SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik kijk er echt helemaal langs, of iemand is vergeten een nieuw deel aan te maken![]()
jij wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:43 schreef Foxgod het volgende:
Ik val op vrouwen, ben ik nu een lesbeau?
zat net te zoeken in de AT van Avey...... en daar zag ik geen... dus maar ff in GC kijken en daar staat ie toch nog....quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef soapie het volgende:
Ik dacht ook al dat ik m gemist had.....
leuk speelgoed he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
yeps.. kon het idd ook nie weerstaan... heerlijk om mee te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ik kon mezelf gewoon niet meer tegenhouden
Heb jij er ook eentje?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
ze heeft je naam verkeerd gespeld?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Magenta het volgende:
Wie heet er nou jaikkanerookniksaandoen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft je naam verkeerd gespeld?
Gaaf die wil ik ook....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef lezzer het volgende:
Wat ook is...
Ik heb een ipad gekocht.
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een iPad EN een kat zodat ik leuke filmpjes kan maken van mijn kat die raar doet met de iPad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt eerder een iPad in huis dan een katquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik ook. Die kat komt er wel, die iPad
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier komt eerder een iPad in huis dan een kat
Samen delen?
Eh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of je met 'r poesje mag spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |