Waarom was hij in Weert?quote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Alicey het volgende:
SC vindt het momenteel overigens wel iets minder, terug rijdende van Weert.
De zon schijnt, het is heerlijk weer!quote:Op maandag 20 december 2010 11:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Opdrachtgevers, die net nadat je een klus voor ze hebt afgerond, je gegevens doorspelen aan iemand anders binnen het bedrijf. Ik wil niet naar buiten met dit weer
welke rotterdamse gaat in hemelsnaam met dit weer in Weer zijnquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Alicey het volgende:
SC vindt het momenteel overigens wel iets minder, terug rijdende van Weert.
Ik moest ook weer aangeduwd worden bij het wegrijden.quote:Op maandag 20 december 2010 18:08 schreef junkiexp het volgende:
Ik kwam het parkeervak op het werk amper uit, gelukkig was ik als laatste weg![]()
LHO wil mij ook altijd aanduwen, maar ik heb helemaal geen auto.quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moest ook weer aangeduwd worden bij het wegrijden.
Mjah en ook als het niet sneeuwt zeker? ...quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Isegrim het volgende:
LHO wil mij ook altijd aanduwen, maar ik heb helemaal geen auto.
Ja, plaksneeuw.quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef junkiexp het volgende:
En daarna ligt je buik vol sneeuw zeker ?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef junkiexp het volgende:
Dit topic : Brandnetels langs je eikel halen! 'T EINDE! en maakt je GEIL
Duidelijk een antwoord van iemand die een en ander te kort komt.quote:
quote:Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast.
Niet zo bekrompen, denk eens buiten je hokje !quote:
Sex is viesssssssss!quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Duidelijk een antwoord van iemand die een en ander te kort komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |