Als iemand nou praat over een dure audi, kan hij toch best naar huis in een fiat?quote:Op zondag 19 december 2010 03:01 schreef amouretvin het volgende:
Lol jah, maar mensen zitten wel heel de tijd van: Nou, ik vind die en die kut echt afgrijselijk. Wat zouden ze dan doen als het meisje wel leuk is? Hangt dat af van het feit of er sprake is van een relatie of niet?
TS welk nummer heb jij ?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:07 schreef MarcoMR het volgende:
Nog een fraaie menukaart qua uiterlijk:
[ afbeelding ]
Er staan een paar lelijke tussen.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:07 schreef MarcoMR het volgende:
Nog een fraaie menukaart qua uiterlijk:
[ afbeelding ]
Wat een kutkut zeg.quote:
aangezien je het mist zal jij wel de geroepene zijn om als man in dit topic jouw mannelijke exemplaar te laten zien toch?quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ze zijn allemaal lekker.. als ze maar goed nat en geil zijn....lijkt mij...
Maar ach wie ben ik...
* mis het schema met de mannelijke exemplaren... voelt iemand zich geroepen om daar wat over te beginnen?
Pardon?quote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangezien je het mist zal jij wel de geroepene zijn om als man in dit topic jouw mannelijke exemplaar te laten zien toch?
de mannen zouden je kaal moeten scheren, met je labbekakke gelul.
open lekker een topic voor jou en je metrovrinden.
Superquote:Op maandag 27 december 2010 08:32 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Niet erg duidelijk allemaal,maar ik heb mn best gedaan
pardon? ik als man? was ik vanmorgen nog niet hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangezien je het mist zal jij wel de geroepene zijn om als man in dit topic jouw mannelijke exemplaar te laten zien toch?
klein word groot/groot wordt klein....quote:Op maandag 27 december 2010 09:04 schreef rosepetals het volgende:
Ik wil ze wel graag in een erectie vorm zien, dat kan ook weer zo verschillen.
Ziet er net zo goed raar uit als al die kutten op een rij.quote:Op maandag 27 december 2010 08:32 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Niet erg duidelijk allemaal,maar ik heb mn best gedaan
De mannen zijn ineens wel heel erg stil in dit topic inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mannen zouden je kaal moeten scheren, met je labbekakke gelul.
open lekker een topic voor jou en je metrovrinden.
Wat kan ik zeggen, ik heb een B5?quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef stepje10 het volgende:
[..]
De mannen zijn ineens wel heel erg stil in dit topic inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |