Kun je toch vergroten? twee x klikkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah oke, dat kan. Anders gewoon via WMP maar daar is het beeld zo klein. Geluid daar wel goed, vreemd.
Die doet bij mij helemaal nik niks. Wat een getob.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:
http://www.101.tv/page/1012009/live/
BQ doe deze eens, schrok me helemaal jeweetwel stond dus loeihard, geluid hier prima
Oh gut, die doet het bij mij dan ineens weer wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die doet bij mij helemaal nik niks. Wat een getob.
Dit is beter, thnx. Oh wacht, heel donker. Laat maar even, ik zoek het later wel uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef spapaars het volgende:
Kun je toch vergroten? twee x klikken
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Ik snap er niks van. Normaal geen problemen met streams.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
Oh gut, die doet het bij mij dan ineens weer wel.
Ineens is het geluid goed. Toch bedankt.quote:
sluit die andere maar en laat ze maar hierheen komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:48 schreef Type-R het volgende:
wel handig dat we 2 topics tegelijk hebben hierover
gewoon komen buurten, doe ik ook, ik hups wat heen en weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:48 schreef Type-R het volgende:
wel handig dat we 2 topics tegelijk hebben hierover
vind ze alle 3 leuk, en ach Gerard ja dat is wel de gangmakerquote:
zag je hem, echt he overal moet ie bijzijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef spapaars het volgende:
Hallo daar zijn we weer, Vlemnix op tv
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef spapaars het volgende:
Hallo daar zijn we weer, Vlemnix op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rot op met je goeie doelen![]()
gewoon ploatjes draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze moeten wel mijn Marvin draaien hoor, liefst elke dag een paar keer
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat de nieuwe ploat van Marco Borsato???
Wat een kutploat
dat dit kan in Nederland !quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
HEKS !!!
opletten ik heb net een SMS gestuurd met de groeten aan jou
let op he heb er ook eentje verstuurd hahahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ga er nu nog eentje sturen![]()
Groet aan fok van fann
nu !
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
let op he heb er ook eentje verstuurd hahaha
wij steunen wel hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is toch 3x 90 eurocent kenne ze weer een hut van bouwen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij hebben we een ban daar
ik heb nog niks gezien
zit in 2 topic`s tegelijk, maar hoe meer zielen hier hoe meer vreugd hequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Kleppen jullie met z'n 2'en dit topic vol en verhuizen jullie dan naar het andere topic?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Kleppen jullie met z'n 2'en dit topic vol en verhuizen jullie dan naar het andere topic?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb er genoeg van...
ik gaat fillum kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |