ik weet niet wat er gebeurt is, maar beterschap!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had gister een morfinepomp, maar ik kon er niet goed tegen dus ik drukte er niet meer op.
Vriend neemt een aapknuffel mee. Ik: Heuj, da's een olifant. Hij: Nee da's een aap.
Ik: echt niet da's zeker weten een olifant.![]()
Bij nader inzien was het toch een aap.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had gister een morfinepomp, maar ik kon er niet goed tegen dus ik drukte er niet meer op.
Vriend neemt een aapknuffel mee. Ik: Heuj, da's een olifant. Hij: Nee da's een aap.
Ik: echt niet da's zeker weten een olifant.![]()
Bij nader inzien was het toch een aap.![]()
Sowieso goed voor de lijn, want je mist nu een stukje gewicht nu natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Goed voor de lijn dit. Ik voel mn onderkin letterlijk wegtrekken.
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
En zo gek is het niet dat oh-oh de lapo niet pakte, want wie goed opgelet had wist dat ze zaterdagochtend bijna nooit al op FOK! zit.
Ll en Gb, hebben jullie de buienradar gezien voor vanavond na 23.00 uur?![]()
*Slaapzakken meeneemt voor in de auto*
Wit brood met smeerkaas zonder korstjes in heel kleine stukjes. Zo heb ik toen tijden gegeten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Goed voor de lijn dit. Ik voel mn onderkin letterlijk wegtrekken.
Bedankt senesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef senesta het volgende:
http://www.spaceblog.fr/public/flash/pere_noel.swf
Ze heeft het ook over vanavond hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoor
Ja, wat zou zo'n amandel nu wegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso goed voor de lijn, want je mist nu een stukje gewicht nu natuurlijk
Ja nu is het heel goed rijden, gewoon schone wegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoor
Lekker glijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu is het heel goed rijden, gewoon schone wegen
Vanavond wordt wel iets anders, maar dat zien we dan wel weer. Vooral op die weggetjes bij Gb![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef senesta het volgende:
http://www.spaceblog.fr/public/flash/pere_noel.swf
1000 kilo. Minstens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, wat zou zo'n amandel nu wegen
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker glijden
Komt wel goed joh, desnoods als het écht niet gaat pakken we in Woerden een hotelletje ofzoMaar ik wil het er wel op wagen hoor
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt senesHad ik echt ff nodig zo op de zaterdagochtend
Ik denk dat ze eerder huivert bij de gedachte aan (weer) een hotelkamer met zijn drieënquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi, Gb durfde niet meer toen ik zei dat ik geen winterbandjes had
Daar kun je geen genoeg van hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.![]()
TLC en![]()
![]()
voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Zouden ze in Woerden van die 'Last Christmas-Wham-blokhutten' hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
En dan nu zonder extra bed [ afbeelding ]
Goezzoquote:
En jij in het midden zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
En dan nu zonder extra bed [ afbeelding ]
*hips*quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
@Ing, ja hoorIn de ochtend lijkt het altijd weer wat minder erg en het was een tijdelijk dipje.
@Pagan, neem er zelf ook eentje
Gister was ik ook nogal brak. Twee ijsjes proberen te eten, maar dat lukte niet. Wel een beetje water.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Goezzo
Ik vind je een dappere dodo, toen mijn amandelen er uit moesten was ik echt zo beroerd en brak als een olifantaap!
Grote meidquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Vandaag is de zaterdag![]()
![]()
Hoe laat gaat ze naar hem toe? Of komt hij daar?
Heb je al wat gehoord?
Ik zeg; Marketieren in Zusjetown, dan kan ze je niet weigeren als het weer te slecht wordt en jullie niet terug zouden kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb haar vanmorgen gesmst om succes te wensen. Ze laat maar weinig los, dus ik heb er uit weten te peuteren dat ie om half vier komtEn ze is nu nog niet nerveus. Heb gezegd dat als ze tegen die tijd toch ging stressen dat ze maar moet bellen.
Daarna smste ze dat ze alleen vanavond mijn moeder even snel smst of ze nog leeft en dat ze verder haar mobiel uit laat
Dan had je het even nodigquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben zelf een beetje bleeegh, niet ziek, maar ook echt niet fit.
Dus ik vond het ook heul niet erg dat we weer op tijd weggingen gisteravond.
Ben direct op bed gegaan en werd pas 11.45 uur wakker
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je het even nodig![]()
Kan je vandaag nou rustig aan doen ook?
Je moet wel fit zijn voor de 29e, voor onze sprankelende duetten!
Ik ga zo es een beetje opruimen in huis, maar meer doe ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had je het even nodig![]()
Kan je vandaag nou rustig aan doen ook?
Je moet wel fit zijn voor de 29e, voor onze sprankelende duetten!
Denk je ja?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik denk dat die wel wat beters te doen hebben dan de halve familie smsen![]()
Maar wel spannend
Do a little dance, make a little love,quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik denk dat die wel wat beters te doen hebben dan de halve familie smsen![]()
Maar wel spannend
Nou ja, al die opgebouwde spanningquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je ja?
Ik weet het niet hoor. Straks zien ze elkaar en denken ze 'hmzzz...'.
En dan zitten ze heel de avond met elkaar opgescheept![]()
Ik ben zenuwachtiger voor haar dan zij zelf is.
Het was bloedserieus bedoeld andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]Greysje wat ben je grappig vandaag.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je ja?
Ik weet het niet hoor. Straks zien ze elkaar en denken ze 'hmzzz...'.
En dan zitten ze heel de avond met elkaar opgescheept![]()
Ik ben zenuwachtiger voor haar dan zij zelf is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vraag ik me dan af
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
it's dynamitequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little dance, make a little love,
get down tonight
Oh, ja, hrm. Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was bloedserieus bedoeld anders
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Roll over, lay down and let me inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vraag ik me dan af![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
[..]Als je al weeeeken contact hebt en elkaar nooit hebt gezien (toch?) dan is denk ik de spanning ondertussen wel opgebouwd tot een niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vraag ik me dan af
Of tis idd heul niet je verwacht en dan zit je daar de hele avond zo geforceerd ' Goh... nou... gezellig hé?'
"Jij nog een kopje thee?"quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je al weeeeken contact hebt en elkaar nooit hebt gezien (toch?) dan is denk ik de spanning ondertussen wel opgebouwd tot een niveau
Of tis idd heul niet je verwacht en dan zit je daar de hele avond zo geforceerd ' Goh... nou... gezellig hé?'
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little dance, make a little love,
get down tonight
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, al die opgebouwde spanning
Maar idd, dat soort dingen kunnen ook enorm tegenvallen omdat je echt zo'n ideaalbeeld hebt gecreëerd van iemand, en ze dan toch iets anders blijken te zijn ofzo
[..]Hm, da's lastig in te schatten wat zussie betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vraag ik me dan af
KweenieWat zou jij doen in haar geval?
Als ze elkaar in het echt net zo leuk vinden en je gaat zoenen enzo is het misschien ook wel weer lastig om op te houden en waarom zou je dan ook eigenlijk.
Ohhhhh ze moest eens weten dat we het er hier over hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
't Staat er toch!quote:Roll over lay down and let me in
Roll over it's a long way where I've been
Roll over lay down and let me in
Roll over lay down
Ja maar.....die spanning is er dan alleen via i'net/telefoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je al weeeeken contact hebt en elkaar nooit hebt gezien (toch?) dan is denk ik de spanning ondertussen wel opgebouwd tot een niveau
Hmm schatje wat heb je aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar.....die spanning is er dan alleen via i'net/telefoon.
En ik kan me niet voorstellen dat je gaat zitten dirrrrty talken tegen iemand die je nog nooit hebt gezien
Geen idee, ik zou allang blij zijn dat ik m'n sluitspieren onder controle kon houden, laat staan dat daar dan iemand in de buurt mag komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja preciesJe kunt soms afknappen op de gekste dingen!
Maar misschien is dat anders als je al vrij lang op andere manieren contact hebt.
Of in elk geval voor hen. Of misschien zit je dan zelfs meteen in een sleur ofzo omdat je alles al verteld hebt![]()
"Had ik al verteld...."
"Jaahaaaa, dat heb je al 3x verteld"
[..]
Hm, da's lastig in te schatten wat zussie betreft.
KweenieWat zou jij doen in haar geval?
Als ze elkaar in het echt net zo leuk vinden en je gaat zoenen enzo is het misschien ook wel weer lastig om op te houden en waarom zou je dan ook eigenlijk.
Ohhhhh ze moest eens weten dat we het er hier over hebben
Dat kun je toch gewoon eerlijk zeggen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm schatje wat heb je aan![]()
En zij zit natuurlijk hier in Nederland dus een 2 lagen thermo-ondergoed, wollen Hello Kitty sokken, een coltrui, een muts met van die flapjes en snowboots
Geil
OMG, Ingquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou allang blij zijn dat ik m'n sluitspieren onder controle kon houden, laat staan dat daar dan iemand in de buurt mag komen
Dat hoeven ze toch ook niet meteen om half vier vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar.....die spanning is er dan alleen via i'net/telefoon.
En ik kan me niet voorstellen dat je gaat zitten dirrrrty talken tegen iemand die je nog nooit hebt gezien
En dan op het moment supreme..... "prrffffft"quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon eerlijk zeggen?
It's the inside that counts![]()
Oeps
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeven ze toch ook niet meteen om half vier vanmiddag
Of wel. Ik weet het ook niet eigenlijkWie weet sleurt ze hem meteen de trap op.
Wat nou trap? Gewoon in de voordeur, weet de buurt ook direct dat je een nieuwe vriend hebtquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeven ze toch ook niet meteen om half vier vanmiddag
Of wel. Ik weet het ook niet eigenlijkWie weet sleurt ze hem meteen de trap op.
"Ja ehh sorry, ik eet altijd maoam's als ik zenuwachtig ben"quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan op het moment supreme..... "prrffffft"
"Maar ze stinken niet hoor, dus ga rustig verder"quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Ja ehh sorry, ik eet altijd maoam's als ik zenuwachtig ben"
Mijn zusje heet geen Cat hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan op het moment supreme..... "prrffffft"
Ik weet natuurlijk ook niet hoe ze tot nu toe al die tijd tegen elkaar gesproken hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen hoorMisschien krijg je er later dan wel vreselijke spijt van als het verder toch niet blijkt te klikken, maar als je al zo de spanning (wat voor spanning dan ook eigenlijk) op hebt gebouwd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed, ik ga maar even opruimen hier ofzo
Ahhh, het werd net levendig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook maar, komt weinig zinnigs uit vandaag geloof ik![]()
Laterzzz
Tssss....quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Rewimo, cute foto's!
Later, Ing!![]()
Ik ga even in bad
Dat was wat ik echt kon eten. Ik ben op mijn 25ste geopereerd aan een amandeltje. Dat was een abces geworden en ik had al een hele tijd niks meer gegeten. Dat was toen al een weekje via sonde en infuus gegaan. Dus ik had al niet echt een slikreflex meer. Maar met witbrood zonder korst en smeerkaas of leverpastei ging het wel. En soppen in melk erbij. Had toen nog nooit zoiets lekkers gegetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Stomme Nok. Nu heb ik zin in brood.
Joh, na zo'n tijd ernaar uit kijken ben je zo geil als boter. Wat interessant is, is de volgende dag. Vinden ze elkaar dan nog net zo leuk of was het alleen de opbouw die het em deed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zusje heet geen Cat hoor
[..]
Ik weet natuurlijk ook niet hoe ze tot nu toe al die tijd tegen elkaar gesproken hebben.
Of alleen lievig, of ook dirrrrrrrteh, of allebei, of weet ik veel wat.
Ik hoop voor ze dat het 'net als in de film, ik willut' gaat zijn. En zelfs al vonden ze elkaar leuk tijdens het eerdere contact, als je iemand in het echt niet ook maar een béétje aantrekkelijk vindt duik je er niet mee tussen de lakens lijkt me. En dan moet dat ook nog van allebei de kanten zo zijn. Dus ik vraag het me heel erg af, hoe dat gaat vanmiddag
Schitterend!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik gooi er maar even een paar onschuldige vogeltjes in denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vogelcafé wordt druk bezocht
Thee met honing en dan af laten koelen. Niet heet drinken. In de koelkast. Helpt wel. Ontsmet ook en verzacht de korsten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:50 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is nu brood gaan halen. Voor morgen.
Maar die diclofenac is wel goed spul. Voel nu bijna niks, alleen die korst.
Ik hoorde net al dat er rooibosthee met honing voor gekocht was. Dus dat ga ik zo even proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thee met honing en dan af laten koelen. Niet heet drinken. In de koelkast. Helpt wel. Ontsmet ook en verzacht de korsten.
Is het wel weer goed gekomen met je slikreflex?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was wat ik echt kon eten. Ik ben op mijn 25ste geopereerd aan een amandeltje. Dat was een abces geworden en ik had al een hele tijd niks meer gegeten. Dat was toen al een weekje via sonde en infuus gegaan. Dus ik had al niet echt een slikreflex meer. Maar met witbrood zonder korst en smeerkaas of leverpastei ging het wel. En soppen in melk erbij. Had toen nog nooit zoiets lekkers gegeten
Ja, ik heb alleen die antipathie tegen lauwe bonkjes gehouden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het wel weer goed gekomen met je slikreflex?
The cold daylightquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, na zo'n tijd ernaar uit kijken ben je zo geil als boter. Wat interessant is, is de volgende dag. Vinden ze elkaar dan nog net zo leuk of was het alleen de opbouw die het em deed?
Ja,,,hallo, in geilig daglicht. Dat telt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
The cold daylight
Maar ze ontmoeten elkaar vanmiddag al in daglicht, wie weet scheelt het.
Tnxquote:
Hou opquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen die antipathie tegen lauwe bonkjes gehouden.
Nee, eigenlijk is het gewoon nooit meer goed gekomen.
Wie weet is het dat de volgende ochtend ook nog wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja,,,hallo, in geilig daglicht. Dat telt niet.
Leuk! Doe er dan wel meteen een lading voer bij voor in het caféquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan een kerstboon voor schoonmoeder halen en in haar nieuwe tuintje optuigen zodat ze gezellig uitzicht heeft als ze daar dinsdag intrekt. Ze gaat dan echt verhuizen naar een verzorgingshuis, maar ze heeft wel een klein tuintje en openslaande deuren. Kamer is te klein voor een boom, maar als die in de tuin staat voor het raam, dan heeft ze er toch de lol van. EN een vogelhuisje met cafe
You little Miss Romantic!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef senesta het volgende:
Misschien vinden ze elkaar in het echt nog wel veel leuker
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan een kerstboon voor schoonmoeder halen en in haar nieuwe tuintje optuigen zodat ze gezellig uitzicht heeft als ze daar dinsdag intrekt. Ze gaat dan echt verhuizen naar een verzorgingshuis, maar ze heeft wel een klein tuintje en openslaande deuren. Kamer is te klein voor een boom, maar als die in de tuin staat voor het raam, dan heeft ze er toch de lol van. EN een vogelhuisje met cafe
Ik ook! Ik ken haar wel niet maar toch! Ja, wel een beetje een romantic denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
You little Miss Romantic!
Maar ik hoop dat je gelijk hebt hoor, want ik gun het haar enorm
Ah nee he!quote:
Dat had ik al gekochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk! Doe er dan wel meteen een lading voer bij voor in het café
Digibeet en 91quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna komt haar schoonmoeder hier in het Bonentopic meedoen
Ow getver... nou moet ik eraan denken. Yuk!quote:
In het kader van het eerder besprokene... yuk. Nu effe nietquote:
Je vindt het een rotnummer?quote:
En dat komt dan net binnen terwijl zij op de wc zit uit te lekken en dan leest hij hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet is het dat de volgende ochtend ook nog wel!
Ik zal haar morgenochtend smsen. 'Is je daglicht geilig?'.
Heb je wel eens de Big shampoo van Lush gezien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:04 schreef nokwanda het volgende:
Ow getver... nou moet ik eraan denken. Yuk!
Een rotnummerquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt het een rotnummer?
Of kan je niet kiezen welke partij je wilt zingen, Lisa of Jan?
[Dirkh] Pas op je laminaat! [/Dirkh]quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat komt dan net binnen terwijl zij op de wc zit uit te lekken en dan leest hij het
Kiki Deequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een rotnummer
Anders doen we Don't Go Breaking my Heart van Elton en hoeheetzeookalweer
Oh neeeee, ik weet er al eentje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een rotnummer
Anders doen we Don't Go Breaking my Heart van Elton en hoeheetzeookalweer
Daar hebben ze tissues voor uitgevonden, of ga je/ze daarna meteen ff dweilenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat komt dan net binnen terwijl zij op de wc zit uit te lekken en dan leest hij het
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh neeeee, ik weet er al eentje!
Wacht...
Let me sleep on it, Muis!quote:
Whehehe jij luistert hem dus ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
Die Pia zong toch echt verschrikkelijk
On the third day he took me to the riverquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
![]()
And when the rain begins to fall
you'll ride my rainbow in the sky
And I will catch you if you fall
you'll never have to ask me why.
And when the rain begins to fall
I'll be the sunshine in your life
You know that we can have it all
and everything will be allriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.
I feel it in my fingersssssssssssquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Wet Wet Wet lijkt me ook wel een toepasselijke in deze
http://www.dailymotion.co(...)r-see-you-agai_music
Ik ga effe kijken of ik die Rambo nog tegen kan houden vanmiddagquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he knelt above me with a rock in his fist
On the last day I took her where the wild roses grow
And she lay on the bank, the wind light as a thief
As I kissed her goodbye, I said, "All beauty must die"
And lent down and planted a rose between her teeth
Sjalalala pompidom
![]()
![]()
By the dashboard light!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een vrolijkheid hier. En je weet hoe Paradise... eindigt hé
Martiquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Wet Wet Wet lijkt me ook wel een toepasselijke in deze
http://www.dailymotion.co(...)r-see-you-agai_music
Ik ken dat nummer uit mijn hoofd geloof ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe jij luistert hem dus ook
Ik word er wel vrolijk van
Vertelquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een vrolijkheid hier. En je weet hoe Paradise... eindigt hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |