[bijdehandmodus]Ik denk eerder die meneer met het witte jasjequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dan mee met die witte meneer
Hoequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
Hm, de statssite miste wat topics. Even toegevoegd dus.
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van Bertje Vis
dat betekent zie msn, tududum doet msn hier als geluidjequote:
Nee, je was er niet bijquote:
merkte ik ook al jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?
ooh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat betekent zie msn, tududum doet msn hier als geluidje
is ie nu 14 cm?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]Ik denk eerder die meneer met het witte jasje[/bijdehandmodus]
Nee, ik geef alleen de bedenker de eerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?
Minimaalquote:
jaquote:
Ik ontmoette haar in Donker Afrika, onder een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zelfs bert visscher zei iets over een meneer met een witte jas
Ja, alleen was het feitelijk onjuist zoals je het nu weergafquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
[..]
Nee, ik geef alleen de bedenker de eer
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
kijk maar gewoon
wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Zijn mijn youtubes zoooo slecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |