Dat verhaal van die dokter zag ik ook al even aankomen. Desalniettemin vond ik de film wel goedquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik moest toch even lachen bij het zien van deze uit een andere SC. [ afbeelding ]
Een Sneeuwfles!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik moest toch even lachen bij het zien van deze uit een andere SC. [ afbeelding ]
ik zat in het vliegtuig, dus zo'n klein schermpje maakt het toch wat minderquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verhaal van die dokter zag ik ook al even aankomen. Desalniettemin vond ik de film wel goed.
wat een rotzakkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
0. Ik ben maar even bij mijn ouders langsgeweest, zodat ze nog een beetje jarig voelt, maar het is gewoon kudt dit weer. KNMI maakt iedereen bang, want de snelwegen zijn hier prima.
Die heb ik van de week gekeken. En ik moet zeggen dat het echte A-Team gevoel wel een beetje ontbrakquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zat in het vliegtuig, dus zo'n klein schermpje maakt het toch wat minder
A-Team was ook prut
de camera en het bordje ontbreken nog. En het blik bierquote:
Station Gouda leerde ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de camera en het bordje ontbreken nog. En het blik bier
Jochem meyer is te onrustig voor mij.. na 5 minuten ben ik hem echt helemaal zat!! Dat gezenuwelij.. ( mijn baas is dus echt zoals hij.. dat hoef ik dus in m'n vrije weekend niet OOK nog te horen... )quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een beetje te onrustig voor Jochem
[..]
![]()
Talea, DAT is lekker![]()
[..]
een documentairemaker
Tja, nou ja, we zijn het dorp bij mijn ouders maar even in geweest, taart gehaald, want ik ga niet heen en weer naar huis, naar mijn ouders gegaan en even gezellig daar gedaan. En natuurlijk een cadeau laten uitzoeken, want als het om trollbeads gaat ga ik niet zelf gokken. Al wees ik de uiteindelijke winnaar aan, qua symboliek prima passend bij dit jaar.quote:
ROnd 19.45 volgens mij. Woensdag ga ik iig weer even kijken, Heb toch met een vriend toevalligerwijs afgesproken er niet bij stilgestaan dat het Glazen Huis er dan zou staan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hoe laat was je er?
[..]
[..]
Louis laat altijd een leven zien van een persoon. Vorige week was het bv de wereld van de gansgat-rappers, maar de meest geniale zijn wel de nazi's familie in Amerika en de most hated family of America, die gewoon bij een begrafenis van een homo met leuzen de boel gaan lopen verstierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Barretje80 het volgende:
welke documentaires heeft ie gemaakt dan??
Normaal gesproken vind ik hem erg leuk, maar mijn hoofd is nu te volquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Barretje80 het volgende:
Jochem meyer is te onrustig voor mij.. na 5 minuten ben ik hem echt helemaal zat!! Dat gezenuwelij.. ( mijn baas is dus echt zoals hij.. dat hoef ik dus in m'n vrije weekend niet OOK nog te horen... )
Talea is amaretto-creamquote:Talea.. nog nooit gedronken.. das met koffie smaak toch?? ( daar hou ik niet zo van..)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Louis_Therouxquote:welke documentaires heeft ie gemaakt dan??
Dus eigenlijk was het stiekem toch wel een geslaagde dag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
Tja, nou ja, we zijn het dorp bij mijn ouders maar even in geweest, taart gehaald, want ik ga niet heen en weer naar huis, naar mijn ouders gegaan en even gezellig daar gedaan. En natuurlijk een cadeau laten uitzoeken, want als het om trollbeads gaat ga ik niet zelf gokken. Al wees ik de uiteindelijke winnaar aan, qua symboliek prima passend bij dit jaar.
Mja, in ieder geval beter dan thuiszitten. Ik heb maar wat proberen te redden op deze manier, want ik zag iemand erg verdrietig worden na de zoveelste afmelding.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het stiekem toch wel een geslaagde dag?
Ah gosquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
Mja, in ieder geval beter dan thuiszitten. Ik heb maar wat proberen te redden op deze manier, want ik zag iemand erg verdrietig worden na de zoveelste afmelding.
De drie aapjes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gos![]()
Wat voor bead is het geworden? Of is het te symbolisch om te posten?
even gegoogled, al dacht ik al dat die het warenquote:
horen-zien-zwijgen??quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |