es gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje vroeger toen ie klein was tegen ons vanwege the Phantom![]()
Greys, WB![]()
Jullie wilden echt wel heel graag een avondje zuipen he
Nee, gelukkig niet. Voor mezelf weg.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Moet je alweer werken JJH?
![]()
Ik ga denk ik zo geld storten zodat ze die oliebollenkaart recht achter de dj's vandaan halen, ik heb al de hele tijd trek in oliebollen
Oh ok, weg ze danquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Voor mezelf weg.
Greys!![]()
Nou ja weet je wat het is... de vorige keer dat we iets afgezegd hebben omdat er weeralarm was en het zou gaan sneeuwen, vielen er uiteindelijk twee vlokkenquote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje vroeger toen ie klein was tegen ons vanwege the Phantom![]()
Greys, WB![]()
Jullie wilden echt wel heel graag een avondje zuipen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |