Typische Domien tweet, vooral dat 'Just sayin''.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ondertussen trending in NL: #seriousrequest, #glazenhuis, #sr2010, Giel' en '3FM Serious'. Just sayin'. #SR10
@domien
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ondertussen trending in NL: #seriousrequest, #glazenhuis, #sr2010, Giel' en '3FM Serious'. Just sayin'. #SR10
@domien
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typische Domien tweet, vooral dat 'Just sayin''.
Waarom die PI?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat dus.Mijn god wat erger ik me aan die over het paard getilde popie jopie.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef tdrone het volgende:
Domien denkt dat hij het mannetje is terwijl hij helemaal niks gepresteerd heeft en ik hem ook geen geweldige dj vind... ik mis eigen stijl
Domien denkt dat hij het mannetje is terwijl hij helemaal niks gepresteerd heeft en ik hem ook geen geweldige dj vind... ik mis eigen stijl
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat dus.Mijn god wat erger ik me aan die over het paard getilde popie jopie.
En? Wanneer horen we jullie op 3FM?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef tdrone het volgende:
eensch, daarom was hij zo goed op crossradio, daar was hij zichzelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef tdrone het volgende:
Geenstijl lezertquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Waalwijker het volgende:
[Domien-mode] Omdat het kan. [/Domien-mode]
Hopelijk nooit, want ik heb totaal niet de intentie om ooit radio-dj te worden. Jij, gezien je UI wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
[..]
En? Wanneer horen we jullie op 3FM?
Die was van 2 jaar terug toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef Swomp het volgende:
maya de bij is ook alweer in de sms'jes gepasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |