quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef TNA het volgende:
Wat dacht je van een vriendelijk briefje/gesprek.
quote:
Mooi nieuw onderwerp voor een topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Het is ook godverdomme zo irritant als de TS gewoon niet meer reageert
Doe even normaal. TS is gewoon een slome duikelaar, hij onderneemt ook pas na 3 aktie terwijl hij dus al 3 jaar geluidsoverlast heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Die zit een verdieping hoger!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:13 schreef ed4477 het volgende:
en van jou CantFazeMe heb ik nog geen zinnig woord gehoord .
LBO?
Wie fokt hier nu wie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef rutger05 het volgende:
Zit met zijn allen TS niet zo op te fokken.
TS als je huurt dan zou je eens contact op kunnen nemen met de verhuurder. Vaak heeft de verhuurder voorwaarden gesteld aan het gebruik van plavuizen in appartementen. Als het een koopappartement is zou je contact op kunnen nemen met de vereniging van eigenaren. Ook dan bestaat er meestal een reglement waar de andere bewoners zich aan moeten houden.
Ja, want wij verneuken zijn topic.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef rutger05 het volgende:
Zit met zijn allen TS niet zo op te fokken.
TS als je huurt dan zou je eens contact op kunnen nemen met de verhuurder. Vaak heeft de verhuurder voorwaarden gesteld aan het gebruik van plavuizen in appartementen. Als het een koopappartement is zou je contact op kunnen nemen met de vereniging van eigenaren. Ook dan bestaat er meestal een reglement waar de andere bewoners zich aan moeten houden.
Jij moet vooral zo door gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:15 schreef ed4477 het volgende:
stomme vent ben verzorgen en verzorg ook bejaarde van andere rassen ,maar als iemand je bedrijgd als je er pas komt te wonen en geen zinnig gesprek wilt aan gaan ben je van mij gewoon een stomme oeranoetang aap!!
Zou dat lekker zijn??quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
TS heeft het IQ van een sinaasappelschil in een glas cola
Geen idee eigenlijk. Ben de laatste tijd niet zo van de cola. Is slecht voor je tanden, zei de tandarts. Dus dan drink ik maar bier.quote:
Waarom woon jij eigenlijk in een flat als je geen flikker van je buren kunt verdragen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:00 schreef ed4477 het volgende:
lieve mensen.hoop dat jullie dit nooit hoeven mee te maken,
TS is verstandelijk te beperkt om in een normaal huis te kunnen wonen. Stiekem zegt hij er niet bij dat het begeleid wonen is. Als je ziet hoe hij zinnen maakt en schrijft...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom woon jij eigenlijk in een flat als je geen flikker van je buren kunt verdragen?
Ga je het proberen joh?quote:
Die dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik wel weet waarom de buurman niet fatsoenlijk met je in gesprek wil, dat is met jou namelijk niet mogelijk als ik dit zo lees...
Heb geen cola en geen sinaasappels.quote:
en dan woon jij naast hem zeker, aan je eigen text te zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
TS is verstandelijk te beperkt om in een normaal huis te kunnen wonen. Stiekem zegt hij er niet bij dat het begeleid wonen is. Als je ziet hoe hij zinnen maakt en schrijft...
en TS...jaloers zijn op de opleiding van een ander?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:08 schreef ed4477 het volgende:
verder ga ik niet doei stomme lui ga naar een degelijk forum niet met mensen van stom lbo schooltje!!!
quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
en dan woon jij naast hem zeker, aan je eigen text te zien
Het waren 2 mooie dagenquote:Op zondag 19 december 2010 10:28 schreef mrPanerai het volgende:
De groeten en bedankt voor je jarenlange bijdrage aan het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |