Truequote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, ik heb een B5?
Het lijkt me voor de meeste vrouwen belangrijker hoe ie eruit ziet in erectie.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, ik heb een B5?
Het lijkt me voor de meeste vrouwen belangrijker hoe ie eruit ziet in erectie.
Hetzelfde geldt voor het kutjesdiagram hier. Het enige wat je ziet is de vorm van een kut van een vrouw die in de koude natte klei is gaan zitten. Dat zegt niet zoveel over hoe bekoorlijk ze zijn als ze naar aanraking smachten, het wordt niet echt in geuren en kleuren neergezet, smaak, textuur, doorbloeding, druppels en sliertjes geil, veerkracht en mondgevoel ontbreken, en hoe ze reageren op opwinding, en de vorm is dan ook nog uit de context van de rest, van heupen, billen, buik en dijen waarbij het zo goed kan staan, eventueel haar en huidskleur.quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n slappe is over het algemeen een onooglijk ding.
In staat van paraatheid komt echter de identiteit van de jongen naar boven.![]()
Ik zou zeggen, erecte exemplaren graag.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor het kutjesdiagram hier. Het enige wat je ziet is de vorm van een kut van een vrouw die in de koude natte klei is gaan zitten. Dat zegt niet zoveel over hoe bekoorlijk ze zijn als ze naar aanraking smachten, het wordt niet echt in geuren en kleuren neergezet, smaak, textuur, doorbloeding, druppels en sliertjes geil, veerkracht en mondgevoel ontbreken, en hoe ze reageren op opwinding, en de vorm is dan ook nog uit de context van de rest, van heupen, billen, buik en dijen waarbij het zo goed kan staan, eventueel haar en huidskleur.
Ik mis gewoon teveel informatie om te kunnen kiezen, terwijl een lekker meisje met een lekker kutje nou juist maakt dat je totaal niet meer tot beoordeling in staat bent, en je maar niet kunt kiezen of het voor- of achteraanzicht het lekkerste is, die 's ochtends of 's avonds het lekkerste is, terwijl je je lul naar binnenduwt of juist als de schede zich zover mogelijk aan hem vastklampt als je hem terugtrekt, dat je niet kunt kiezen tussen beffen, neuken en bowlen, tussen teasen en onbeheerst gulzig zijn. Een lekker kutje is een feestje voor álle zintuigen en je dirty mind erbij, het geeft roes en dan schiet het juryrapport erbij in.
Maar hier heb je het wel over een "lekker" kutje. Wat maakt het lekker dan? En misschien is het ene kutje wel lekkerder dan het andere.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor het kutjesdiagram hier. Het enige wat je ziet is de vorm van een kut van een vrouw die in de koude natte klei is gaan zitten. Dat zegt niet zoveel over hoe bekoorlijk ze zijn als ze naar aanraking smachten, het wordt niet echt in geuren en kleuren neergezet, smaak, textuur, doorbloeding, druppels en sliertjes geil, veerkracht en mondgevoel ontbreken, en hoe ze reageren op opwinding, en de vorm is dan ook nog uit de context van de rest, van heupen, billen, buik en dijen waarbij het zo goed kan staan, eventueel haar en huidskleur.
Ik mis gewoon teveel informatie om te kunnen kiezen, terwijl een lekker meisje met een lekker kutje nou juist maakt dat je totaal niet meer tot beoordeling in staat bent, en je maar niet kunt kiezen of het voor- of achteraanzicht het lekkerste is, die 's ochtends of 's avonds het lekkerste is, terwijl je je lul naar binnenduwt of juist als de schede zich zover mogelijk aan hem vastklampt als je hem terugtrekt, dat je niet kunt kiezen tussen beffen, neuken en bowlen, tussen teasen en onbeheerst gulzig zijn. Een lekker kutje is een feestje voor álle zintuigen en je dirty mind erbij, het geeft roes en dan schiet het juryrapport erbij in.
Dat laatste weet ik wel zeker. Ze zijn in ieder geval allemaal anders, op alle punten. Maar dit is eigenlijk een beetje mijn punt, nu vraag je naar de analyse, om het op te breken in stukjes zoals een wijnproever of een kunstkenner, en een lekker kutje heeft nou juist als effect dat je analytisch vermogen verdwijnt en plaatsmaakt voor een roes of lyriek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar hier heb je het wel over een "lekker" kutje. Wat maakt het lekker dan? En misschien is het ene kutje wel lekkerder dan het andere.
Ik niet echt op detailniveau.quote:Fantaseren mannen eigenlijk over hoe iemands kut eruit zo zien, als ze het meisje nog nooit naakt hebben gezien? En hoe de schaamlippen zouden zijnwant die zouden zomaar lelijk kunnen zijn.
Denk dat de meeste daar niet aan denken, als iemand aan seks denkt, dan ga je niet bedenken of iemand een picasso van onderen heeftquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar hier heb je het wel over een "lekker" kutje. Wat maakt het lekker dan? En misschien is het ene kutje wel lekkerder dan het andere.
Fantaseren mannen eigenlijk over hoe iemands kut eruit zo zien, als ze het meisje nog nooit naakt hebben gezien? En hoe de schaamlippen zouden zijnwant die zouden zomaar lelijk kunnen zijn.
Die heb je allemaal al gehad ?quote:Op maandag 27 december 2010 08:32 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Niet erg duidelijk allemaal,maar ik heb mn best gedaan
Nooit begrepen hoe sommige schaamlippen 'lelijk' zijn, dat zal wel voornamelijk bij jezelf liggen. Zou het sowieso raar vinden als iemand dat zou laten bewerken, dát zou lelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Fantaseren mannen eigenlijk over hoe iemands kut eruit zo zien, als ze het meisje nog nooit naakt hebben gezien? En hoe de schaamlippen zouden zijnwant die zouden zomaar lelijk kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |