Charme van SR blijft een lastige vraagquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is de charme van SR? Ik zie het niet echt.... maar ook op de TU in Eindhoven zijn ze er gek mee.
Wil er geen dieettopic van maken, maar wat mogen ze wél consumeren?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe overleven die DJ's de zes dagen zonder eten
Ik vind het erg spijtig dat Giel Beelen weer in SR zit. Ik heb echt helemaal niks met Giel Beelen. Ik luister 3FM, maar niet 's ochtends, dan zet ik 538 liever opquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
Charme van SR blijft een lastige vraag. Hoe overleven die DJ's de zes dagen zonder eten en het zegt ook genoeg dat ze er op de TU druk mee zijn. Goede doelen sausje zo voor de kerst
. Het saamhorigheidsgevoel. Verslaving je wil toch weten wat er gaat gebeuren die paar uren
.
En natuurlijk de gasten die langskomen. Ilse de lange die zo'n heel plein meeneemt met haar enthousiasme. Youp die om half 3 samen met Gerard Flappie zingt. Dat is gewoon mooi.
Drinken, groente- en fruitsapjes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil er geen dieettopic van maken, maar wat mogen ze wél consumeren?
A-ha!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Drinken, groente- en fruitsapjes.
Gepimpte groente/fruitshakesquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ze krijgen sapjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wedden dat ze er ook nog whey poeder in oplossen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
6 dagen op groente- en fruitsap? Dat is een eitjeDa's toch geen serieuze ontbering?
Dit hoor ik steeds vaker, mensen die last hebben van een allergielquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het erg spijtig dat Giel Beelen weer in SR zit. Ik heb echt helemaal niks met Giel Beelen. Ik luister 3FM, maar niet 's ochtends, dan zet ik 538 liever op
Echt wel minder dan normaal hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ze krijgen dus zes dagen *exact* dezelfde macro- en micronutrienten binnen als normaal, alleen hoeven ze niet te kauwen.
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Dit hoor ik steeds vaker, mensen die last hebben van een allergiel. Op m'n werk hebben we zo'n centraal radio systeem, die kun je op iedere afdeling aan of uit zetten en staat eigenlijk altijd op 3FM afgesteld. Gelet op het aanbod van radiozenders in de ether, is dat nog wel het beste wat je kunt krijgen. Toch zijn er steeds mensen die voor 10 uur dat ding gewoonweg niet aanzetten, of een eigen radio mee hebben genomen, hoofdzakelijk om niet met die onzin van Giel geconfronteerd te hoeven worden.
Nu vind ik het programma wat erna komt, die nep Arbeidsvitamine ook een kleurloos geheel geworden, dus 's ochtends is het sowieso ruk op de radio.
Als ze een maaltijd overslaan krijgen ze ook minder dan normaal binnen. Daar heb ik geen drogreden voor nodig. Leuke façade.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt wel minder dan normaal hoor.
En wat is er mis mee als de belachelijkheid van vloeibaar voedsel als prima alternatief voor vast voedsel aan de kaak wordt gesteld? Noem het dan geen 6 dagen honger lijden maar 6 dagen vloeibaar voedsel eten.quote:Maar what's the point? Mensen geven geen geld omdat ze die dj's zo zielig vinden hoor.
Ik vind het een leuk initiatief, dat veel mensen op de been krijgt. En wie niet mee wil doen, die doet dat maar niet
Coen en Sander vind ik wel erg leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zet hem meestal, in het geval dat ik een radio aanzet, toch meestal op Radio 2 of BNR. Alle radio zenders 's morgens en rond de avond spits zijn zwaar klote. Veronica heeft Jensen en dat is ook niet te verteren. 3FM Giel en de Koen en Sander show kan ik ook niet uit staan. Skyradio is elke 2 dagen hetzelfde riedeltje.
Alleen vloeibaar voedsel zal wel meer een hongergevoel geven dan dezelfde voedingswaarde in vaste vorm. En van normaal eten in een klap overstappen naar een sapkuur, daar moet een lichaam ook aan wennen. Dat zullen ze wel voelen. Maar dat heeft inderdaad niet veel te maken met niets eten en uithongeren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
En wat is er mis mee als de belachelijkheid van vloeibaar voedsel als prima alternatief voor vast voedsel aan de kaak wordt gesteld? Noem het dan geen 6 dagen honger lijden maar 6 dagen vloeibaar voedsel eten.
Oh ja hoor, het gevoel zal vast wel anders zijn, en misschien dat ze aan de diarree gaan. Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Alleen vloeibaar voedsel zal wel meer een hongergevoel geven dan dezelfde voedingswaarde in vaste vorm. En van normaal eten in een klap overstappen naar een sapkuur, daar moet een lichaam ook aan wennen. Dat zullen ze wel voelen. Maar dat heeft inderdaad niet veel te maken met niets eten en uithongeren.
Van mij mag dat wel hoor. Leuk voor die kids en laten we in hemelsnaam niet al te krampachtig doen over man-vrouw, bloot-niet bloot bij die leeftijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dit kan tegenwoordig dus niet meer![]()
Ik neem aan dat het toilet dan niet helemaal van glas is. Niemand die nog geld geeft na het aanschouwen van een spetterpoepende Giel Beelen, of überhaupt nog wat kan zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja hoor, het gevoel zal vast wel anders zijn, en misschien dat ze aan de diarree gaan. Dat wel natuurlijk.
So what? Daar gaat het niet echt om hé.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ze krijgen dus zes dagen *exact* dezelfde macro- en micronutrienten binnen als normaal, alleen hoeven ze niet te kauwen.
Ik lever geen kritiek op het feit dat er een boel mensen zijn die dit leuk vinden of dat het geld opbrengt, slechts op de denkwijze dat het een hele prestatie is om 6 dagen op vloeibaar voedsel te moeten leven en ook het suggestieve verband tussen dit en echte honger op de wereld.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
So what? Daar gaat het niet echt om hé.
Ik ben echt een SR verslaafde, gewoon omdat het mooie radio oplevert en ik het toch ook wel erg fijn vind om te zien dat Nederlanders even geen egocentrisch klagende zuurpruimen zijn. En het levert nog geld op voor een goed doel ook, win-win situatie.
Misschien is het maar een laagje vernis, maar ik wil niet zo cynisch zijn dat ik daar niets meer bij voel of niet meer kan geloven dat er met dit geld ook daadwerkelijk iets goeds gedaan wordt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
So what? Daar gaat het niet echt om hé.
Ik ben echt een SR verslaafde, gewoon omdat het mooie radio oplevert en ik het toch ook wel erg fijn vind om te zien dat Nederlanders even geen egocentrisch klagende zuurpruimen zijn. En het levert nog geld op voor een goed doel ook, win-win situatie.
Misschien is het maar een laagje vernis, maar ik wil niet zo cynisch zijn dat ik daar niets meer bij voel of niet meer kan geloven dat er met dit geld ook daadwerkelijk iets goeds gedaan wordt.
Eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Stap 1
Toepassing BLokkeren --> Farmville.
Mja, ik wordt hem ook wat zat. Wat mij betreft hadden ze Michiel Feenstra er bij in gezet, samen met Rob Stenders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het erg spijtig dat Giel Beelen weer in SR zit. Ik heb echt helemaal niks met Giel Beelen. Ik luister 3FM, maar niet 's ochtends, dan zet ik 538 liever op
Tja, ze hadden het ook anders kunnen aanpakken. 6 dagen lang alleen water en dan nog doorpresenteren. Was er minder zuur geweest. Waarschijnlijk wel in hun oprispingen, maar toch.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en ik ga het hier dus niet over SR hebben om jullie allemaal die 'onzin' te besparen aangezien het er nu al op deze manier over gaat.
zuur gedoe
Ze hebben ook guitar for dummies, mét een akoestische gitaar erin, dat was wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef Vork het volgende:
Hebben ze ook al het boek Dummies for Dummies?
Wat maakt het nou uit HOE ze het doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, ze hadden het ook anders kunnen aanpakken. 6 dagen lang alleen water en dan nog doorpresenteren. Was er minder zuur geweest. Waarschijnlijk wel in hun oprispingen, maar toch.
Je spreekt jezelf tegen. Als het niks uitmaakt, waarom eten ze dan niet gewoon rustig verder en moeten ze op een sapkuur?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit HOE ze het doen
Dik boek wordt datquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Warcraft for Dummies ook?Kan ik die eens uitdelen in mijn familie- en vriendenkring
Dat ben ik met P eens hoor! Dat maakt toch geen reet uit. Ze maken mooie radio, ze halen veel geld op: prachtig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Vraag me af wie dat denkt eigenlijk. Het is niet meer dan een symbolische daad, volgens mij ook vooral om de DJ's ook een zichtbaar offer te laten doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik lever geen kritiek op het feit dat er een boel mensen zijn die dit leuk vinden of dat het geld opbrengt, slechts op de denkwijze dat het een hele prestatie is om 6 dagen op vloeibaar voedsel te moeten leven en ook het suggestieve verband tussen dit en echte honger op de wereld.
Tja. Ik vraag me ook altijd af wie denkt bij de reclames van Old Amsterdam dat het daadwerkelijke footage is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me af wie dat denkt eigenlijk.
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hé ho tante aangevallen: het is mij best, dat hele SR - ik heb er gewoon niks mee. Ik luister nooit naar Radio 3, ik kijk geen TV en ik ga in het algemeen net voor kerst op vakantie. Het is mij allemaal best, verder. Schattig als kleine kindjes stroopwafels verkopen voor aidswezen in Afrika verder, hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en ik ga het hier dus niet over SR hebben om jullie allemaal die 'onzin' te besparen aangezien het er nu al op deze manier over gaat.
zuur gedoe
Dat kanquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik vind dit soort discussies ook helemaal niet passen bij een intelligent gevoelsmens als Steer als ik eerlijk ben.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat je dezelfde lettertjes hebt, maakt je toch niet tot dezelfde persoon? Ieder zijn neuroses, afkeren en pet peeves hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef TAV74 het volgende:
Dat dus!
Ik vind dit soort discussies ook helemaal niet passen bij een intelligent gevoelsmens als Steer als ik eerlijk ben.
Ik had het dan ook niet over jou opmerkingquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hé ho tante aangevallen: het is mij best, dat hele SR - ik heb er gewoon niks mee. Ik luister nooit naar Radio 3, ik kijk geen TV en ik ga in het algemeen net voor kerst op vakantie. Het is mij allemaal best, verder. Schattig als kleine kindjes stroopwafels verkopen voor aidswezen in Afrika verder, hoorNiks op tegen.
Hé ho tante aangevallen: het is mij best, dat hele SR - ik heb er gewoon niks mee. Ik luister nooit sporadisch naar Radio 3, ik kijk geen weinig TV en ik ga in het algemeen net voor kerst op vakantie heb geen tijd noch geld om voor kerst op vakantie te gaan. Het is mij allemaal best, verder. Schattig als kleine kindjes stroopwafels verkopen voor aidswezen in Afrika verder, hoor Niks op tegen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou opmerkingtante aangesproken
![]()
Wie heeft het nu over lettertjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat je dezelfde lettertjes hebt, maakt je toch niet tot dezelfde persoon? Ieder zijn neuroses, afkeren en pet peeves hoor.
Hè nou, nu heb ik zin in stroopwafels.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Hé ho tante aangevallen: het is mij best, dat hele SR - ik heb er gewoon niks mee. Ik luister nooit naar Radio 3, ik kijk geen TV en ik ga in het algemeen net voor kerst op vakantie. Het is mij allemaal best, verder. Schattig als kleine kindjes stroopwafels verkopen voor aidswezen in Afrika verder, hoorNiks op tegen.
Ik vind 'ik had van een intelligent persoon als jij beter verwacht' altijd een cheap shot. Het soort argumentatie waar mijn vader dol op isquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wie heeft het nu over lettertjes???? Ik schat Steer gewoon in zoals ik hem ken op basis van zijn posts hier.
Snap deze reactie niet helemaal.
Nou, vind maar eens een kraam in Arnhem waar ze ze verkopen voor de aidswezen in Afrikaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Hè nou, nu heb ik zin in stroopwafels.
Amazon heeft hem niet, maar kwam terug als eerste hit met deze:quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Warcraft for Dummies ook?Kan ik die eens uitdelen in mijn familie- en vriendenkring
Die foto linksboven ook van die vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Amazon heeft hem niet, maar kwam terug als eerste hit met deze:
[ link | afbeelding ]
Dr. Ruthquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Amazon heeft hem niet, maar kwam terug als eerste hit met deze:
[ link | afbeelding ]
Je kent Dr. Ruth niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Die foto linksboven ook van die vrouw
Nja, vraag dan wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind 'ik had van een intelligent persoon als jij beter verwacht' altijd een cheap shot. Het soort argumentatie waar mijn vader dol op is
De aidswezen gaat nog wel, hét aidswezen klinkt eng.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wel speciaal voor aidswezen in Afrika, hè?
Oh is *dat* dr. Ruthquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent Dr. Ruth niet?![]()
Ik had toch meer verwacht van een intelligente gevoelsmens als jij!
*verslikt zich even*quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent Dr. Ruth niet?![]()
Ik had toch meer verwacht van een intelligente gevoelsmens als jij!
Nou, ik weet wel een kraam in Arnhem die ze verkoopt, maar die hebben weinig met aidswezen van doen. Die stroopwafelgeur is ook nog duidelijk ruikbaar voorin de daarnaast gelelgen De Slegte. En uitgerekend daar hebben ze hun afdeling met kookboeken staan. Heel gemeenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou, vind maar eens een kraam in Arnhem waar ze ze verkopen voor de aidswezen in Afrika
Daar staan dan zeker ook de dieetboeken tussenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef Vork het volgende:
Nou, ik weet wel een kraam in Arnhem die ze verkoopt, maar die hebben weinig met aidswezen van doen. Die stroopwafelgeur is ook nog duidelijk ruikbaar voorin de daarnaast gelelgen De Slegte. En uitgerekend daar hebben ze hun afdeling met kookboeken staan. Heel gemeen.
Hmm..ik voel een of ander ding op mijn rug. ff krabben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet Heimlich bij P
Kan nu hegoedzo P!!
* Stereotomy zit vast onder een nagel van Pquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm..ik voel een of ander ding op mijn rug. ff krabben.
Nee hoor. Ik heb nl. mijn handen al gewassen dus je ligt nu ergens in het rioolquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy zit vast onder een nagel van P
Toch haal je er allerlei bijzondere dingen over lettertjes uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n complexe opmerking was het anders niet hoor.
Ze was befaamd in de jaren '80 om haar open seksuele voorlichting op televisie en was ook wel eens op de Nederlandse tv te zien. Wiki noemt haar een cultureel icoon. Ze had daarbij ook nog een enorm accent (geboren in Duitsland), dus dat was helemaal prachtige tv natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Waar zou ik die van moeten kennen, Isa?
Niemand denk ik. er is toch geen hond die op Fok nog durft te investeren in zo'n projectquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Wie gaat er naakt?
En toen ik zag hoe slank SHE was geloofde ik ook meteen niet meer in haar praatjes
Jij beschouwt zowel Steer als jezelf als een intelligent gevoelsmens, nietwaar? Ik vind het gewoon een truttige opmerking. Afijn, laat maar zitten hoor. Je bedoelde het vast heel aardig en positief.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:42 schreef TAV74 het volgende:
Toch haal je er allerlei bijzondere dingen over lettertjes uit.
Het was DE autoriteit op het gebied van seksualiteit in de VS.. of dat nu een good thing of een bad thing was weet ik niet. Als je ziet hoe krampachtig er mee omgegaan wordt vaak daar... Geen idee of dat juist was wat zij minder heeft proberen te maken of het verergert heeft weet ik dus nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Waar zou ik die van moeten kennen, Isa?
Waar blijft haar boek overigens?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Wie gaat er naakt?
En toen ik zag hoe slank SHE was geloofde ik ook meteen niet meer in haar praatjes
Nja, jouw uitleg, het zal wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij beschouwt zowel Steer als jezelf als een intelligent gevoelsmens, nietwaar? Ik vind het gewoon een truttige opmerking. Afijn, laat maar zitten hoor. Je bedoelde het vast heel aardig en positief.
Ja, in de jaren '80 keek ik nog geen TVquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ze was befaamd in de jaren '80 om haar open seksuele voorlichting op televisie en was ook wel eens op de Nederlandse tv te zien. Wiki noemt haar een cultureel icoon. Ze had daarbij ook nog een enorm accent (geboren in Duitsland), dus dat was helemaal prachtige tv natuurlijk
Achja het was wel grappigquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niemand denk ik. er is toch geen hond die op Fok nog durft te investeren in zo'n project
Haar seksuele encyclopedie staat online!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Het was DE autoriteit op het gebied van seksualiteit in de VS.. of dat nu een good thing of een bad thing was weet ik niet. Als je ziet hoe krampachtig er mee omgegaan wordt vaak daar... Geen idee of dat juist was wat zij minder heeft proberen te maken of het verergert heeft weet ik dus niet
Ze stonden toen nb pontificaal in de studio bij SR om het geld aan te bieden, toch best een matige vertoningquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja het was wel grappig
en kan ze schrijven dan Isa?
Ik vond haar op zich altijd wel goed schrijven hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef Sarabi het volgende:
Achja het was wel grappig
en kan ze schrijven dan Isa?
Nope, foto'squote:Op zaterdag 18 december 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, in de jaren '80 keek ik nog geen TV
Sarabi, heb je haar weleens ontmoet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze stonden toen nb pontificaal in de studio bij SR om het geld aan te bieden, toch best een matige vertoning
Da's dan domquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben goedkoopdaar hoef je niet voor te betalen
... dat min of meer copy-paste was van bodybuildersfora. Alleen claimde ze zelf een studie voedingstechnologiequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar op zich altijd wel goed schrijven hoor
Alleen wilde ze een boek uitgeven met haar SHE-dieet.
Wat een roddels en onthullingen hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... dat min of meer copy-paste was van bodybuildersfora. Alleen claimde ze zelf een studie voedingstechnologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |