Ik wilde je net corrigeren, goed dat je je mening hebt bijgesteldquote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef eQuaL het volgende:
Zit die set van NC en Wildstylez op Qlimax nog eens te luisteren, eigenlijk best lekker
kicks zijn nooit TE lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt wel ja, die typische kicks van hem zijn TE lekker. Erg jammer dat die niet in Times Like These zitDesondanks een heerlijke plaat!
En deze moest hier ook nog eens komen, want deze plaat heeft een heerlijke break a la K.Y.H.U![]()
ik ga gewoon voor alle 3quote:Op zondag 19 december 2010 22:47 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nice, maar idoe mij maar deesen![]()
Alleen jammer dat dat hele nummer niet in die set voorkomtquote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wilde je net corrigeren, goed dat je je mening hebt bijgesteldWant het is lekker nummertje, ondanks die aap die er door heen zit te schreeuwen
Street Knowledge?quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef T-Force het volgende:
We interrupt this program with a special report!
Doet me aan deze bazentrack denkenquote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef T-Force het volgende:
Okay boys, lets do it!quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik kreeg die heel snel en goed binnenquote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef eQuaL het volgende:
Bartman, beter is je mix een beetje leuk, want megaupload weer eens heel kut. 1 uur en 29 minuten resterend
Lekker iddquote:Op maandag 20 december 2010 15:16 schreef ThomasKuiper het volgende:
Oude Klassieker aan het luisteren.....
wat gruwelijk, wat vinden jullie??
MIjn nr 1 track van dit jaar.... naast Rawstylequote:Op maandag 20 december 2010 15:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Okay boys, lets do it!
Right on! Yeah! Rock That World! ROCK THAT WORLD!
Ja die is dik!
7000 downloads van 1 set: respect!quote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bij deze alvast fijne feestdagen allemaal![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=795
Op LSDB:quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
7000 downloads van 1 set: respect!
Niet slecht toch, voor alleen LSDBquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Op LSDB:
- 27251 downloads van al z'n sets bij elkaar
- 15056 in 2010
- 4000 van de WYFYB reeks
- Gemiddelde rating alle sets: +10,6
- Gemiddelde rating 2010: +17,9
Post PartyAnimal 87 hier eigenlijk ooit nog iets...Hij zit tegenwoordig toch bij de Party Animals ?quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)andeld-bij-show.html
Even wat queries op de database gedraaid.quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niet slecht toch, voor alleen LSDB
Hoe kan je dat zien trouwens, of ben jij de enige die dat kan zien?
Ja dit is em geloof ik http://twitter.com/martijnpapossequote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Post PartyAnimal 87 hier eigenlijk ooit nog iets...Hij zit tegenwoordig toch bij de Party Animals ?
netjes dat je er steeds mee bezig blijftquote:Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Even wat queries op de database gedraaid.![]()
Ben wel druk bezig om dat soort stats in de volgende versie in te bouwen.![]()
[..]
Ja dit is em geloof ik http://twitter.com/martijnpaposse
Post wat minder, maar lees altijd meequote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Post PartyAnimal 87 hier eigenlijk ooit nog iets...Hij zit tegenwoordig toch bij de Party Animals ?
Congratzquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef ElDani het volgende:
Woot! Vrijkaarten gewonnen voor http://partyflock.nl/part(...)ristmas_Special.html
Ik heb in principe 2 kaarten. Moet even kijken wie er mee wilquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
CongratzClaudia en ik zijn al 2x eerder bij Luminosity geweest en het zijn echt topfeesten waar alleen liefhebbers op af komen
![]()
Echt heerlijke muziek
Aha, maar was je erbij in Groningen of niet?quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Post wat minder, maar lees altijd mee
is het inmiddels gelukt anders probeer ik hem zsm op een andere site te uploaden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef eQuaL het volgende:
Bartman, beter is je mix een beetje leuk, want megaupload weer eens heel kut. 1 uur en 29 minuten resterend
Ik zou ook graag een link ontvangen, gaarnequote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
is het inmiddels gelukt anders probeer ik hem zsm op een andere site te uploaden.
Kut voor je man, wat is er precies gebeurd? Gewoon dronken mongolen die met glas gooien?quote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik had het feestje zelf georganiseerd zelfs...
NIIICEE!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef ElDani het volgende:
Woot! Vrijkaarten gewonnen voor http://partyflock.nl/part(...)ristmas_Special.html
Leuke blogpost! Enneeh, van hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bij deze alvast fijne feestdagen allemaal![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=795
Erg vette line-upquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Donderdag stampen voor het goede doel.
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Donderdag stampen voor het goede doel.
Theracordsquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Koepert het volgende:
25 en 26 dec brengt Theracords n Best of Theracords 2010 en Best of Therabyte 2010 album uit! (2 in total dus.)
En PA, wel ontzettend kut dan idd van t feest... slaat ook nergens op (helaas figuurlijk alleen) maar wel benieuwd naar 'details' zonder daarmee ramptoerist te willen spelen..meer omdat ik vaak in HM kom en eigenlijk nooit gezeik..
Welkomquote:
Degos & Re-Done dus naar Theracords, ben benieuwd, ze hebben potentie en vond Cause Chaos heerlijk plaatjequote:Its official! @degos_redone signed at Theracords!!! First release Warrior E.P. coming soon!!
de titel doet een Coldplay-cover vermoeden, klopt dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:43 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 zucht eens diep
Schoolvoorbeeld van een break waaraan alles maar dan ook echt alles fout is.
Die quasi gevoelige vocal
Het eeh oooh eeeh
Het handjeklap ritme
En dan dan duurt het ook nog eens veelste lang.
Ow dat had ook nog gekund ja maar dat is niet het geval. Zal even mijn vorige post aanpassen want het had dus nog fouter gekundquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
de titel doet een Coldplay-cover vermoeden, klopt dat?
dat is dan volgens mij ook echt het enige lichtpuntje, dat het geen geen rip-off is van Coldplay - Speed Of Soundquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ow dat had ook nog gekund ja maar dat is niet het geval. Zal even mijn vorige post aanpassen want het had dus nog fouter gekund
Iemand loopt naar voren, mikt een glas naar het podium. Een van ons reageert daar op, vervolgens stormt een groepje op het podium af en een aantal van ons springen daar tussen om vriendinnetjes e.d. er uit te houden. Daarbij zijn wat klappen uitgedeeld. Ik stond net op het goede moment op de goede plek, weg van de ruzie dus. Ben geen vechtersbaas dus ben er niet tussen gesprongen. Maar de reden: geen idee. In ieder geval kan ik het gerucht van het FC Groningen beledigen uit de lucht halen. Daar doen we uberhaupt niet aan, plus dat ik zelf in Groningen woon en regelmatig op de tribune bij de FC zit. Voetbal en muziek zijn gescheiden, dus aan die onzin beginnen we niet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kut voor je man, wat is er precies gebeurd? Gewoon dronken mongolen die met glas gooien?
Bij Thunderdome gebeurde bij Masters of Ceremony een soortgelijk iets. Iemand gooide een (plastic) glas bier naar die Kenny van Evil Activities die ook behoorlijk pissig werd. Eerst ging hij, zo te zien, zonder microfoon wat naar die gast roepen om vervolgens z'n blote reet aan die kerel te laten zien (quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Iemand loopt naar voren, mikt een glas naar het podium. Een van ons reageert daar op, vervolgens stormt een groepje op het podium af en een aantal van ons springen daar tussen om vriendinnetjes e.d. er uit te houden. Daarbij zijn wat klappen uitgedeeld. Ik stond net op het goede moment op de goede plek, weg van de ruzie dus. Ben geen vechtersbaas dus ben er niet tussen gesprongen. Maar de reden: geen idee. In ieder geval kan ik het gerucht van het FC Groningen beledigen uit de lucht halen. Daar doen we uberhaupt niet aan, plus dat ik zelf in Groningen woon en regelmatig op de tribune bij de FC zit. Voetbal en muziek zijn gescheiden, dus aan die onzin beginnen we niet.
Al die media aandacht was overigens zwaar overdreven, ben 2 dagen platgebeld, gesmst en weet ik het.
Ik zag het op YouTube gisteren. Beetje Black 2006 achtig, daar begon de ruzie ook omdat Rob G gitaar ging spelen toch? Maar de kwaliteit van die Break Stuff (dat was hem toch?) cover was wel ERG slecht als ik dat filmpje zo zag. Ik dacht dat ze die instrumenten zouden gebruiken tijdens hun eigen nummers zoals ze vroeger toch ook deden bij de Neophyte/MoC live acts, dan was het wellicht wat beter gevallen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij Thunderdome gebeurde bij Masters of Ceremony een soortgelijk iets. Iemand gooide een (plastic) glas bier naar die Kenny Kelly van Evil Activities die ook behoorlijk pissig werd. Eerst ging hij, zo te zien, zonder microfoon wat naar die gast roepen om vervolgens z'n blote reet aan die kerel te laten zien (). Daarna riep hij tijdens een nummer in plaats van de tekst dingen over een bier gooier waarbij die constant richting die vent wees en z'n middelvingers opstak.
Verder stond ik er, gelukkig, redelijk ver vanaf. Misschien dat Haakon er wat meer van meegekregen heeft?
Slechtste nummer OOIT van die 3 als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:43 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 zucht eens diep
Schoolvoorbeeld van een break waaraan alles maar dan ook echt (bijna) alles fout is.
Die quasi gevoelige vocal
Het eeh oooh eeeh
Het handjeklap ritme
En dan dan duurt het ook nog eens veelste lang.
Ja toch nog een paar antihardstylevrienden over weten te halenquote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sander! Jij ook? Chilll! Heel de avond linksvoor denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |