quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Machtsmisbruik![]()
Tuhtuhduhduhduhduhduh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feesten als de beesten
Dat zou best kunnen. Hier valt er volgens mij ook wat uit.quote:
Maurits is van mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Is Maurits dr niet ook een van haar?
Das de enige NL prins die ik wel zou doen
Die van jou mag je houwequote:
Tof hequote:
Ja, heerlijk toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Nonneke het volgende:
altijd als ik Giel hoor praten hoor ik ergens een deuntje in mn hoofd "begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want die vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaaaa die lacht de hele dag"
Doe 'ns nie zo obsessed, gekquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Als ik lesbo was zou ik dr doen denk ik
Deze is tof:quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:51 schreef Nonneke het volgende:
altijd als ik Giel hoor praten hoor ik ergens een deuntje in mn hoofd "begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want die vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaaaaaaaaa die lacht de hele dag"
Zou jij Katja doen?quote:
quote:
Ik vind Katja mooier maar Ellen stoerderquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ellen ten Damme![]()
Die vinnik dan weer mooierderder dan Katja
Ik krijg dr serieus schietneigingen vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef Nonneke het volgende:
aaaaaaaallllll iiiiiiiiiiiiiii want for chriiiiiiiiiihiiiiiiiiistmaaaaaaaahaaaaaaaaaassssssssss
*sneeuwballen gooit*
Van Mariah?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg dr serieus schietneigingen van
Zo, en hoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |